Aihe: Mikon voitto Tukholmassa - Golfpiste.com

3.3.–10.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][4]
KilpailuaSuomalaista

Mikon voitto Tukholmassa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Mikon voitto Tukholmassa

Esillä 9 viestiä, 51 - 59 (kaikkiaan 59)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Doztojevzki kirjoitti: (22.8.2007 10:49:19)
    Voisikohan joku kaivaa esille vanhan ketjun, jossa arvioitiin Mikon tulevaisuutta. Oli toissa tai viime vuonna.

Pyynnöstä ja omasta mielenkiinnosta katselin hakulaitteella (hmm) ketjuja, mutta niitä oli mun kriteereillä vielä aivan liikaa. Mikkoa on arvioitu siellä ja täällä, näköjään.

Tyypillinen kommentti oli tähän suuntaan: ’Vaikka itse kuuluun niihin, jotka eivät usko Mikon paluuseen, toivon toki erittäin vahvasti olevani väärässä.’ Vuosilukua en tullut katsoneeksi, ja kirjoittajan nimimerkin voi kukin halutessaan hakea.

Anton IX kirjoitti: (22.8.2007 12:59:59)

Doztojevzki kirjoitti: (22.8.2007 10:49:19)
    Voisikohan joku kaivaa esille vanhan ketjun, jossa arvioitiin Mikon tulevaisuutta. Oli toissa tai viime vuonna.

Pyynnöstä ja omasta mielenkiinnosta katselin hakulaitteella (hmm) ketjuja, mutta niitä oli mun kriteereillä vielä aivan liikaa. Mikkoa on arvioitu siellä ja täällä, näköjään.

Tyypillinen kommentti oli tähän suuntaan: ’Vaikka itse kuuluun niihin, jotka eivät usko Mikon paluuseen, toivon toki erittäin vahvasti olevani väärässä.’ Vuosilukua en tullut katsoneeksi, ja kirjoittajan nimimerkin voi kukin halutessaan hakea.

Mikon käväisy haastajakiertueella ja siihen liittyvät palstalaisten kommentit ovat sellainen kipeä kohta kansakuntamme lähihistoriassa, että kaikki aihetta liippaavat viestit tulisi poistaa GP:n sivuilta, julistaa salaisiksi ja arkistoida SUPO:n isälliseen huomaan.

Jos viesteistä löytyisikin näin jälkikäteen arvioituna kirjoittajalleen raskauttavana pidettäviä kommentteja Mikon kyvykkyydestä pitää golfmailaa kädessään, tulee tällaiset hairahdukset suhteuttaa tuolloin vallinneeseen pysähtyneisyyden ja epätoivon ilmapiiriin. Viestit voisi antaa joskus hamassa tulevaisuudessa yliopistotutkijoiden käyttöön. Näistä voisi jopa syntyä väitöskirja aiheella: ”Mitäs nyt Mikko” – historiallisfilosofinen tutkimus suomalaisen golfin aallonpohjasta ja sen jälkiviisastelusta.

Pekkapeelle vielä yksi kommentti, kun viittaat PGA ET:n sivuille ja niiltä löytyvään ’tietoon’ niin esimerkkinä myös Tukholmassa pelannut Tony Finau, biographyn mukainen syntymäaika 02.08.2007. Ei niitäkään sivuja voi lukea kuin piru raamattua.

okei, menee ehkä saivartelun puolelle, mutta kun klikkaa auki biographyn Tony Finaun kohdalta niin tällainen kummallisuus löytyy. Ei ehkä nämäkään sivut absoluuttista totuutta kerro.

Nimetön

Diletantilta hauska kommentti. Juuri näin. Pekkapee voisi sen sijaan kerrasta uskoa; PGA on väärässä ja oikea tieto on se, että MI on nykyään kirjoilla Lahdessa. Kun ensi kerran olen yhteydessä EPGA:n edustajiin (tulevalla viikolla), kerron Pekkapeelta huolestuneet terveiset ja käsken äärimmäisen tarkkuuden nimissä välittömästi korjaamaan virheellisen tiedon. Eihän heillä siellä muutakaan tekemistä ole niin kuin ei minullakaan. Onnittele itseäsi sen johdosta, että olet löytänyt ensimmäisen saitin, jolla on epätäsmällistä tai vanhentunutta tietoa mutta jolla ei koeteta rauhan aikana lopettaa lähimmäistä alikaliiperisella kiikarikiväärillä.

’Ossi’an, muuta mijo pois ja tilalle oikea, aikuisten oikea kotisivu mestarille…

En viitsi niitä vanhoja ketjuja hakea, mutta sieltä olisi vain niin ihastuttavasti näkynyt tämä meidän peräpohjolan mentaliteetti. Jos ei heti lähde skulaa niin ihan p***a se on ja siitä mitää tuu. Vaihtas lajin kyykkään ja perspalloon.

Nimetön

Viddu unohdin koko jutun. Anteeksi. Epgan toimari soitti mutta en muistanut koko MI:n asuinpaikkajuttua. Olin tuolloin kentällä ja reiällä nro neljä ja ajatus haeskeli. Huono ihminen. Kertookohan se jotain asian olennaisuudesta vai pelkästään huolimattomuudestani. En silti laittanut kiikarikiväärin piippua suuhun vielä. Ajattelin katsella yhden kesän lisää. Anteeksi. Hoidan asian ensi viikolla. MI asuu siis Lahdessa, edelleen. Anteeksi.

hc

Historiaa tehdään öisin. Mikko on noussut maailmanlistalla jo 70:n joukkoon. Sijoitus nyt 69.!

Esillä 9 viestiä, 51 - 59 (kaikkiaan 59)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #237186 kohteessaMikon voitto Tukholmassa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Mikon voitto Tukholmassa