Aihe: Maikkari televisioi Majorit, Jiihaa!! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Maikkari televisioi Majorit, Jiihaa!!

Etusivu Foorumit Yleistä Maikkari televisioi Majorit, Jiihaa!!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 26)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Vihdoinkin hyviä uutisia tältäkin saralta!Linkki

Jos äänessä on Saukkonen tai se toinen räkänokka mikä veti sitä nahkeeta pokeri-hommelii maikkarilla, ni katsomatta jää aivan varmasti. Oikeastaan sama ’boikotti’ pätee koko kanavan über tylsään urheilutoimitukseen.. Ilmeisesti nää geimit ei sit tule enään Neloselta, mut toivottavasti Arkkola-Tilander-duo pysyy eetterissä majorien aikana..

GP 1201 kirjoitti: (22.5.2007 15:49:17)
    Jos äänessä on Saukkonen tai se toinen räkänokka mikä veti sitä nahkeeta pokeri-hommelii maikkarilla, ni katsomatta jää aivan varmasti. Oikeastaan sama ’boikotti’ pätee koko kanavan über tylsään urheilutoimitukseen..

No tuossapa reipas ja raikas mielipide heti alkuun… 🙂

Todella hieno juttu. Minun puolestani saa selostaa kuka tahansa, kunhan näkyy. Kas, kun ei maikkari haistanut rahastusmahdollisuutta ja laittanut uuteen maxiinsa vaikka kaikki neljä päivää suorana…
    Maikkarin sivujen mukaan Mikko Ilonen on varmuudella mukana The Openissa. Tämä on ainakin minulle uutinen. Minkä kategorian mukaan hän sinne pääsee suoraan?

Takatii kirjoitti: (22.5.2007 15:57:39)
    Kas, kun ei maikkari haistanut rahastusmahdollisuutta ja laittanut uuteen maxiinsa..

Koputetaan viel kuitenkin puuta! 😉

tmv

Maikkarin sivujen mukaan Mikko Ilonen on varmuudella mukana The Openissa. Tämä on ainakin minulle uutinen. Minkä kategorian mukaan hän sinne pääsee suoraan?

Hyvä kysymys. Openin sivujen mukaan ei ainakaan ole millään katerogialla listattuna…

EFC

Luulevat varmaan maikkarilla että pikkukisan voitto nostaa heti Mikon The Openiin mukaan, näinhän se ei kuitenkaan ole.

kategoriat

Hyvä maikkari vihdoingin jotain asiaa sen saippua hömpötyksen lisäksi

EFC

Juu, ettei tosiaan mene vain valittamiseksi: hieno homma, eivätkä ilmeisesti ole laittamassa lähetyksiä maksulliselle puolelle.

EFC kirjoitti: (22.5.2007 19:11:57)
    Juu, ettei tosiaan mene vain valittamiseksi: hieno homma, eivätkä ilmeisesti ole laittamassa lähetyksiä maksulliselle puolelle.

PR*kele! Ei mainita sitä maksullisuutta enää kertaakaan! Kohta johtaja Karhunaama keksii idean laittaa aamunaama veljensä juontamaan koko lähetyksen maksullisella MTV3:lla ja jää näkemättä nekin kekkerit!

Mikko mukana, toivottavasti 🙂

Aivan sama mistä tulee kunhan Arkkola-Tilander kaksikko hoitaa puhumisen. Millään muulla ei ole väliä.

EFC kirjoitti: (22.5.2007 19:11:57)
    …eivätkä ilmeisesti ole laittamassa lähetyksiä maksulliselle puolelle.

Juu, eivät. Vielä… Eikä MAX:in hintakaan ole neljästä kanavasta nyt ihan mahdoton. Vielä… Maikkari nettoaa kuukaudessa omien arvioideni mukaan 2-3 miljoonaa euroa pluspaketista. Perustuu arviooni että kanavapaketin omistaa tällähetkellä ainakin 200 000 – 300 000. En nyt jaksa kaivaa tuota kuukkelista, mutta luulisin että arvio on vielä _todella_ alakanttiin arvattu. Tuosta summasta pitää tietysti ottaa kaapeliyhtiöiden osuus veke, mutta silti rahaa pitäisi kanavapaketin pyörittämisen lisäksi (leffakanavan Papilloneiden uusinta ei paljoa maksa) jäädä mielestäni sen verran että voisi palkata kunnon muusikon tekemään tunnaribiisit edes sinnepäin maikkarin sloganiin sopivaksi. Paitsi ellei maikkari tietoisesti halua hakea pluspaketilla nostalgisuutta ja palata korniudessa kymmeniä vuosia taakse päin.

Itsellä on paketti ja juuri tarkkaan harkittujen markkinoitistrategioiden mukaisesti ainoastaan formuloiden takia. Olisin kuitenkin mielissäni mikäli muuta tarjontaa voisi kehittää edes ’sinne päin’.

Tulevaisuus on hyvin helppo ennustaa: Aloitetaan köntsästä muutamalla (yhdellä) todellisella vetonaulalla, poistamalla se käytännössä katsoen kokonaan maksuttomasta tarjonnasta. Sen jälkeen muutetaan haiseva köntsä kuivuneeksi hajuttomaksi guanoksi ja kun laatu paranee, nostetaan hintaa. Sen jälkeen muokataan ja kehitetään pakettia askel askeleelta paremmaksi, ja jokaisen askeleen jälkeen asiakas maksaa. Minä olen ymmärtäväinen kiltti, rauhallinen ihminen, mutta tällainen asiakkaiden kusettaminen vituttaa suunnattomasti. Luulisi perkele että kanavan pyörittämisestä jää sen verran rahaa, että voisi formulaviikonlopun ulkopuolellakin katsoa jotakin järkevää, järkevään aikaan.

Sorry vaan frendini maikkarilla, joka itse on ollut kanavapakettia suunnittelemassa. Golfkamuni on Hra Hän ja Hra Hänestä kovasti tykkään. Varmasti tämän lukee ja Ystäväiselleni toivon kovasti hyviä hetkiä kaikkien vaikeuksien keskellä, mutta aina ei voi olla samaa mieltä kaikkien kanssa. Edes kavereiden.

Minua vaan vituttaa tuollainen asiakkaiden mykiöön urinointi. Majorit pysyvät hetken kanavalla. Sitten ne siiretään maksulliselle puolelle ja saadaan lisää polussa-asiakkaita, koska ohjelmistoon tulee uusi brändi joka tietysti tuo uusia asiakkaita. Ja kun tarjonta muuttuu haisevasta köntsästä jonka keskellä on helmi, hajuttomaksi kuivaksi guanoksi, laadun paraneminenhan pitää tietysti näkyä myös hinnassa.

Harvoin suututtaa, mutta nyt Perkele iskitte arkaan paikkaan. Ainut mikä asiassa on hyvä, on se että maikkari menetti lätkän sm-liigan. Kauhea polemiikki maikkarin puolelta mitä asiakkaiden aliarviointia kun niitä ei enää maksuttomalla puolella näy. No hah hah. Helppo leikkiä tekopyhää ja sanoa, että ’kyllä minä olisin ollut paljon kiltimpi’ Just joo. Teot ratkaisevat, ei puheet. Maailma on täynnä paskapuhetta, mutta liian vähän näkee hyviä tekoja. Minä kyllä tiedän, koska kuulun molempiin kategorioihin.

EFC

Toi Henkan vuodatus oli silkkaa asiaa !

ERITTÄIN loistava uutinen! Ihme ettei Viasat ostanut näitä oikeuksia, kun kerta ovat oikein Golf-kanavan perustaneet ja käytännössä jo kaiken muun sinne haalineet, US Mastersia ja nyt näitä muita majoreita lukuunottamatta. En valita, olen hyvin, hyvin tyytyväinen ettei tarvitse alkaa stressaamaan, että missä Viasattia näkisi kun itselläni ei moiseen ole varaa.

Btw, off the topic, mutta oletteko miettineet, että tv-maksuihin kaapeliverkossa menee vuodessa noin 1100 euroa, jos hankkii Canalin (30€/kk), Viasatin Golf-kanavalla (34€/kk), Maikkarin plussa-paketin (10€/kk) ja päälle vielä YLEn höpöhöpö tv-lupamaksu (210€/vuosi). Siinäpä miettimistä jokaiselle.

Aivan sama. Katson, jos olen tv:n töllötystuulella ja kisa tulee maksuttomalta kanavalta.

Mediakilpailu ei ole Suomessa kunnolla alkanut. Iso-Britanniassa markkinoidaan mm. laajakaistaa, kaapelia ja lankapuhelinta kuukausihintaan £34 eli noin 50 €. Viidellä punnalla saa Sentanan? urheilukanavat, mistä näkyy mm. PGA. ET, futis ja formulat näkyvät Sky Sportin kautta ja täten kuuluu em. 34 puntaan. Hinnat ja sisältö riippuvat toimittajasta, esim. johonkin hintaan/pakettiin kuuluu myös matkapuhelut.

Voisin hyvinkin maksaa ’ilmaisista’ lankapuheluista, kaapeli tv:stä ja laajakaistasta yhteensä 50 €, jos kaapelista näkee esim. futista ja golffia. Erikseen en kaapelia tai muita maksukanavia lähde ostamaan ja paketin ehdoton yläraja on 50 € / kk.

Muistattehan, että kaikki Majorit + paljon muitakin kisoja näkee netistä ilmaiseksi.
    Mulle on yx ketun hailee, kuinka paljon valtavat kanavapaketit maksavat, kun ei niitä ole pakko ostaa 🙂

Oliskohan maikkarilla pelisilmää ottaa yhteyttä Tyryyn selostuksen merkeissä. Hieman itkettää, jos selostus on samaa tasoa kun Riku Riihilahden viimekesäinen. Pitäisi tässä digiajassa olla sellainen mahdollisuus, että voisi valita itse kuka selostaa. Tai sitten niin, että ei selostusta, mutta kentän äänet kuuluisi taustalta…

No enivei, ihan hyvä, että näkyy!

Viran Omainen kirjoitti: (23.5.2007 6:49:10)
    Muistattehan, että kaikki Majorit + paljon muitakin kisoja näkee netistä ilmaiseksi.
    Mulle on yx ketun hailee, kuinka paljon valtavat kanavapaketit maksavat, kun ei niitä ole pakko ostaa 🙂

Tulleehan niitä sieltä netistä juu. Sellanen juttu vaan, että useinmiten se kuvanlaatu noissa netti-feedeissä on aika lailla kuraa, ja golffia katsellessa se haittaapi aika lailla. Kerran oon nähnyt sieltä jonkin turneen, joka tuli jonain über-tarkkana HD-readyWidescreenFullHD lähetteellä….sitä katseli.

Eli siis hyvä juttu, että Maikkari hommas oikeudet. Tuo Maxille siirtyminen tosin tullee olemaan vaan ajan kysymys…

Itse uskon, että tämä muutos on meille golfareille huono asia. Maikkari on lyhyen historiansa aikana onnistunut tyrimään jokaisen urheilulähetyksen enkä jaksa uskoa, että he onnistuisivat tässäkään.

t urheilun suurkuluttaja

En huomannutkaan, että tästä maikkarin ja major:n ’avioliitosta’ oli avattu jo pari päivää aiemmin keskustelu.
    Henkka kirjoitti asiaa! Tämä on valitettavasti nykysuuntaus: vähänkin kiinnostava maksulliselle puolelle. Esim. Formuloiden ’jälkilähetys’ on ihan §’#’)(y&#¤¤:stä!
    Formuloiden siirto etelämpänä Euroopassa maksullisille kanavaille ei olisi onnistunut, veikkaan mä.
    Miksikohän mainoksia vielä tulee tuutista? Maikkari taitaa rahastaa (vielä) mainosta-jatkin?!?

Lisäksi AustinL:llä on samoja mietteitä siitä, että sähköiseen- ja printattuun mediaan ja viestintään menee isoja summia vuositasolla. Listaan voisi nimittäin lisätä vielä puhelin- ja laajakaistamaksut ja lehti yms. maksut. Toisaalta voisi kysyä, että tarviiko ihminen näitä kaikkia? Nykyihminen, ehkä, tarviikin.

Kassotaan miten tämän ’avioliiton’ kanssa käy. Happy honeymoon!

TiikeriäTankkiin kirjoitti: (26.5.2007 21:48:20)

Esim. Formuloiden ’jälkilähetys’ on ihan §’#’)(y&#¤¤:stä!
    Formuloiden siirto etelämpänä Euroopassa maksullisille kanavaille ei olisi onnistunut, veikkaan mä.

Tuo formuloiden jälkilähetyssysteemihän on hyvä. Voi tsekata tekstitelkkarista ennen lähetyksen alkua, että kannattaako katsoa. Viime viikonloppunakin saattoi hyvillä mielin tehdä jotain muuta kuin katsella jonossa köröttelyä.

vormuloiden lähtö tuli katsottua netistä ja sen jälkeen suunnattua kentälle. Teemun pelikin taitaisi näkyä, kuten vormulat. Kuvan laadulla ei voi kehua.

Vormuloiden, golfin ja NHL katselua ohjaa muu tekeminen. Golfia on paljon mukavampi pelata kuin katsoa vormuloita. Yllättävän usea oli kentällä vormuloiden aikana. Menneinä vuosia oli kovin tyhjää.

Saas nähdä mikä on tilanne Openin aikana. Tuskin Open yms. ohjaa golffareiden käyttäytymistä, jollei Mikko ole jostain syystä kärkiparissa.

Eipä tuo kuvanlaatu telkussakaan niin hirvittävän hehkeetä ole kun noissa jenkkikisoissa on se kiva pikku NTSC – PAL -muunnos välissä mikä tekee kuvasta täyttä puuroa. Ei siinä mitään sen puoleen. Mielummin sitä katselee, kun bluescreeniä..

Joo, eipä ollut mitenkään mielenkiintoinen kisa viimeksi. Kaverilla olin katsomassa sen kortilla livenä. Jälkikäteen ajatellen kentällä olisi ollut mielenkiintoisempaa. Mutta kisa oli Monacosaa…

Fantti, mistä noita nettisaitteja löytää? Mulla on yksi, mutta sieltä näkyy vain aika-ajot livenä. Ainakin Espanjan kisan aikana kävi näin. Vois tosiaan tarkistaa, seuratako kisoja vai suunnatako katseensa viheriöille.

Lede kirjoitti: (22.5.2007 19:59:19)
    Aivan sama mistä tulee kunhan Arkkola-Tilander kaksikko hoitaa puhumisen. Millään muulla ei ole väliä.

Juuri näin…. tyyliin; ’ Birdie tuosta on Tiikerille enää vain muodollisuus ! ’

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 26)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #478092 kohteessaMaikkari televisioi Majorit, Jiihaa!!

Etusivu Foorumit Yleistä Maikkari televisioi Majorit, Jiihaa!!