Aihe: Mielenkiintoinen tuulifinaali Augustassa tulossa…….. - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Mielenkiintoinen tuulifinaali Augustassa tulossa……..

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Mielenkiintoinen tuulifinaali Augustassa tulossa……..

Esillä 7 viestiä, 76 - 82 (kaikkiaan 82)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • tgc

Uskaliudesta puheen ollen: tuo video missä itse esiinnyt ’vetäjänä’ oli tosi rohkea veto. Olen ylpeä, että minulla on tällaisia seuratovereita.
    Mitä muuta aiot tehdä vielä hyväkseni? Autan varmasti samalla mitalla.

jk. voitaneen skrivaa myös ’uskaliaisuudesta’.

Johtaja XXL kirjoitti: (15.4.2008 14:25:33)
    Kävin kurkkaamassa south-african golf association’in melko vaatimattomilla sivuja. Selvisi, että jäseniä on 134 696 jotka ovat sijoittuneet 453 seuraan. Liiton kilpailukalenteri tarjosi aktiviteetteja 12 kk vuodessa.

Lieko Etela-Afrikassa sama tilanne kuin Jenkkilassa. USGA laskee ja julkaisee jasenkerhonsa ja niihin kuuluvat golfarit. Numerot eivat heijasta kerhojen lukumaaraa eika golfareiden lukumaaraa. Maassa kun on kilpailevia keskusjarjestoja, seka kerhoja jotka eivat kuulu mihinkaan keskusjarjestoon. Kaiken lisaksi huomattavalla osalla sikalaisista golfareista ei ole jasenyytta missaan kerhossa. Tilannetta ei tietenkaan mitenkaan auta se tosiasia, etta monet sikalaisista golfareista kuuluu useampaan kerhoon.

AAH kirjoitti: (15.4.2008 14:54:01)
    … Tuon koko katraan näytille Hugolle heti, kun se suvaitsee avata porttinsa.

Vanha herra aukeaa tulevana viikonloppuna ja sinnehän Päivänsäde kirmaa välittömästi lörstaina. Otan ma persimmonit mukaan luonnollisesti. Aikaa pääsee varaamaan vasta perstaina että kahtellaan.

kebax kirjoitti: (16.4.2008 9:44:41)

AAH kirjoitti: (15.4.2008 14:54:01)
    … Tuon koko katraan näytille Hugolle heti, kun se suvaitsee avata porttinsa.

Vanha herra aukeaa tulevana viikonloppuna ja sinnehän Päivänsäde kirmaa välittömästi lörstaina. Otan ma persimmonit mukaan luonnollisesti. Aikaa pääsee varaamaan vasta perstaina että kahtellaan.

Niin kuin jo olet kaiketi median välityksellä kuullut/lukenut, niin Arska on estynyt tulevana vknlppna pelailemaan vieraskentillä.
    Näkymättömän miehen on todella vaikeata, ellei mahdotonta esitellä näkymätöntä jäsenkorttiaan Hugon tiskillä.
    Että kahtele sitä sitten.

AAH kirjoitti: (17.4.2008 9:28:12)
    … Että kahtele sitä sitten.

Pirautapa mulle.

toveri kirjoitti: (15.4.2008 16:26:26)

AAH kirjoitti: (15.4.2008 16:20:26)

Johtaja XXL kirjoitti: (15.4.2008 14:25:33)
    Kävin kurkkaamassa south-african golf association’in melko vaatimattomilla sivuja. Selvisi, että jäseniä on 134 696 jotka ovat sijoittuneet 453 seuraan. Liiton kilpailukalenteri tarjosi aktiviteetteja 12 kk vuodessa.

Vaikuttaisi siltä, että sikäläiset saavat pelata melko ruuhkattomilla kentillä ympäri vuoden. Lisäksi lajilla on brittien siirtomaahistorian ansiosta pitkät perinteet.

Ei kai tarvitse olla kummoinenkaan analyytikko, jos ennustaa, että noilla eväillä väkisinkin nousee porukkaa maailman kärkeen. Kerhoja on maassa saman verran kuin Ruotsissa, pelaajia vain viidennes ruotsalaisista ja Ruotsissa on kausi puolta lyhyempi.

Näin kun laskee, niin ruotsalaiset on lahjakkaampaa sakkia kuin e-afrikkalaiset.
    Ja asiaa sen kummemmin tuntematta voin väittää, että 134 696 ihmisen kesken syntyy väkisinkin vittuilua.

Tätä herraa en huomannutkaan kiittää totuudelta haiskahtavasta informaatiosta.

Iso käsi suomalaiselle Johtajalle.

Hyvä että faktat tulee kerrottua. Suomi on siis suhteessa Ruotsiin vielä huonompi kuin verrattuna Etelä-Afrikkaan.

Hei moderaattori, tänne jäi vielä yksi suomen kielen sana, joka pitänee *** PIILOTTAA***

tgc kirjoitti: (16.4.2008 3:21:46)
    No kylläpä kyllä.
    Tuu kokeileen uutta Golf-Pirkkalaa ja samalla VM -lehden Suomen kolmanneksi parhaaksi rankkaamaa karting -sisäautorataa. Mun ennätys autodromella on 28.940.
    Voititpa minut kummassa lajissa tahansa, takaan että hauskaa on – ja artisti maksaa.
    Kannattaa olla yötä sillä Edenin vesi on nyt takuuvarmasti puhdasta.
    Welcome.

Kuulepas Antsa, oon sen verta rehevöitynyt että sun autoos pitäisi laittaa 50kg lisäpunnukset jos mun mieli edes jotenkin pärjätä. Ja golfissa olis pakko ruinata vähintään lyönti per reikä. Juu, en voittais kummassakaan.

Sen sijaan Pirkkalan voisi lähteä tutkaamaan kesän aikana, ei huono idee ollenkaan. Vedessä lilluminen ei nyt oikein kuiteenkaan ole mun heiniä että se siitä Edenistä. No saapas näkee mihin Vespa suven aikana kurvailee.

Esillä 7 viestiä, 76 - 82 (kaikkiaan 82)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #232541 kohteessaMielenkiintoinen tuulifinaali Augustassa tulossa……..

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Mielenkiintoinen tuulifinaali Augustassa tulossa……..