Aihe: Luotettavat nettikaupat - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Luotettavat nettikaupat

Etusivu Foorumit Välineet Luotettavat nettikaupat

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 164)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kokemuksia golfstoreeurope.com?

Viime kesänä taalan ollessa halpaa tilasin bägin, kengät, lasten golfsetin, hanskoja, palloja, golfvaatetta ym. krääsää
    golfcircuit.com
    rockbottomgolf.com

Golfcircuitille pitää itse olla aktiivinen, jos meinaa kamat saada samalle kesälle liikkeelle, rahti kallis.
    Rockbottom toimii tosi hyvin. Tosin myy jämiä mitä on, mutta ne on halpoja. Rahti on halpa ja kamat lähtee liikkeelle nopeasti. Tilasin myös tänä kesänä Titun refished palloja isomman satsin ja hinta/laatusuhde ok.

Huomioikaa jenkkitilauksissa tulli&verot!

Tänä vuonna punnan kurssi on ollut tosi hyvä vs. €, joten alkukesästä tuli sitten koko setti uusiksi (driver, wood, hybrid, irons 4-p, w52, 56) Golfbuyitonline.com:sta. Kannattaa laittaa tarjouspyyntö, jos on ostamassa ’enemmän’. Vähintään saa rahdit pois + laskevat pakettialennusta. Tosin toimitusaika oli pitkä ja kyselyihin vastataan hitaasti. (Tosin suomalaisesta kaupasta aika olisi ollut yhtä pitkä pitkä ja hinta aivan jotain muuta).
    Golfonline.co.uk:sta tilasin lasten setin, palloja, hanskoja ja krääsää. Osa tuotteista puuttui, mutta tuli kysely heti, että haluanko kamat myöhemmin.

AI NIIN, tavarat ovat olleet originaaleja.

Huomioikaa:
    – seuratkaa valuuttakursseja
    – aina voi pyytää tarjouksen (jos sivuilla ei oikeita yhteystietoja – et tavoita – unohda).

Kannattaa tilata.

Onko kellään kokemusta http://www.thesportshq.com:sta tilaamisesta?
    Pelikesiä ukon mailoilla 4 takana ja nyt oisin ensimmäistä omaa settiä hankkimassa.
    Oon miettynyt noilta sivustoilta Forgan Series 2 – setin tilaamista. Jos jollain on kokemusta/tietoa kyseisistä mailoista, niin mielipiteet ovat tervetulleita.

Ei kokemusta muista kuin onlinegolf.Siellä homma toimii.Mutta tuo’golfstoreeurope.com’ näyttäisi olevan hyvä paikka.Hyvin mahiksia customiin.Itse kuolasin mizunoita.Onko jollakulla kokemusta.????

Terve,

Olen tilannut muutaman tuotteen tuolta (palloja ja warm up swing trainerin) ja homma toimii kuten pitääkin. Olen tehnyt muutaman suosituksen kaupasta RunToShopiin. Ehkä tarkoitit juuri niitä suosituksia?

Tässä näitä suosituksia:
    http://www.runtoshop.fi/recommendation/id/4287
    http://www.runtoshop.fi/recommendation/id/3838

Finmirage kirjoitti: (6.10.2009 10:50:13)
    Terve,

Olen tilannut muutaman tuotteen tuolta (palloja ja warm up swing trainerin) ja homma toimii kuten pitääkin. Olen tehnyt muutaman suosituksen kaupasta RunToShopiin. Ehkä tarkoitit juuri niitä suosituksia?

Tässä näitä suosituksia:
    http://www.runtoshop.fi/recommendation/id/4287
    http://www.runtoshop.fi/recommendation/id/3838

Öh unohtui se lainaus. Tää viestini oli siis vastaus tuohon kyselyyn SmartGolf verkkokaupasta muutama sivu sitten. En oikein vielä osaa käyttää tätä foorumia.

Tilasin ennen paljon tavaraa online golfista.(perheessä 3 aktiivista pelaajaa).

Pari vuotta sitten pallojen tilauksen yhteydessä sain tuon muutaman prosentin lisäyksen Alv prosenttien erosta.

Kävi heidän kanssaan tiukkaa e-mail vaihtoa. Lopuksi minulle tuli tunne, että pistävät erotuksen omaan taskuun. Käyttävät vain hyväksi erilaista Alv prosenttia maiden välillä.

Jos homma menisi oikein heidän tulisi rekisteröityä Suomeen Alv velvolliseksi. Tehdä kuukausittaiset Alv ilmoitukset ja tilittää erotus Suomeen. Tuskin näin tekevät. Eivät kertoneet tätä proseduuria kun kysyin heiltä miten homma sitten menee.

Sen sijaan olen tilannut tavaraa muilta täälläkin mainituilta toimittajilta eikä kertaakaan
    ole lisätty ylimääräistä Alv:tä

Tilasin globalgolf.com nimisestä firmasta jenkeistä ajurin joka oli Suomessa viidessä päivässä ja Fedex piti sitä kolme päivää. Hommat sujui todella hyvin ja yhteydenottoihin vastattiin nopeasti. Hintakin oli kohdallaan niin mikäs siinä. Tullaus sujui helposti kun Fedex sen teki. Halvemmalla sain jenkeistä kuin englannista josta ei olisi tullut tullia…

#308810 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

petteri0 kirjoitti: (27.9.2009 15:57:35)
    Ei kokemusta muista kuin onlinegolf.Siellä homma toimii.Mutta tuo’golfstoreeurope.com’ näyttäisi olevan hyvä paikka.Hyvin mahiksia customiin.Itse kuolasin mizunoita.Onko jollakulla kokemusta.????

Mä ostin customoidut (custom varret, lapakulmat ja gripit) Mizunon raudat (4-PW) viime talvena direct-golf.co.uk:sta. Sähköpostilla lähetin tarjouspyynnön putiikille ja heidän tekninen myyjänsä soitti mulle kotiin ja sovimme mailojen spekseistä. Sain mailitse varmennuksen tilauksesta ja hinnasta. Tuli perille noin parissa viikossa ja hintaa viitisen sataa egeinä (oli poistuva malli). Englannissa on kuulema Mizunon custom center, josta syystä toimitus oli niin nopeaa.

#308811 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Voiko jollain luotettavasta nettikaupasta maksaa VISA ELECTRONILLA

ALV:n korotus iski minullekin, kun tilasin onlinegolf:sta. Sivuilla oli hinta 79,99£, mutta laskussa 84,64£. Selittivät ALV-%.n eroilla (UK-Fin). En saanut mitään selvitystä ALV:n maksuista Suomeen minäkään…

Onkohan keinoa saada myyjä jotenkin tilittämään yli-ALV:t Suomeen, ihan vaan solidaarisuudesta muita veronmaksajia kohtaan?

Yksi parhaista ’suosituspalveluista’ on suomalainen Web of Trust (WOT). Toimii niin webbikauppojen kuin kaikkien muidenkin sivujen suhteen. Periaate on, että käyttäjät, joita on yli 7 miljoonaa globaalisti reittaavat sivujen mainetta ja luotettavuutta omien kokemustensa. Luokiteltuja sivuja on noin 25 miljoonaa ja tulokset näkyvät ’liikennevaloinen’ esim. Google hakuja tehtäessä.

Toimii ainakin IE:llä, Firefoxilla, Operalla ja Chromella. Vaatii ilmaisen lisäosan lataamisen selaimeen esim. osoitteesta WOT.

Nopeasti tsekattuna rockbottomgolf.com on erittäin hyvämaineinen ja paras (maineeltaan siis) noista tässä ketjussa mainituista.

Hyvin on palvellut ihan kotomainen
    Itse olen pyytänyt aina tarjouksen näistä kotimaisistakin,vaikka hinnat olisikin ilmoitettu.Näin olen saanut aina tarpeeksi hyvään hintaan,jottei ole tarvinnut juuri merta edemmäs lähteä.
    Tuolla on onnistunut kaikki customoinnit erittäin hyvin ja samaa olen kuullut muutamalta muultakin.Jos pääsee menemään paikan päälle, niin saa varmasti parhaat tulokset. Uskomattomia ja yllättäviä eroja tuli itselle pelkästään rautojen varsissa kun pääsin testaamaan. Siellä on sellainen tutkasysteemi joka näyttää kaikesta kaiken.Se on jo elämys sinällään kun näkee lyönnistään myös kiihtyvyyksiä yms. Ja menee myös raippa keväällä testien jälkeen uusiksi….

Joo ja jostain syystä mitään linkkiä ei näyttänyt tulevan tekstiin.
    No nyt näkyy muttei vissiin oikein: http://www.suomengolftalo.fi

Minulla on vain yksi kokemus asiasta. Tilasin viime talvena bägin ja sähkökärrin The Golf Shop Onlinesta, http://www.thegolfshoponline.co.uk/ Ei ollut mitään valittamista. Sähköposteihin vastasivat samana päivänä. Tavara tuli nopeasti ja toimitus maksoi 9.99 £ kotiin toimitettuna. Noin 11 euroa. Keltainen kuljetus toi kotiovelle. Suomesta lähetettynä rahti olisi kai kaksinkertainen. Englannista ostettaessa ei muistaakseni tullut tulleja eikä alvin lisäyksiä. Punnan muuttuessa euroksi, summa muuttui tietysti valuuttakurssien eron vuoksi.

Olen tilannut joskus mailasetin myös Savonlinnan Golfshopista. Sekin toimi hienosti.

Clickgolf

http://www.clickgolf.co.uk/

Tilasin tuolta mailoja jonkin aikaa sitten. Tein tilauksen sunnuntaina ja seuraavana lauantaina hain mailat lähikaupan tiskiltä, perjantai-iltana olivat jo saatavissa. Tuotteet oli sovitusti tilauksen mukaiset, kuljetus maksoi £11.99.
    Epostiliikenne ok, seurantakoodi tuli automaattisesti.

Lähikaupan myyjä hymyili ja niin minäkin kun sain paketin auki. Suosittelen lämpimästi, hyviä pelejä kaikille.

io

Onko millaisia kokemuksia GolfWorksista? linkki

3Putt kirjoitti: (22.8.2009 10:52:45)

Suosittelen myös tutustumaan American Golf Shop:in joilla erityisesti tuolla clearance puolella on liikkeessä olleita demoja myynnissä ( ebay.co.uk kautta) todella sopivaan hintaan. Palvelu ja yhteydenpito toimii mallikkaasti, toimitukset tulevat könttähintaan DHL:n kautta viikon kuluessa kotiovelle.

Suosittelen kanssa Englannissa olevaa American Golfia, tilasin viime keskiviikkona klubituupparin mailat Wilson Di7 kun niitä vielä sai ja paketti tuli töihin kannettuna DHL:n kautta tämän viikon tiistaina eli suht nopea toimitus.

Rahtikulut mailojen hinnan päälle olivat tasan 10£ ja paketin matkaa sai koko ajan seurattua netistä American Golfin antamalla koodinumerolla.

Onko kenelläkään kokemuksia tai mututietoa thesportshq.com:ista? Jotenkin omituista että kun katselee esim uutta Burneria, hinnasta sanotaan sen verran että Price : TOO LOW TO PUBLISH Due to our rock bottom prices, we cannot publish our prices online. Call us 01527 593716 to order or pricematch. En viitsinyt alkaa soittelemaan kun ei ollut puhelun hintaa.

Mikäköhän tapaus kyseinen nettikauppa on?

Onko kenelläkään kokemuksia tai mututietoa thesportshq.com:ista? Jotenkin omituista että kun katselee esim uutta Burneria, hinnasta sanotaan sen verran että Price : TOO LOW TO PUBLISH Due to our rock bottom prices, we cannot publish our prices online. Call us 01527 593716 to order or pricematch. En viitsinyt alkaa soittelemaan kun ei ollut puhelun hintaa.
    Mikäköhän tapaus kyseinen nettikauppa on?

Tilasin golfbägi jjärjestelijän eli siis telineen kyseisestä firmasta ja palvelu pelasi todella hyvin. Sähköposteihin vastattiin todella nopeasti. Lisäksi tavara oli perillä nopeasti eli suosittelen. Ota niihin sähköpostilla yhteyttä ja kysy hintaa jos et halua soittaa. Aika monessa suomalaisessakin myymälässä on että kysy hintaa =)

OK

Kuulin muualtakin yhden kehun, että varmaan sitte uskaltaa viikonloppuna lähteä shoppailemaan 🙂

Kiitokset!

Golfbidderistä muuten tilasin viikko sitte tavaraa. Hyvin toimi, kuten edelliselläkin kerralla. Maanantaina tilasin ja seuraavana maanantaina toivat töihin. Olisivat tuoneet jo perjantaina, mutta kun minulle ei sopinut.

Golfstaring

Tuolta ajattelin tilata rautasetin, mutta… Onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia ko. kaupasta ? Ja jos ei niin laittaisitko mielipiteesi millaiselta teidän mielestä vaikuttaa ? Luotettava vaiko eikö ? Kopioita vaiko aitoja ?

Hintatasoa katsoen, niin fuulaa tavara on. Merkkimailojen, uusimpien mallien, rautasettejä 300,-€ tai draivereita 130,-€! No way.

Tää ei nyt liity otsikon aiheeseen varsinaisesti, mutta mistähän nämä kotimaiset golfkauppa -yrittäjät löytäisivät lisää luotettavia asiakkaita? Tää nettikaupoista tilaaminen menee mulla täysin yli hilseen. Jotenkin ymmärrän, jos tuolta tilaa vaikka palloja, jotka jo tuntee entuudestaan ja ehkä vaatteetkin vielä onnistuu, mutta esim. mailat ja kengätkin esim. on vaan jossain testattava ennen tilaamista. Palvelu haetaan joltain asiantuntijalta ja tilataan sitten sieltä, mistä saa halvimmalla. Lokkeilua parhaimmillaan.

Onhan se kyllä jännä tapa ostaa, kun voi oikein seurata paketin matkaa. Toinen jännitysmomentti onkin siinä, kun avaa paketin ja näkee vihdoin mitä on ostanut. Puhumattakaan lähikaupan myyjättären hymystä…

Tuossa listassa ainakin muutama luotettava

ceppis kirjoitti: (15.7.2009 16:17:46)
    Jep, tänään tuli parit wedget ja muuta tilpehööriä mukavasti http://www.onlinegolf.co.uk ja bägi clickgolf.co.uk:sta. Clickgolf.co.uk toimitusaika oli hieman alle kaksi viikko ja onlinegolffin 9 vrk. Suosittelen! Vielä on Scotty Cameronin putteri ja Pingin G10 setti tulossa golfbuyitonline.comista. Onneks se myös on jo täällä todettu hyväks ja luotettavaks!

Viitaten edelliseen viestiini, kuinka tulit valinneeksi juuri nuo tuotteet? Ihan fiilispohjalta vai?

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 164)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #308854 kohteessaLuotettavat nettikaupat

Etusivu Foorumit Välineet Luotettavat nettikaupat