Aihe: Mainiot golfiin liittyvät kaskut ja vitsit :) - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Mainiot golfiin liittyvät kaskut ja vitsit :)

Etusivu Foorumit Yleistä Mainiot golfiin liittyvät kaskut ja vitsit :)

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 53)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • 105 vuotias golffari meni selvännäkijän luokse kyselemään, kun jo ehtoopuolella alkoi olla, että onkos siellä taivaassa hyviä golfkenttiä. Selvännäkijä lupasi auttaa pappaa ja selvitää asiaa. Selvänäkijä kertoi, että kyllä siellä oli jumalaton määrä maailman ihanimpia golfkenttiä, mutta yhdelläkään kentällä ei näkynyt ketään pelaamassa, ei ole ollut pariinsataan vuoteen. Pappa vähän ihmetteli, että mites nyt noin on, sehän on seurapeli ja me golffaajat ollaan nin kuuliaisia kaikille säännöille ja pyritään noudattamaan kaikin puolin terveitä ja hyviä elämäntapoja. ’Jaa enpä tiedä’, vastasi selvännäkijä. Pappa sitten ajatteli toista vaihtoehtoa ja kysyi alakerran tilannetta.
    selvänäkijä selvitti tilanteen ja kertoi ’Jep, punahehkuisia satoja kilometerejä pitkiä väyliä pelaajia pilvin pimein, kokoajan isot porukat pelaamassa, hauskaa tuntuu olevan myös muilla kepeillä ja reijillä’. Ei voi olla totta pappa ihmetteli, mites tuo nyt on mahdollista, voitko vähän kysellä niiltä. Selvänäkijä selvitteli taas asiaa ja kertoi seuraavaa:
    ’Joo selvisihän se, yksi oli kerran jättänyt vahingossa foren huutamatta, toinen oli päästänyt kerran kirosanan suustaan, kolmas oli jättänyt greenillä lipun makaamaan, Kake oli kerran väittänyt metsästä löytynyttä palloa omakseen, yksi nainen oli rangellä hakenut pallon parin metrin päästä ja lyönyt sitä, yksi tyyppi oli pelannut kilpailun laittomalla draiverilla jne.. ’ juttua jatkui vielä puolituntia. Pappa totesi ettei ole koskaan tehnyt moisia syntejä vaan on aina ollut rehellinen. Selvännäkijä antoi papalle kuitenkin vinkin ’Kuule ei hätä ole tämännäköinen, viereissä vaatekaupassa on tarjouksessa farkut ja t-paita edullisesti golffareille 400:lla eurolla, niillä vaan kentälle niin homma on hoidossa’

Että näin syntikin on joskus suhteellista…..

KL

-BoaKyy- kirjoitti: (1.8.2007 15:27:39)
    Golfvitsejä…

Sä olet tylsä….. ja laiska….

KL kirjoitti: (1.8.2007 16:22:25)

Golfvitsejä…

Aika bore..

GP 1201 kirjoitti: (1.8.2007 21:51:49)

KL kirjoitti: (1.8.2007 16:22:25)

Golfvitsejä…

Aika bore..

BoaKyy is HiBore (=megatylsä).

Yritetään paikata mainetta:
    Joe decides to take his boss Phil to play 9 holes on their lunch. While both men are playing excellent they are often held up by two women in front of them moving at a very slow pace. Joe offers to talk to the women and see if they can speed it up a bit. He gets about half of the way there stops and jogs back.

His boss asks what the problem is. ”Well one of those women is my wife and the other my mistress,” complained Joe. Phil just shook his head at Joe and started toward the women determined to finish his round of golf. Preparing to ask the ladies to speed up their game, he too stopped short and turned around.

Joe asked ”what’s wrong?”
    ”It’s a small, small world Joe, and you’re fired”, Boss answered…

Aika vaisuja tähän mennessä..
    No laitetaan nyt sitten yksi hyväkin joukkoon.

Eli kaverille, olkoon vaikka Reiska, sattui viikon loma sellaiseen aikaan, että kaikki muut vakiopelikaverit olivat töissä tai muuten matkoilla. Reiska oli innokas golfari, joka nautti myös pienestä petsistä, jos vaan muut suostuivat pelistä vetoa lyömään. Reiska varasi siis kotikentälleen tiiajan täysin tyhjään flaittiin ja toivoi, että joku muu sattuisi tulemaan peliseuraksi.

Reiska saapui kentälle hyvissä ajoin ennen lähtöaikaa, kävi rangella ja lähipelialueella harjoittelemassa. 15 minuuttia ennen tiiaikaa hän lähestyi ykköstiitä, ja kuinka ollakaan, samaan aikaan tiille käveli jumalaisen kaunis blondi. Kävi ilmi, että blondi oli tulossa samaan ryhmään. Ketään muita ei ollut samassa lähdössä.

Ennen peliä sovittiin pienestä skinistä, ihan normaalista vaan, eikä siis Oulun mallista. Kierros eteni tosi mukavasti. Sen lisäksi että blondi oli kaunis katsella oli hän myös mitä viehättävintä seuraa. Reiska ihastui blondiin välittömästi. Reiskan pelikin sujui mukavasti, mutta blondilla vielä paremmin. Kierroksen jälkeen Reiska maksoi skinitappiot blondille.

Blondi kysäisi Reiskalta kyytiä kaupunkiin. koska hänellä ei itsellään ollut autoa käytössä. Reiska ilmoitti ilomielin kyyditsevänsä blondin tämän kotiin. Pihalla blondi kiitteli kovasti peliseurasta ja kyydistä. Palkkioksi Reiska sai pusun poskelle, ja sovittiin uudesta pelikierroksista heti seuraavalle päivälle.

Tiistaina sama toistui. Lyötiin pienet vedot, kierros oli tosi mukava, ja kuinka ollakaan, blondi veti taas pidemmän korren. Muuten Reiskaa olisi vähän harmittanut, mutta koska blondi oli niin viehättävä, ei hän ollut tappioista moksiskaan. Reiska antoi jälleen blondille kyydin, ja kotipihalla pussattiin jo ihan kunnolla, taisi olla vähän kieltäkin pelissä. Sovittin, että keskiviikkona pelataan taas.

Sama homma jatkui edelleen keskiviikkona. Skinivedot, kierros, jonka Reiska taas hävisi, ja kyyti takaisin blondin kotiin. Panokset kovenivat edelleen kotipihalla, ja Reiska taisi käyttää jo vähän kättä puseron alla. Yllätys yllätys, sovittiin uusi kierros torstaiksi.

Tämä alkaa mennä jo vähän itsensä toistamiseksi, mutta taas sovittiin vedoista, pelattiin kierros, jonka Reiska hävisi. Reiska maksoi tappiot ja heitti blondin himaan. Tällä kertaa panokset kovenivat oikein kunnolla. Blondi antoi Reiskalle sellaista oraaliseksiä, jota hän ei ollut koskaan aiemmin kokenut. Sanomattakin on selvää, että tässä vaiheessa viikkoa Reiska oli jo umpirakastunut blondiin. Arvasitte muuten ihan oikein, sovittiin perjantaiksi uusi kierros.

Perjantaina lyötiin taas vetoa skineistä ja pelattiin kierros. Reiskalla oli peli kulkenut koko viikon niin mainiosti, että hänen tasoituksensakin oli laskenut toista pykälää. Perjantainakin Reiska kuitenkin edelleen hävisi, ja joutui siis maksajan osaan. blondi pyysi taas Reiskaa viemään blondin kotiin. Mutta, Reiskapa oli tehnyt erikoisjärjestelyjä, ja kysyi, että sopisiko blondille mieluummin illallinen kaupungin parhaassa hotellissa. blondi vastasi, että kyllähän se käy. Koko viikko on ollut niin ihana. Mentiin siis hotelliin, jonne Reiska oli varannut pöydän kynttiläillallisineen ja viulunsoittajineen. Illallinen sujui edelleen samoissa merkeissä, oli Reiska viihtyi tosi hyvin, ja samoin blondi. Kahvin ja konjakin jälkeen Reiska rohkaisi itsensä. Hän kertoi blondille, että oli tähän umpiurakastunut. Reiska oli varannut sviitin hotellista, ja toivoi, että voisi viettää siellä yön blondin kanssa ja tehdä ’se’ oikein kunnolla.

Tässä vaiheessa blondi purskahti itkuun. Hän kertoi, että tosissaan piti Reiskasta, ja kulunut viikko oli ollut hänen elämänsä parasta aikaa. Hän ei kuitenkaan voisi harrastaa seksiä Reiskan kanssa, koska hän oli transseksuaali, ja vasta hiljattain leikattu naiseksi. Hoidot olivat vielä kesken, eikä intiimimpi kanssakäyminen siis tullut kysymykseen.

Tähän Reiska vastasi että:
    ’ S******n huijari, sä olet pelannut punaiselta tiiltä koko viikon!! ’

Tämä mikrofoni juttu on enemmän jenkkijuttuja, mutta kuitenkin:

It was a sunny morning, a little before 8.00 am, on the first hole of a busy course and I was beginning my pre-shot routine, visualizing my upcoming shot when a piercing voice came over the club house loud speaker; ’Would the gentleman on the woman’s tee back up to the men’s tee please!!’ I could feel every eye on the course looking at me. I was still deep in my routine, seemingly impervious to the interruption.
    Again the announcement, ’Would the MAN on the WOMAN’S tee kindly back up to the men’s tee.’ I simply ignored the guy and kept concentrating, when once more, the man yelled: ’WOULD THE MAN ON THE WOMAN’S TEE BACK UP TO THE MEN’S TEE, PLEASE!!!’
    I finally stopped, turned, cupped my hands and shouted back; ’WOULD THE @$$HOLE WITH THE MICROPHONE KINDLY KEEP QUIET AND LET ME PLAY MY SECOND SHOT ?!’

Nimetön

Juu kaveri kertoi kaverinsa (ja se kaverinsa jne.) nähneen jollain kentällä kun peliinsä vihastunut pelaaja oli heitttänyt bäginsä vesiesteeseen ja alkanut tarpoa clubille päin. Vähän ajan päästä mies oli tarponut takaisin, kahlannut esteeseen ja kaivanut vettyneen bäginsä esiin. Sitten hän oli kaivanut autonsa avaimet bägistä ja heittänyt bägin takaisin esteeseen ja harpponut tiehensä.

KL

yeux de serpent kirjoitti: (2.8.2007 13:37:33)

Eli kaverille, olkoon vaikka Reiska, sattui viikon loma sellaiseen aikaan, että kaikki muut vakiopelikaverit olivat töissä tai muuten matkoilla. Reiska oli innokas golfari, joka nautti myös pienestä petsistä, jos vaan muut suostuivat pelistä vetoa lyömään. Reiska varasi siis kotikentälleen tiiajan täysin tyhjään flaittiin ja toivoi, että joku muu sattuisi tulemaan peliseuraksi.

Reiska saapui kentälle hyvissä ajoin ennen lähtöaikaa, kävi rangella ja lähipelialueella harjoittelemassa. 15 minuuttia ennen tiiaikaa hän lähestyi ykköstiitä, ja kuinka ollakaan, samaan aikaan tiille käveli jumalaisen kaunis blondi. Kävi ilmi, että blondi oli tulossa samaan ryhmään. Ketään muita ei ollut samassa lähdössä.

Ennen peliä sovittiin pienestä skinistä, ihan normaalista vaan, eikä siis Oulun mallista. Kierros eteni tosi mukavasti. Sen lisäksi että blondi oli kaunis katsella oli hän myös mitä viehättävintä seuraa. Reiska ihastui blondiin välittömästi. Reiskan pelikin sujui mukavasti, mutta blondilla vielä paremmin. Kierroksen jälkeen Reiska maksoi skinitappiot blondille.

Blondi kysäisi Reiskalta kyytiä kaupunkiin. koska hänellä ei itsellään ollut autoa käytössä. Reiska ilmoitti ilomielin kyyditsevänsä blondin tämän kotiin. Pihalla blondi kiitteli kovasti peliseurasta ja kyydistä. Palkkioksi Reiska sai pusun poskelle, ja sovittiin uudesta pelikierroksista heti seuraavalle päivälle.

Tiistaina sama toistui. Lyötiin pienet vedot, kierros oli tosi mukava, ja kuinka ollakaan, blondi veti taas pidemmän korren. Muuten Reiskaa olisi vähän harmittanut, mutta koska blondi oli niin viehättävä, ei hän ollut tappioista moksiskaan. Reiska antoi jälleen blondille kyydin, ja kotipihalla pussattiin jo ihan kunnolla, taisi olla vähän kieltäkin pelissä. Sovittin, että keskiviikkona pelataan taas.

Sama homma jatkui edelleen keskiviikkona. Skinivedot, kierros, jonka Reiska taas hävisi, ja kyyti takaisin blondin kotiin. Panokset kovenivat edelleen kotipihalla, ja Reiska taisi käyttää jo vähän kättä puseron alla. Yllätys yllätys, sovittiin uusi kierros torstaiksi.

Tämä alkaa mennä jo vähän itsensä toistamiseksi, mutta taas sovittiin vedoista, pelattiin kierros, jonka Reiska hävisi. Reiska maksoi tappiot ja heitti blondin himaan. Tällä kertaa panokset kovenivat oikein kunnolla. Blondi antoi Reiskalle sellaista oraaliseksiä, jota hän ei ollut koskaan aiemmin kokenut. Sanomattakin on selvää, että tässä vaiheessa viikkoa Reiska oli jo umpirakastunut blondiin. Arvasitte muuten ihan oikein, sovittiin perjantaiksi uusi kierros.

Perjantaina lyötiin taas vetoa skineistä ja pelattiin kierros. Reiskalla oli peli kulkenut koko viikon niin mainiosti, että hänen tasoituksensakin oli laskenut toista pykälää. Perjantainakin Reiska kuitenkin edelleen hävisi, ja joutui siis maksajan osaan. blondi pyysi taas Reiskaa viemään blondin kotiin. Mutta, Reiskapa oli tehnyt erikoisjärjestelyjä, ja kysyi, että sopisiko blondille mieluummin illallinen kaupungin parhaassa hotellissa. blondi vastasi, että kyllähän se käy. Koko viikko on ollut niin ihana. Mentiin siis hotelliin, jonne Reiska oli varannut pöydän kynttiläillallisineen ja viulunsoittajineen. Illallinen sujui edelleen samoissa merkeissä, oli Reiska viihtyi tosi hyvin, ja samoin blondi. Kahvin ja konjakin jälkeen Reiska rohkaisi itsensä. Hän kertoi blondille, että oli tähän umpiurakastunut. Reiska oli varannut sviitin hotellista, ja toivoi, että voisi viettää siellä yön blondin kanssa ja tehdä ’se’ oikein kunnolla.

Tässä vaiheessa blondi purskahti itkuun. Hän kertoi, että tosissaan piti Reiskasta, ja kulunut viikko oli ollut hänen elämänsä parasta aikaa. Hän ei kuitenkaan voisi harrastaa seksiä Reiskan kanssa, koska hän oli transseksuaali, ja vasta hiljattain leikattu naiseksi. Hoidot olivat vielä kesken, eikä intiimimpi kanssakäyminen siis tullut kysymykseen.

Tähän Reiska vastasi että:
    ’ S******n huijari, sä olet pelannut punaiselta tiiltä koko viikon!! ’

Ihan semmoinen pieni vihje, jos aiot vitsejä ihan julkisestikin vaikkapa kavereillesi kertoa:

Jos vitsin kertomiseen kuluu enemmän kuin minuutti, sitä ei kukaan jaksa kuunnella. Ja jos sen kirjailemiseen paperille tarvitaan enemmän kuin 1000 merkkiä, ei kukaan jaksa sitä lukea.

sehän oli hyvä jutska,tosin jo vähän vanha,mut kuitenkin!multa kaikki kunnia ton viestin pituudesta.lyhyet on yleensä paskoja paitsi se ’draivi,vi..u,droppi’.huh huh

KL kirjoitti: (2.8.2007 20:49:04)

Eli kaverille, olkoon vaikka Reiska, sattui viikon loma sellaiseen aikaan, että kaikki muut …………….

Ihan semmoinen pieni vihje, jos aiot vitsejä ihan julkisestikin vaikkapa kavereillesi kertoa:

Jos vitsin kertomiseen kuluu enemmän kuin minuutti, sitä ei kukaan jaksa kuunnella. Ja jos sen kirjailemiseen paperille tarvitaan enemmän kuin 1000 merkkiä, ei kukaan jaksa sitä lukea.

Minä kyllä jaksoin lukea. Joku joskus minulle sanoi, että pitkä on hyvempi. Vai sanoiko joku, että joku oli sille sanonut. En minä enää muista, mutta todennäköisesti jäljempi. Minä olen kyllä melko varma, olosuhteet huomioon ottaen, ettei tuonlaisia ole minulle koskaan puhuttu. Minulla on meinaan olosuhteista todisteita! Mutta hyvä tuo oli. Lisää vaan. Kaikki ei pidä pelkästään lyhyistä, tai nopeista. Minä tiedän. En kerro miksi. Äh no nythän mä jo kerroin :-€

KL

Henkka kirjoitti: (2.8.2007 22:58:36)

KL kirjoitti: (2.8.2007 20:49:04)

Eli kaverille, olkoon vaikka Reiska, sattui viikon loma sellaiseen aikaan, että kaikki muut …………….

Minä kyllä jaksoin lukea. Joku joskus minulle sanoi, että pitkä on hyvempi. Vai sanoiko joku, että joku oli sille sanonut. En minä enää muista, mutta todennäköisesti jäljempi. Minä olen kyllä melko varma, olosuhteet huomioon ottaen, ettei tuonlaisia ole minulle koskaan puhuttu. Minulla on meinaan olosuhteista todisteita! Mutta hyvä tuo oli. Lisää vaan. Kaikki ei pidä pelkästään lyhyistä, tai nopeista. Minä tiedän. En kerro miksi. Äh no nythän mä jo kerroin :-€

Sinä oletkin poikkeus, joka suhteessa 😉 ’Lobbilyönti täydellinen, katsokaa! Mun pallo terassilta menkää noutamaan….’

Milloin mennään Talmaan?

Ei jumalauta..

Tuleeko aika pitkäksi? Sisäministeriö kun lopetti täydennyspoliisihommelit niin ei tarvii niitäkään soittoja odotella. On se kumma että joittenkin ihmisten pitää aikaansa käyttää tuollaiseen. Joku sanoisi, että ’Get a life’, mutta mulle on aivan sama miten päiväsi vietät.

Vitsejä pyydettiin, mitään mainintaa ei ollut niiden maksimipituudesta. Kiva kun nyt senkin kerroit, laitan jatkossa lyhyempiä. Ja jos sopii, niin päätän ihan itse mitä juttuja, minkä pituisia, ja kelle niitä kerron.

KL kirjoitti: (2.8.2007 23:04:20)
    Sinä oletkin poikkeus, joka suhteessa 😉

Tuo oli kauneinta mitä minulle on koskaan sanottu :-’s Kiitos! Onneksi fanini ei ole koskaan tajunnut miten minua eniten pystyy loukkamaan. Kovasti ovat yrittäneet, mutta heikosti onnistuneet. Mutta normaaliksi en koskaan halua. Tosin en tiedä mitä se tarkoittaa, mutta se ei kuulosta kivalta. Kauhea ajatuskin ajatella. Äh… taashan mä mokasin. Nythän selkäni paljastin ja puukon käteen annoin :-€

Talma kiinnostaa. Loma alkoi just ja loppuu just ja tyranni pomo ei päästänyt minua viikonlopuksi töihin ,notta mitens olis esim La 11-08-07 ? Olikos talmassa Päivälippu ? Eikös se ollut ? Kö ? Että kaksiko, Kö ?

Sääntöexpertti SHG:stä tuli ensimmäistä kertaa reteenä vieraskentälle.
    Löi draivin ykköstiillä, ohi pallosta.
    Löi toisen draivin, sekin ohi pallosta.
    Sääntöexpertti sanoi, että onpas vaikee kenttä.

yeux de serpent kirjoitti: (2.8.2007 23:52:04)

Ei jumalauta..

Tuleeko aika pitkäksi? Sisäministeriö kun lopetti täydennyspoliisihommelit niin ei tarvii niitäkään soittoja odotella. On se kumma että joittenkin ihmisten pitää aikaansa käyttää tuollaiseen. Joku sanoisi, että ’Get a life’, mutta mulle on aivan sama miten päiväsi vietät.

Vitsejä pyydettiin, mitään mainintaa ei ollut niiden maksimipituudesta. Kiva kun nyt senkin kerroit, laitan jatkossa lyhyempiä. Ja jos sopii, niin päätän ihan itse mitä juttuja, minkä pituisia, ja kelle niitä kerron.

Nooh… eipäs nyt. Minä tykkäsin kovasti tyttärestä. KL taas ei. Ei sille mitään voi jos joku tykkää isoäidin äidistä. Ihan rauha vaan. Minusta tytär oli hyvä 🙂

Edellisestä kerrasta viisastuneena sääntöexpertti SHG:stä tuli samaiselle vieraskentälle toisen kerran. Nyt hän meni ensin rangelle, ettei samanlaista nolostuttavaa tapausta pääsisi käymään.

Rangelle hän tiiasi, ja draivasi ohi pallon.
    Hän tiiasi toisen pallo, ja löi taas ohi.

Sääntöexpertti sanoi, että onpas vaikee range.

Sääntöexpertti SHG:stä tuli samaiselle vieraskentälle edellisten käyntien sisuunnuttamana vielä kolmannenkin kerran.

Tällä kertaa hän suunnisti ensin lähipelialueelle. Droppasi pallon ja löi lobberilla. Voitteko uskoa että löi ohi pallosta? Droppasi toisenkin pallon ja löi. Sekin meni ohi.

Sääntöexpertti sanoi, että onpas vaikee lähipelialue.

Ei kolmea ilman neljättä, niinkuin sananlasku sanoo.

Sääntöexpertti SHG:stä tuli samaiselle vieraskentälle vielä neljännenkin kerran.
    Nyt hän otti varman päälle, ettei joutuisi naurunalaiseksi. Hän siis suunnisti harjoitusviheriölle.

Sääntöexpertti asetti pallon harjoitusviheriölle ja puttasi. Varmaan yllätytte, kun kerron, että tarinan mukaan sääntöexpertti puttasi kokonaan ohi pallosta. Hän laittoi toisenkin pallon viheriölle, ja puttasi. Taas ohi pallosta!

Sääntöexpertti sanoi, että onpas vaikee harjoitusviheriö.

Kuten amerikkalaisten elokuvien lopputeksteissä lukee, myös lyhyet vitsit I – IV ovat täysin fiktiivisiä, eivätkä perustu mihinkään tositapahtumiin tai aikanaan eläneiden / tällä hetkellä elävien henkilöiden tekemisiin. 🙂

No ei sitä sit ainakaan pedariks voi syytellä.
    Tyttäret on ok, ja miksei nuoremmat äiditkin.

yeux de serpent kirjoitti: (3.8.2007 0:16:13)

Tyttäret on ok, ja miksei nuoremmat äiditkin.

Tuohon en osaa ottaa kantaa. Yhtä tuntematon aihealue, kuin oikeansuuntainen drivekierre. Mutta uskon, jos sinä sanot niin 🙂

Mutta pahoitteluni että tulin sekoittamaan keskustelun. Takaisin aiheeseen. vaikka toisaalta, kaikki littyy kaikkeen. Vai oliko se Lost. samantekevää, mutta kuitenkin:

Golf on peli, jossa pallo, jonka läpimitta on puolitoista tuumaa, asetetaan pallon päälle jonka läpimitta on 13.000 kilometriä. Olisi epäloogista olla osumatta suurempaan.

Pohjois-Suomeen Nätti-Jussin kentälle tuli pariskunta etelästä ja molemmilla alle 10 händäri.

Ensimmäinen väylän jälkeen jo rouva sanoi että onpa tylsä kenttä kun ei putti kulje eikä paaria tule…tätä jatkui viidennelle väylälle jossa tuli toinen paari.

Seuraavalla väylällä pariskunta osoitti suosiotaan kun Jussi drivasi 245 metriä ja oli väylällä. Seitsämännellä, kun Jussi oli kertonut tämän olevan nyt juuri yhtä pitkä väylä kuin se jossa Mikko Ilonen teki triplan Barclay kisassa hiljattain, Jussi pamautti 274 metrisen avauksen keskelle väylää ja pani toisen ysillä keskelle greeniä pariskunta ei virkkonut sanaakaan.

Lopuksi Nätti-Jussi kertoi pariskunnalle tukijalan käytöstä Lee Trevinon swingistä ja laajasta backswingistä jotta drive saadaan 200 metrin yli, eikä kuullut pariskunnasta enää sen koommin, sillä olivathan he aivan tavallisia vieraspelaajia etelästä tosin sillä erotuksella, että rouva oli voittanut hiljattain ekan palkinnon sekä scratch että tasoituksellisessa sarjassa Nurmeksessa.

Tääkin on vanha, sori vaan..

Tiger Woods tuli eräälle syvän etelän kentälle aikeissa pelata harjoituskierros, taisipa olla jossain päin Alabamaa. Hän ei ollut varannut tiiaikaa etukäteen, koska ajatteli, että varmaan pääsee pelaamaan näin arkipäivänä.

Kenttäpä oli kuitenkin varsin vanhoillinen. Pelaamaan eivät päässeet kuin valkoihoiset miehet. Porttivahti pysäytti Tigerin ja sanoi, että tämä kenttä ei ole Teitä varten. Menkää tuohon naapuriklubille, siellä voivat värillisetkin pelata. Sinne ei ole kuin rautakolmosen verran matkaa.

Tiger sanoi siihen, että minähän olen Tiger Woods!

Porttivahti vastasi, että Teillehän se on sitten vain rautakuutonen.

golfin vaarat….

Pari saloseutulaist naispualist liikkeharjottaja ol ensmäst kertta
    elämäsäs pelamas kolffi Salo kolfkentäl, vai oliksee ny tosa
    Wiurilas,emmää nyy varmaste muist, mut kumminki ku toine löi
    avauslyäntis, lens pallo niimpal mettä et see osus yhten pelaava
    miähe.

Miähe käre lennähtivä salamana haaroihi ja miäs vajos polvillas
    maaha.
    Naise juaksiva kauhial kiirul miähe lua ja kysysivä kui kävi ja
    voik autta.

Miäs ähis ja puhis ja vastas ettei tää nyy ol ensmäne kert ku
    pallo häne ossu ja et kyl see siit sit.
    Toine naine sano olevas vysioterapeutti ja halus autta miäst ku
    tämmöne vahinko kävi. Miäs pist vähä hanttinki mut naine otti
    miähe kärep pois haaruksist ja avo sepalukse. Sit naine lykkäs kätes
    miähe sepaluksest sisäl ja alko simmotti rytmikkäste hiaroma. No sitä
    hiaromist kest sit ainaki kymmene minutti ja sit naine kysys
    miähelt et milt nyy tunttu.
    Miäs vastas et helkuti hyvält mut peukalo o erellenki vähä
    perkulen kippiä….

lanksu kirjoitti: (17.8.2007 9:10:13)
    golfin vaarat….

Pari saloseutulaist naispualist liikkeharjottaja ol ensmäst kertta
    elämäsäs pelamas kolffi Salo kolfkentäl, vai oliksee ny tosa
    Wiurilas,emmää nyy varmaste muist, mut kumminki ku toine löi
    avauslyäntis, lens pallo niimpal mettä et see osus yhten pelaava
    miähe.

Miähe käre lennähtivä salamana haaroihi ja miäs vajos polvillas
    maaha.
    Naise juaksiva kauhial kiirul miähe lua ja kysysivä kui kävi ja
    voik autta.

Miäs ähis ja puhis ja vastas ettei tää nyy ol ensmäne kert ku
    pallo häne ossu ja et kyl see siit sit.
    Toine naine sano olevas vysioterapeutti ja halus autta miäst ku
    tämmöne vahinko kävi. Miäs pist vähä hanttinki mut naine otti
    miähe kärep pois haaruksist ja avo sepalukse. Sit naine lykkäs kätes
    miähe sepaluksest sisäl ja alko simmotti rytmikkäste hiaroma. No sitä
    hiaromist kest sit ainaki kymmene minutti ja sit naine kysys
    miähelt et milt nyy tunttu.
    Miäs vastas et helkuti hyvält mut peukalo o erellenki vähä
    perkulen kippiä….

Olisitpa kirjoittannut SUOMEKSI, olisin jopa viitsinyt lukea, nyt en.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 53)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #475810 kohteessaMainiot golfiin liittyvät kaskut ja vitsit :)

Etusivu Foorumit Yleistä Mainiot golfiin liittyvät kaskut ja vitsit :)