Aihe: Mailoihin varret? - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Mailoihin varret?

Etusivu Foorumit Välineet Mailoihin varret?

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • mac

Uudet raudat hakusessa, lavat tulee olemaan Blade tyyppiset ja taotut. Todennäköisesti Callawayn x-prototypet tai sit ens kauden Forged uutuudet…. r7 lentää n. 145-150m. swingin tempo suht normaali, lentokaari sais olla DG / Project X luokkaa, painoltaan n 90-130g. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan? Tiedän et lyöntianalyysiin, mut nyt se ei mahdollista!

Painohaarukan alapäässä TT Dynamic Gold SuperLite,
    yläpäässä Dynamic Gold taikka Project X.
    Tähän asti taisi olla aika helppoa 🙂

Painavammissa varsissa on sitten toki vähän enemmän valinnanvaraa, esim KBS Tour ja FST 115/125 Pro.

mac

Ja millä jäykkyyksillä suosittelet noita varsia?

mac kirjoitti: (28.9.2010 22:03:19)
    Ja millä jäykkyyksillä suosittelet noita varsia?

Voi kun osaisin tuohon vastata.
    Lyöntimittasi viittaa tuollaiseen 80+ mph mailanpään nopeuteen referenssimailalla 5i ja keskimääräinen tempo ei yleensä anna aihetta lähteä ’korjaamaan’ tuota nopeutta mihinkään suuntaan.

Kun esim. Dynamic Gold R300:n suositeltu nopeushaarukka on 75-85 mph ja S300:n puolestaan 80-90 mph on mahdotonta arvata, kumpi noista toimii paremmin ja tuntuu paremmalta. Project X:lla on aika lailla sama tilanne 5.5:n ja 6.0:n kanssa.
    Varsien nopeussuositukset katsoin Golfsmithilta.

Moni varmasti suosittelisi regua, samoin moni suosittelisi stiffiä.
    Minä en uskalla arvata, kumpi sinulle on sopivampi, vaikkakin itse suosin ja mitoituksissakin olen usein päätynyt suosittelemaan ’epäselvissä’ tilanteissa sitä jäykempää vaihtoehtoa raudoissa, etenkin jos pelaajan fysiikka puoltaa jäykän ja mahdollisesti painavan varren valintaa.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #305549 kohteessaMailoihin varret?

Etusivu Foorumit Välineet Mailoihin varret?