Aihe: Löytöpörssi - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Löytöpörssi

Etusivu Foorumit Välineet Löytöpörssi

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kävin 3 viikkoa sitten Aulangon Huugolla ja löysin rauta9. Unohtui bagiin kierroksen jälkeen Tulin lomalta ja huomasin että bägissä on vieläkin vieras maila En tiedä milloin seuraavan kerran käyn Hämeenlinnassa Ilmoitin yhteystietoni Aulangon cadille. Löytö: Fazer Lady Classic rauta9 Toivottavasti mailalle löytyy omistaja Käykö muillekin niin,että löytynyt varuste jää bägiin? .

MattMa kirjoitti: (27.7.2012 9:38:00)
    Käykö muillekin niin,että löytynyt varuste jää bägiin?
    .

Ei käy.

Mulle on monesti jäänyt löytyneitä palloja bägiin, en ole huomannut niitä caddiemasterille / löytötavaratoimistoon palauttaa..

Myös löytyneitä tiitä on jäänyt bägintaskuun, sikäli kuin ne eivät ennen kierroksen päättymistä ole menneen poikki. Toisaalta, tiihän ei ole pelaajan varuste, joten tämähän on täyttä OT:tä. Pahoittelut siitä

ts

Mä taas olen yrittäny parhaan kykyni mukaan palauttaa ihmisiltä unohtuneet pallokorit paikalleen. Voin todeta sen olevan vallan helevetillinen duuni nykyään. Välillä niitä on tuuli kuljettanu lähipelialueelle asti, jossa ne surkean näköisinä kököttävät yksinään muuten niin siistillä alueella… siis joitain tyhiä pulloja lukuunottamatta.

Toki tuo voi olla vaan osa näitä pahasti päälle iskeneitä harhojani. Viime keskiviikkona ne oli pahimmillaan ja ajattelin jo (kuten moni täälläkin on ehdottanut) että hoitoon hakeutuisin. Näin nimittäin aivan todellisen oloisia jalanjälkiä bunkkereissa, jopa jokusen lyöntijäljen, ja uskokaa tai älkää…. alastulojälkiä viehriöllä.Siis kaikkea sellaista mitä siellä ei missään tapauksessa voinut olla.

Ilmeisesti kuitenkin olivat työympäristön mukanaantuomia kuvitelmia jotka heti sieltä poistuttua hävisivät, koska loppuillan aikana en enää mitään outoa silmissäni havainnut.

Ihastellen luin näitä vakiokirjoittajien vastauksia sinällään asialliseen avaukseen. Takametsien toopet kirjoittavat tietenkin, kuten on opetettu. Ja ’opettaja’ vielä perässä. Jatkakaa samaan malliin. Teette upeata duunia.

ts

Pauno Päkiä kirjoitti: (27.7.2012 19:36:37)
    Ihastellen luin näitä vakiokirjoittajien vastauksia sinällään asialliseen avaukseen. Takametsien toopet kirjoittavat tietenkin, kuten on opetettu. Ja ’opettaja’ vielä perässä. Jatkakaa samaan malliin. Teette upeata duunia.

Nii… kyllä tässä yhteydessä varmaan olisi ollut parempi alkaa ehdottelemaan kaikenlaisia toimitatapoja mailan palauttamiseksi ja varsinkin sen tekemiseksi mahdollisimman vaikeaksi. Toki olis voinu myös sanoa, että laittaa meilin tai soittaa tuonne cädärille, että täällä se on jos joku kysyy ja jättää yhteystietonsa.

Tuntuu vaan niin älyttömälle alkaa aikuista ihmistä tuolla tavalla neuvomaan…

Hätä ei ole tämän näköinen. Onneksi sinä tulit pelastamaan keskustelun tason.

ts kirjoitti: (27.7.2012 19:58:54)

Nii… kyllä tässä yhteydessä varmaan olisi ollut parempi alkaa ehdottelemaan kaikenlaisia toimitatapoja mailan palauttamiseksi ja varsinkin sen tekemiseksi mahdollisimman vaikeaksi. Toki olis voinu myös sanoa, että laittaa meilin tai soittaa tuonne cädärille, että täällä se on jos joku kysyy ja jättää yhteystietonsa.

Tuntuu vaan niin älyttömälle alkaa aikuista ihmistä tuolla tavalla neuvomaan…

Tässä oli kyllä ilmoitus cädärille tehty ja vielä tänne laitettu tiedoksi. Neuvojakaan ei kaveri pyytänyt, vai luinko alkuperäisen viestin ihan väärin?
    Luulisi mailan hukkaajankin jättäneen yhteystietonsa cädärille, näin olen ainakin oman mailani takaisin saanut. Hyvin toimittu.
    Kysymykseenkin vastaus. On lähtenyt vieras maila mukaan, onneksi muistin pian klubilta lähdön jälkeen ja palasin takaisin.

Pari kertaa on käynyt niin, että on on ollut vieras vaimo mukana kotiin tullessa mutta aika pian on oma vaimo antanut ymmärtää ettei sellainnen ole sopivaa ja palauttanut vieraan vaimon takaisin sinne mistä se tulikin :-).

Old Geaser kirjoitti: (28.7.2012 22:11:55)
    Pari kertaa on käynyt niin, että on on ollut vieras vaimo mukana kotiin tullessa mutta aika pian on oma vaimo antanut ymmärtää ettei sellainnen ole sopivaa ja palauttanut vieraan vaimon takaisin sinne mistä se tulikin :-).

Tulikos holari kuitenkin?

Mulle ainakin käy. Mä unohdin oman bägin klubille. Noudin sitten pari päivää myöhemmin samasta kohtaa mihin olin jättänytkin.
    Hyvä ystäväni on tosin vieläkin ansioituneempi ko. tapahtumissa.

Q8 kirjoitti: (28.7.2012 23:49:10)

Old Geaser kirjoitti: (28.7.2012 22:11:55)

Tulikos holari kuitenkin?

Jääköön nyt intimiteetisuojan nojalla julkaisematta.

Mulle jäi Lohjalla taannoin pelatun GPI:n jälkeen jonkun i7 bagiin. Itse en sitä sinne laittanut, vaan mailan löytänyt caddieni Scoop, vaikka sanoin sille, että älä helvetisä ota sitä, vaan sujauta se Hekkaselle tai Kobolle, jotka vetivät kärryissä bagejaan. Scoop kantoi minun bagiani.

Noh, kotona sitten huomasin mailan, mikä lie, kammottava valurautakuokka. Arvelin mailan laadusta sen kuuluneen jollekin köyhälle ja luulen sen puuttumisen aiheuttaneen suurta tuskaa ja unettomia öitä, joten seuraavana viikonloppuna ajelin Lohjalle ja palautin mailan. Lohjalle ajellessani mietiskelin, väännänkö mailan varteen pienen mutkan muistuttamaan huolellisuudesta, mutta en sitten vääntänyt.

Ei näytä löytyvän mailan omistajaa.
    Maila ei ole viimeisintä huutoa.
    Hyvällä mielikuvituksellakaan siitä ei saa komeaa.
    Ajattelin että mailalla olisi antiikki/tunnearvoa.
    Fazerin rautasettejä ei varmasti montaa Suomesta löydy.

Eli unohdetaan koko homma.

mjn

Ei pidä hätiköidä. Kannattaa muistaa, ettei kaikki pelaa joka viikko ja sen takia ei ole vielä huomannut mailan puuttumista. Ja sekin on mahdollista, että toinen caddie on laittanut tietosi johonkin ja toinen ei ole huomannut niitä.
    Joten itseasiassa parasta olisi, että toimittaisit mailan tavalla tai toisella caddiemasterin toimistoon, niin sieltä sitten omistaja osaisi löytää sen.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #302673 kohteessaLöytöpörssi

Etusivu Foorumit Välineet Löytöpörssi