14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][13]
KilpailuaSuomalaista

Miksei Itä-Uudenmaan golfyhteisöt avanneet suutaan Oulussa?

Etusivu Foorumit Yleistä Miksei Itä-Uudenmaan golfyhteisöt avanneet suutaan Oulussa?

Esillä 3 viestiä, 226 - 228 (kaikkiaan 228)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #451794 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Koko härmän golf on heti nousussa kun liiton konttori duunataan hyvinkään rangelle, toimariksi kaiken golfista tietävä paikallinen turo ja sihteeriksi toinen ympäri vuorokauden aktiivinen kl,nää loput rauskit ja kunto-ukot myydään sloboille asiantuntijoiksi.
    Jos ei tämä auta niin on jo ihme.
    Teemu,duunaa mulle esto tänne tai pistä ennemmin nää sivut pyörryksiin kevääseen asti.
    Styylaakohan nää karjut jonkun kanssa vai onks nää sivut niitten penaali?
    Teemu,jeesaa nyt helvetissä

    #451795 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    CampAri kirjoitti: (18.11.2010 0:36:23)
    Lehmän lapsia kutsutaan vasikoiksi. Vasikoiden isä on sonni, kuten lehmän mies. Sonni ei anna maitoa joten sen takia se ei ole nisäkäs.

    Niin paljon kun nautaeläimistä pidänkin niin nyt pitää esittää eriävä mielipide.

    Sonni ei tuota maitoa samalla tavalla kuin naaraspuolinen kollegansa, mutta kyllä tekijähenkilö sonnistakin kaffekermat tirauttaa – vaikka vaan yhdestä nisästä..

    #451796 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    veltto kirjoitti: (18.11.2010 17:49:34)
    Koko härmän golf on heti nousussa kun liiton konttori duunataan hyvinkään rangelle, toimariksi kaiken golfista tietävä paikallinen turo ja sihteeriksi toinen ympäri vuorokauden aktiivinen kl,nää loput rauskit ja kunto-ukot myydään sloboille asiantuntijoiksi.
    Jos ei tämä auta niin on jo ihme.
    Teemu,duunaa mulle esto tänne tai pistä ennemmin nää sivut pyörryksiin kevääseen asti.
    Styylaakohan nää karjut jonkun kanssa vai onks nää sivut niitten penaali?
    Teemu,jeesaa nyt helvetissä

    Tämä oli minusta oikeasti hyvin laadittu viesti ja kiitän lämpimästi minua kohtaan osoittamastasi luottamuksesta.

    Olen kuitenkin huolestunut tilanteestasi, koska selvästi et enää hallitse itseäsi, vaan sinun on pakko kerta toisensa jälkeen päästä takaisin tänne forumille kirjoittamaan, niinhän sinä itse tuossa kuvailet. Vomme vain kuvitella kuinka pääsi sisäpuolella höyryää ja sormesi tekevät pakkoliikkeitä keittiön pöydän ääressä lukittuasi näppäimistösi ja aifounisi lääkekaappiin, jotta voisit edes hetken keskittyä muuhun elämään.

    Mutta ei! Hermosi eivät kestä ja lääkekaappi aukeaa jälleen kerran ja kiinnität näppäimistösi tärisevin sormin yhdeksän vuotta vanhaan Pentium neloseen ja aivot päässäsi pullistellen odotat koneen käynnistymistä samalla, kun silmiesi edessä vilistävät kaikki ne loistavat kirjoitukset, jotka aivan hetken kuluttua pääset suoltamaan sielusi syvyyksistä tänne forumille.

    Arvostan suuresti henkilöitä, jotka tunnustavat heikkoutensa ja huutavat Teemua apuun tilanteen korjaamiseksi. Usko pois, haluamme kaikki auttaa sinua, mutta sinun on myös itse autettava itseäsi.

    Siis: ota itseäsi niskasta kiinni ja heitä se paholaisen laatikko ja aifoun välittömästi naapurisi oven eteen, soita ovikelloa, anna naapurillesi 20 egeä ja pyydä häntä viemään nuo laitteet mitä pikimmin lähimmälle Sortti-asemalle. Sitten hakeudut johonkin vertaistukiryhmään välttääksesi kiusauksen ostaa uusia paholaisen laitteita. Ja muista: kirjastot kierrät kaukaa, koska siellä pääsee nettiin ihan ilmaiseksi.

Esillä 3 viestiä, 226 - 228 (kaikkiaan 228)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #451629 kohteessaMiksei Itä-Uudenmaan golfyhteisöt avanneet suutaan Oulussa?

Etusivu Foorumit Yleistä Miksei Itä-Uudenmaan golfyhteisöt avanneet suutaan Oulussa?