Aihe: Lyöntimatto kotiin? - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

Lyöntimatto kotiin?

Etusivu Foorumit Välineet Lyöntimatto kotiin?

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Moro Kertokaas nyt. Mistä mä saisin halvalla sellasen ’Range’ lyöntimaton. Ajattelin tunkee sen tohon peltoon ja vedellä palloja järveen. :) -XP

Jostain K-raudasta tms. sellanen terassimatto, maksaa vajaa 20,-

Missy81 kirjoitti: (19.4.2010 9:03:13)
    Jostain K-raudasta tms. sellanen terassimatto, maksaa vajaa 20,-

Nii. Maksaa vajaat 20 € per treenikerta.
    Menee nimittäin päreiksi aika helposti, kokeiltu on.

jps

Matoissa on eroja. Itselläni on kestänyt talviharjoittelua hyvin
    kynnysmatoksi tehty muovimatto.

KL

SnagaXP kirjoitti: (19.4.2010 7:09:02)
    Moro

Kertokaas nyt.
    Mistä mä saisin halvalla sellasen ’Range’ lyöntimaton. Ajattelin tunkee sen tohon peltoon ja vedellä palloja järveen. 🙂

-XP

Kyselepäs Golden Pro’sta Haagan Huovitieltä. Sieltä ainakin saa semmoisia jäännöspaloja, joista voi kenties rakennella itseään tyydyttävän ratkaisun.

Nimetön

SnagaXP kirjoitti: (19.4.2010 7:09:02)
    Moro

Kertokaas nyt.
    Mistä mä saisin halvalla sellasen ’Range’ lyöntimaton. Ajattelin tunkee sen tohon peltoon ja vedellä palloja järveen. 🙂

-XP

Kenttäyhtiöt ainakin silloin tällöin hankkivat rangelleen uusia lyöntimattoja. Kysäisepä kotikenttäsi toimarilta, josko ja millä hinnalla mattojen vaihdon takia muuten ehkä haaskuuseen menevä mutta vielä jotenkin harjoitteluun kelpaava matto olisi ostettavissa.

No tota mä mietin.

Mutta katos meidän seurassa ei käytetä mattoja. Vaan lyödään aina nurmelta, AINA. 🙂

Siksi vähän toivoin että joku olis täällä osanut ohjata oikeaan suuntaan et miltä MattoRange yrittäjältä kandeisi tälaista kysellä. 🙂

-XP

Terve

Minulta löytyy 4 kpl noita kahdeksankulmaisia lyöntimattoja 2 huono kuntoista ja 2 hyvä kuntoista. Noista huonoista voin luopua ilmaiseksi kun ne kerran ilmaiseksi sainkin, mutta noista hyvä kuntoisista voisin luopua toisesta jotain korvausta vastaan. Nyt en muista mitä niistä maksoin. Huonot matot ovat Porvoossa ja hyvät matot Helsingissä. Luovutus voi tapahtua jossain Espoon ja Porvoon välillä. Jos kiinnostaa, niin sovitaan luovutuksesta tai kaupoista.

Turzi

Moro Turzi

Ehdottomasti.
    Laita mulle koodia snagaxp at geemail punto com.

-XP

Moro!

Voisikos Turzi laittaa tännekkin päin infoa noista matoista, ptc at suomi24.fi

Terve

Nyt on 18 reikää takana ja koira ulkoilutettu ja kello aika paljon, joten vastailen sähköposteihin huomenna.

Vieläkös on mattoja jäljellä, hyvä tai huonokuntoista ?

Noista nettikaupoista voi löytä jotain, esim:

http://www.onlinegolf.co.uk/gadgets/golf-mats/385og_sc.asp

(varmaan muissakin on kattavampiakin valikoimia, golfonline esim.)

Moi,

Multa löytyis n.15 kpl suhthyväkuntoisia neliönmuotoisia mattoja (olleet rangella vielä viime kaudella). Jos jotain kiinnostaa niin vois laittaa spostii tommi2.turunen at gmail piste com

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #306968 kohteessaLyöntimatto kotiin?

Etusivu Foorumit Välineet Lyöntimatto kotiin?