Aihe: Maailman kaunein putteri - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Maailman kaunein putteri

Etusivu Foorumit Välineet Maailman kaunein putteri

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • …noh vähän ehkä yliampuva otsikko mutta olen nyt ihastunut pingin uuteen putteriin nimeltä Ping ZB. Kauniin musta putteri. Lorena Ochoakin otti tämän putterin käyttöönsä kun piti vaihtaa pingiin. Sillä taitaa tosin olla eri värinen? Onko kellään bägissä? Toimiiko ns niin hyvin kuin miltä näyttää. Ja jos on niin millä varrella….33…34…35…?? Taidanpa tilata kyseisen mailan….niin paljon polttelee? Enpä ole netistä löytänyt enempää kuvia kuin noi perus kuvat edestä ja takaa. olisi kiva nähdä että miltä näyttää päältä ja pohjasta? Jos joku löytää niin olen kiitollinen!

Nyt sä oot putterinvalinnan ytimessä! Nätti on hyvä, ja jos naapurin Kallella on 32-tuumainen joka toimii, niin kyllä sen on sullakin toimittava.

Tiigeri kirjoitti: (3.8.2008 17:04:57)
    niin millä varrella….33…34…35…??

Vaikea sanoa mikä sulle sopis mut max 34” kuitenkin.

kebax kirjoitti: (3.8.2008 17:25:56)

Miksi?

Lavantauti kirjoitti: (3.8.2008 17:42:31)

kebax kirjoitti: (3.8.2008 17:25:56)

Miksi?

No kun 35” o jo liki wetken mittainen. Ja wetkehän sopii ennemminkin chippailuun ko puttailuun.

kebax kirjoitti: (3.8.2008 18:07:02)

Miksi?
    No kun 35” o jo liki wetken mittainen. Ja wetkehän sopii ennemminkin chippailuun ko puttailuun.

Ai jaa.

Mä oon aina kuvitellu että putteri mitoitetaan mukavaan puttiasentoon eikä mukavaa puttiasentoa mitoiteta siihen näteimpään putteriin mikä kaupasta löytyy.

Mulla on 36 tuumainen, ja se voisi olla pidempikin. 38:kaan ei tuntuisi varmaan pahalta.

t: mr 29 puttia viime rundilla.

Lavantauti kirjoitti: (3.8.2008 19:38:58)
    … Mulla on 36 tuumainen, ja se voisi olla pidempikin. 38:kaan ei tuntuisi varmaan pahalta. …

Jaa nii juu, tässä kun silmälaput on silmillä niin ei tajua että jotkut haluavat tökkiä napaputtereilla. Mikäs siinä, käyhän se varmaan niinkin.

KL

Lavantauti kirjoitti: (3.8.2008 19:38:58)

kebax kirjoitti: (3.8.2008 18:07:02)

Miksi?

Ai jaa.

Mä oon aina kuvitellu että putteri mitoitetaan mukavaan puttiasentoon eikä mukavaa puttiasentoa mitoiteta siihen näteimpään putteriin mikä kaupasta löytyy.

Mulla on 36 tuumainen, ja se voisi olla pidempikin. 38:kaan ei tuntuisi varmaan pahalta.

t: mr 29 puttia viime rundilla.

Mihin sä käytit ne loput 56 lyöntiä….?

Maailman kaunein, se on katsojan silmässä. Mielestäni Putter Miss World on Puku Uuudesta Seelannista. Vilkaiskaa sen muotoja, jäätte koukkuun. Taitaa olla muuten ensimmäinen putteri, jota voi käyttää sekä normaalina että napaputterina. Puku on seuraava hankinta.
    Lisätietoja http://www.pukugolf.com/

..noh eksyttiin turhaan vähän aiheesta. Ei tuolla mailan pituudella niin kauheasti tässä väliä. se on aika henk koht juttu. ajattelin vaan että jos on kokemuksia mailasta ja sen toimivuudesta. maila vissiin niin uus että ei taida löytyäkään suomesta kenenkään laukusta. pitäisikö olla eka…..kyllä kohta joku ilmoittautuu toivottavasti.
    Kauneus on katsojan silmissä ja sillähän se putti kuppiin menee kun luottaa mailaansa henkisellä tasolla oli se sitten scotty…stadium putteri tai pingin zb…

Tiigeri kirjoitti: …Kauneus on katsojan silmissä ja sillähän se putti kuppiin menee kun luottaa mailaansa henkisellä tasolla oli se sitten….

Paras putteri on minulle rakennettu putteri virallisia golfsääntöjä noudattaen. Hyvänä päivänä kaikki ykkösputit uppoaa eikä griinin liukkaus/tahmeus tai puttimatkan pituus haittaa toimintaani. Tosi hyvänä päivänä chipit uppoaa, joten ei tarvitse putata. 🙂

Tiigeri kirjoitti: (3.8.2008 22:06:50)
    … maila vissiin niin uus että
    ei taida löytyäkään suomesta kenenkään laukusta. …

No toi on hyvä pointti. Mulla o tommone. Tosin ei oo Ping vaan Bettinardi.

KL kirjoitti: (3.8.2008 21:19:51)

Muuhun pelaamiseen ja varsinkin cippaamiseen. Kylläpäs sitä nyt viisastellaan.

Lavantauti kirjoitti: (3.8.2008 23:17:59)

Minkä tähden sä chippaat 24 kertaa?

kebax kirjoitti: (3.8.2008 23:21:40)

Lavantauti kirjoitti: (3.8.2008 23:17:59)

Kun mä en osaa.

Lavantauti kirjoitti: (3.8.2008 23:29:47)

kebax kirjoitti: (3.8.2008 23:21:40)

Kun mä en osaa.

No kyllähän sä osaavana jätkänä grindaat tosta kaks kolmasosaa pois.

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311697 kohteessaMaailman kaunein putteri

Etusivu Foorumit Välineet Maailman kaunein putteri