Aihe: Mestiksien ja klubien tulos’palvelua’ - Golfpiste.com

21.7.–28.7. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[17][25]
KilpailuaSuomalaista

Mestiksien ja klubien tulos’palvelua’

Etusivu Foorumit Yleistä Mestiksien ja klubien tulos’palvelua’

Esillä 21 viestiä, 1 - 21 (kaikkiaan 21)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Siis käsittämätöntä. Nykyisenä teknologia-aikakautena mestikoita pelattu jo paljon yli normi-ihmisen ylityötyöpäivän ja kotiklubilla ei pihaustakaan tuloksista vaikka kohta on ensimmäiset pelanneet jo toisenkin rundin loppuun. Tuloksia hakataan kauhealla hopulla cädärillä taukoamatta koneellle ja toivottavasti jo kahden päivän päästä ne näkyy netissä. Pikaisella vilkaisulla golfboxia käyttävillä klubeilla tulokset on jo aikoja sitten ollut näkyvillä ja nexgolf klubeilla odotellaan joitan helvetin pdf liuskoja. Onko ihan oikeasti niin että nykyaikana ainoastaan golfboxia käyttävät klubit voivat päivittää kilpailutuloksia suoraan näkyville ja muut odottavat kuuta nousevaa. On se vaan hyvä että puhelimen käyttö (esim. Gamebook) on kilpailuissa kiellettyä kun livescoringista tulokset näkee jopa kahdessa päivässä. Näinkin on käynyt. Useammin kuin kerran. Onko oikeasti niin että nexgolf ei mahdollista livescoringia? Tai jos klubi on tehnyt sopimuksen nexgolfin kanssa, golfboxia ei voi kilpailuissa käyttää. Kertokaan nyt miksi on niin vaikea tajuta että homma pitää tehdä taas kerran vaikeimman kautta. Minkä minä nyt ymmärsin väärin?

KL

Talmassa on käytössä Nexgolf ajanrauksessa, Golfboxin käytöstä minulla ei ole tietoa, mutta varsin kohtuullisesti toimii Talman livescoring.

OK. Eli kyse ei ole järjestelmästä, vaan niiden käyttäjistä. Hyvinhän tuo nexgolf tosiaan näyttää pelittävän. Taidanpa juoda yhden oluen tässä .pdf:iä ja yhtä kilpailijaa kotiin odotellessa. Siinä sitä livescoringia yhdelle illalle vaikka jonnin. Jännää on, mutta olkoot. Jipjip, etten sanoisi. Kivahan tässä olisi kavereiden peliä kotiklubilla seurailla mutta katsellaan sitte miten tuossa seinällä kuusi vuotta sitten maalattu maali kuivuu. Yhtä vauhdikasta on tapahtumien kulku.

Osaavilla käyttäjillä tulospalvelu pelaa. Seurasin juuri lähes livenä tulosluetteloa,nexgolf käytössä ja tulokset selailtavissa sitä mukaa kun tiedot oli kirjattu. Loistavaa!

tikkerberg kirjoitti: (20.8.2011 18:19:38)
    Osaavilla käyttäjillä tulospalvelu pelaa. Seurasin juuri lähes livenä tulosluetteloa,nexgolf käytössä ja tulokset selailtavissa sitä mukaa kun tiedot oli kirjattu. Loistavaa!

Joo tänks. Helpottaa jo kovasti. 10 h sitten ensimmäiset lähteneet ja onhan tuolla nyt sentään jo tämän päivän lähtölistat.

Noh, Lohja sikseen, ei enää siihen liittyen, mutta asiaan kuitenkin. Hassua miten onnistuneesti monesti on tieto piilotettu vaikka se muka on hienosti esillä. Kaikkia hyviä juttuja keksitään, mutta ihan mahdottoman vaikea on kaivaa tieto esiin. Talman mestiksen livescoringia etsiessäni vaan ajattelin että helposti oli etsiän etsittävä löytää. Esim Talissa Gloria Openin lähtölistojen etsiminen taas oli vähän työläämpi juttu. Ymmärrän toki että ketkä noita sivuja ylläpitää, eivät ole alansa ammattilaisia, vaan sivutoimenaan noita tekee, (tähän ainalkin haluan uskoa), mutta taitavasti välillä piilotetaan asia ihan silmien eteen. Löydettyään sitä ihmettelee miksi ei sitä nähnyt, muutta etsittäessä ihan mahdoton tehtävä. Taitavia ovat kotisivujen juksunikkarit.

Kannattaisi teidänkin pelata noissa kisoissa niin ei tarvitisisi netistä seurata. Meidän seurassa ainakin viimeisten ryhmien sisällä live scoring toimi vallan mainiosti. Ja huomenna pelaa varmasti vielä paljon paremmin.

KL

Banzai kirjoitti: (20.8.2011 23:22:46)
    Kannattaisi teidänkin pelata noissa kisoissa niin ei tarvitisisi netistä seurata.

Olipas siinä rakentava kommentti.

KL kirjoitti: (20.8.2011 23:33:42)

Kannattaisi teidänkin pelata noissa kisoissa niin ei tarvitisisi netistä seurata.

Olipas siinä rakentava kommentti.

Onneksi itse pystyit vastaavaan suoritukseen omallasi.

Muuramessa on käytössä nextgolfin livescore. Etuysin jälkeen pidetään pieni tauko jonka aikana tulospalvelu kirjaa etuysin. Yleensä tulokset tulevat hyvin nopeasti klubin näytölle ja nettiin. Eilen jännitin cuttia, joten katsoin lähtölistasta tiiausajat ja vertailin sisääntuloa. Hyvin toimi. Selvitin myös cutin yhdellä lyönnillä:-)

Kannattaisi teidänkin pelata noissa kisoissa niin ei tarvitisisi netistä seurata. Meidän seurassa ainakin viimeisten ryhmien sisällä live scoring toimi vallan mainiosti. Ja huomenna pelaa varmasti vielä paljon paremmin.

Onkohan tuo kommentti nyt ihan loppuun mietitty? Netissä oleva livescoring tuskin nyt on ihan varsinaisesti suunnattu viimeisten ryhmien pelaajille. Siitähän nyt on kyse, eikä mistään puskaradiosta tai klubin seinälle kirjattavista tussituloksista, eikö niin?

Nyt suurimman tunnuekuohun laannuttua, pyydän Lohjan tulospalvelulta anteeksi. Tiedän että siellä painettiin pitkä päivää ja olitiin kovassa puristuksessa ja varmasti kaikki koittivat tehdä parhaansa. Mutta on kai kuitenkin myönnettävä että jos muualla tulokset tulee lähes livenä ja Lohjalla pitää joko odotella 16 h pdf-liuskoja, tai ’pelata viimeisissä ryhmissä’ tietääkseen tulokset, kehitettävää taitaa olla? Kö?

Kaikesta huolimatta upea ilma tulossa ja tänään kun ei työkiireet enää häiritse pitää itse myös lähteä paikalle. Pelionnea kaikille cutin selvittäneille. Olosuhteet ainakin ovat loistavat ja kentät varmasti huippukunnossa.

-a-

Kaikilla Nexgolfia käyttävillä seuroilla ei ole livescoring laajennosta käytössään. Se on hyvä lisä hyvään ohjelmistoon, mutta myös maksaa enemmän 🙂 Kyse ei siis ole osaamisesta, tässä siis synninpäästö seuroille joilla livescoringia ei vielä ole.

Oman seurani tulospalvelu ei olisi ainakaan enää voinut paremmin toimia. Hyvä kun olin edes korttia ehtinyt palauttaa, kun jo tuli puhelua tulokseen liittyen 🙂

-a- kirjoitti: (21.8.2011 8:50:55)
    Kaikilla Nexgolfia käyttävillä seuroilla ei ole livescoring laajennosta käytössään. Se on hyvä lisä hyvään ohjelmistoon, mutta myös maksaa enemmän 🙂 Kyse ei siis ole osaamisesta, tässä siis synninpäästö seuroille joilla livescoringia ei vielä ole.

Tuossahan se vastaus kysymykseeni tulikin. En oikein jaksanutkaan uskoa että esim Lohjalla kyse olisi osaamattomuudesta tai tahdosta. Mitä olen Ignatiusta ja Lohjan toimintaa toista kesää seurannut, pysähtyneisyys ei oikein ole se sana jolla Lohjaa voisi kuvailla.

HIrsalassa käytettiin tuloksien kirjaamiseen yksinomaan Gamebook päätettä, ei siis iPhonea.

Olen koittanut katsoa noita kisojen tuloksia lähiseurojen kotisivuilta. Vaan on hiukan erikoinen ohjelma tuo NexGolf. Minä en ainakaan saa näkyviin esim kolmen kierroksen yhteistuloksia, vaan ainoastaan eri kierrokset yksitellen. Laske sitten siinä ruutupaperilla ja laskimella yhteistuloksia!
    Jos joku osaa antaa vinkin, miten nämä tulokset saa kerralla näkyviin, niin kertoilkaa!

Tulospalvelussa on tällä hetkellä ylivoimainen ohjelma GolfBox. Sieltä löytyy tietoa vaikka kuinka paljon kilpailujen puitteissa. Esim Pelaajatilastot kohdalta jokaisen pelaajan keskiarvot par 3, par 4 ja par 5 väyliltä, ym ym. Katsokaa esim Lakeside Golfin tuloksia mestisten kohdalta.

ts

pöljä kirjoitti: (22.8.2011 15:31:40)
    Olen koittanut katsoa noita kisojen tuloksia lähiseurojen kotisivuilta. Vaan on hiukan erikoinen ohjelma tuo NexGolf. Minä en ainakaan saa näkyviin esim kolmen kierroksen yhteistuloksia, vaan ainoastaan eri kierrokset yksitellen. Laske sitten siinä ruutupaperilla ja laskimella yhteistuloksia!
    Jos joku osaa antaa vinkin, miten nämä tulokset saa kerralla näkyviin, niin kertoilkaa!

Tulospalvelussa on tällä hetkellä ylivoimainen ohjelma GolfBox. Sieltä löytyy tietoa vaikka kuinka paljon kilpailujen puitteissa. Esim Pelaajatilastot kohdalta jokaisen pelaajan keskiarvot par 3, par 4 ja par 5 väyliltä, ym ym. Katsokaa esim Lakeside Golfin tuloksia mestisten kohdalta.

Itse koitin safarilla ja chromella ja luovuin jo toivosta, mutta firefoxilla tuo näyttää antavan sen rastin kumulatiivisen kohdalle laittaa. Taas tietotekniikan gurut loistavat.

ts kirjoitti: (22.8.2011 15:33:26)
    Itse koitin safarilla ja chromella ja luovuin jo toivosta, mutta firefoxilla tuo näyttää antavan sen rastin kumulatiivisen kohdalle laittaa. Taas tietotekniikan gurut loistavat.

Aivan samaisesta syystä minun hiuspehkoni on harventunut taas viikonlopun aikana.
    Käytän selaimista eniten juurikin Chromea.

Sama juttuhan se onminullakin, Chromea käytän koska se on nopein. Firefoxilla ja Explorerilla raksi toimi. Siis todella gurut loistavat!
    En repinyt hiuksia päästäni mokoman takia, kävin aamulla parturissa!
    Kiitos nopeista neuvoista!!

pöljä kirjoitti: (22.8.2011 15:31:40)

Meillä käytössä golfbox. Ainoa tieto lauantain lähtölista. Ei tuloksia, sunnuntain lähtölistaa saatikka koko kisan tuloksia.Sovellukset ovat yhtä hyviä, tässä tapauksessa huonoja, kuin käyttäjänsä, valitettavasti.

Chromella/Safarillakin saa valittua Nexgolfin Kumulatiivisen vähän kikkailemalla: Paina Tabulaattoria kunnes Kumulatiivinen checkbox on aktiivisena ja rastita se painamalla Spacea.

ajs

Pelaisin, jos pelaisin ”kaikki pelaa” seurassa. Menenkin heti Pickalan mestiksiin, kun saan händärin 7,5:een tai alle, mikä viime vuosina on suurin piirtein tarvittu 60:n joukkoon pääsylle. Sorry, kun olen ollut vähän saamaton tässä asiassa.

Esillä 21 viestiä, 1 - 21 (kaikkiaan 21)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #437860 kohteessaMestiksien ja klubien tulos’palvelua’

Etusivu Foorumit Yleistä Mestiksien ja klubien tulos’palvelua’