Aihe: LUUKIN TARJOUS - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

LUUKIN TARJOUS

Etusivu Foorumit Yleistä LUUKIN TARJOUS

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • PT

*********************************** Henkilökohtainen green fee- pakettitarjous maanantaille Luukissa 5 * Green fee = 100 € ( norm. 175 € ) Green feet ovat henkilökohtaisia, yhdelle pelaajalle etukäteen merkittyjä, ja niitä voi käyttää maanantaisin Luukissa. Tarjous on voimassa loppukauden ajan. Maanantaisin Luukissa saa pelata ilman tasoitusvaatimusta tai minkään seuran jäsenyyttä. ***************************************** MELKONEN TARJOUS JA VARMASTI EN MENE MAANANTAISIN LUUKKIIN TAI VIDEOKAMERAN KANSSA VOIS SAADA HAUSKAN ACTION / KOMEDIA PÄTKÄN TEHTYÄ TÄSTÄ HIENOSTA PELISTÄ?

’MELKONEN TARJOUS JA VARMASTI EN MENE MAANANTAISIN LUUKKIIN TAI VIDEOKAMERAN KANSSA VOIS SAADA HAUSKAN ACTION / KOMEDIA PÄTKÄN TEHTYÄ TÄSTÄ HIENOSTA PELISTÄ?’

Mä en kyl tuosta ymmärtäny mitään?? Et varmasti mene Luukkiin maanantaisin ja siitä sais hyvän videon, kun jäät kotiin? Ja actioniakin vielä? Kuullostaa ihan kotivideolta.. 😉

Toi on kyllä sysimusta maanantai… Siis koko syksyn.

Mitähän pahaa tuossa tarjouksessa on? Toisaalta jokaisesta tänne kirjoittavasta olisi saanut muka hauskan videopätkän uran jossain vaiheessa, monista ehkä vieläkin.

Mustapa onkin liikkuvaa kuvaa, mutta arvaa kerronko osoitetta? =)

On kyllä hauska kattoa eroa (huhtikuun lopulta ja heinäkuun alusta). Pitäis vielä ainakin kerran kuvata, ni siitä näkis kehityskäyrän (heko, heko).

Ps ootko käyny luukissa maanantaisin? Se siinä on, et kiekka kestää.

KL

On se jännää, että yhtäältä itketään sitä, ettei ole jokamiehenkenttiä ja toisaalta itketään sitä, kun joku kenttä on maanantaisin jokamiehenkenttä. Ja päälle nauretaan ja puhutaan hauskasta videofilmistä. Samanlaista asennetta on viimeksi nähty armeijassa, kun ’gonamiehet’ läpsyttelivät nakkisormiaan alokkaille ja herkistelivät että ’vähä päivii’. Sitä ennen oppikoulun alaluokilla. Luulin, että aikuisväestössä tuollainen käytös on jo väistynyt parrankasvun myötä, mutta olin näköjään väärässä.

En oikein usko, että Luukin tarjouksen kohderyhmä on alle 36 tasoituksella pelaavat ihmiset, vaan ne, jotka eivät muuten kentillä pääse, edes kokeilemaan. Olen itse kerran ollut Luukissa opastamassa lajin pariin haluavaa ystävääni, muuten hänen ei olisi tullut lähdettyä kentälle, tiedot ja taidot kun olivat olemattomat. Mutta hänellä oli hauskaa, vaikka kierros kestikin yli viisi tuntia. Lyöntejä kyllä tuli koko rahan edestä. Ehkä hänestäkin vielä tulee golffari. Ja tuntien ystäväni tavat, hän ei tule nauramaan aloittelijoille tai tekemään heistä hauskaa videofilmiä.

Hienoa, että annetaan ihmisille mahdollisuus edullisesti tutustua lajiin. Tätähän on nimenomaan kaivattu ja peräänkuulutettu. Onhan toi kortiton maanantai ollut kyllä jo vuosia käytössä Luukissa, eli ei mitään uutta auringon alla, halvempaa vain!

Nimetön

Itse kävin alkukaudesta kun tuolla kentällä kaverini kanssa joka oli käynyt ainoastaan greencard kurssin (siis pelkkä koe). Itselläni oli tuolloin tasoitus 48 joten itsekin olin vasta aloittelija. Onneksi sattui mukaan paikallisen clupin jäsen joka tunsi kentän. Muuten oltais eksytty :). No ihan kivaa oli kaverin päästä pelamaan kunnon kenttää ja itsekin sain tasoituksen putoamaan 40:iin.

Nimetön

Uskoisin, että tuolla maanantaisin pelaavat ovat ihan tyytyväisiä kun et ole mukana. Kuulut vissiin siihen ryhmään, joka ei ole koskaan ollut aloittelija, vaan on jo ekalla täydellä kierroksella pelannut kentän pariin ja avannut piikkisuoria kolmesatasia? Vai mikä tuossa oikein huvittaa?

Osalla golfareista tuntuu unohtuvan aika helposti se, että itsekin on joskus aloittanut lajin.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #346015 kohteessaLUUKIN TARJOUS

Etusivu Foorumit Yleistä LUUKIN TARJOUS