Aihe: Lobby vai Chip’n’run? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Lobby vai Chip’n’run?

Etusivu Foorumit Yleistä Lobby vai Chip’n’run?

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Totuus (tai tosiasia) siita kumpi on parempi. Jos hallitsee molemmat, hyva, jos ei hallitse kumpaakaan, ehdottaisin matalaa lyontia silloin kun se on mahdollinen. Tuo nyt sitten onkin vain ajanvietegolfarin kolmekymmenvuotiseen turhautumiseen perustuva ehdotus.

KL

tervolalainen kirjoitti: (3.11.2007 12:18:18)
    Totuus (tai tosiasia) siita kumpi on parempi. Jos hallitsee molemmat, hyva, jos ei hallitse kumpaakaan, ehdottaisin matalaa lyontia silloin kun se on mahdollinen. Tuo nyt sitten onkin vain ajanvietegolfarin kolmekymmenvuotiseen turhautumiseen perustuva ehdotus.

Jos ei hallitse kumpaakaan, ehdottaisin putteria. Sitä käyttämällä useimmiten välttää kaikki katastrofit.

En edelleenkään ymmärrä tuota totuudesta puhumista. Kunkin golffarin kohdalla oikea tapa on se, jolla pallo pienimmällä lyöntimäärällä menee reikään, oli se lyönti sitten korkea, matala tai siltä väliltä. Minä olen pelannut vain 15 vuotta, mutta olen vankasti tätä mieltä, enkä ole turhautunut.

Voihan perkele! Minä kun luulin olevani pulunnuss…eikun siis pilkunviilaaja.

Anteeksi kauhiasti, KL. Kun on tuo suomen kieli sielta taalta rapistunut kaytonpuutteessa yli kolmenkymmenen vuoden aikana.

tgc

Olisiko ollut itse Nicklaus, joka sanoi: -Käytä putteria aina kun voit!

No, olipa sanoja kuka tahansa olen päätynyt tekemään juuri näin; jopa lyhyestä raffista. Reiän sijaan kuvittelen tynnyrinkannen, jonka päälle putin pitäisi pysähtyä.

Hommaa on helppo kokeilla treenialueella lyömällä 50 chippiä ja 50 puttia aina hieman paikkaa vaihdellen – helposta foresta keskiveemäiseen raffiin – ja aina tietysti yhtä monta palloa kummallakin tyylillä. Sen jälkeen lasketaan kannattiko putata vai chipata.

En muista tätäkään sanojaa, mutta arvataan että Tami Tamminen: -Make it simple.

Joo ja juu: 23. pelivuosi alkaa kohta, jossakin missä voi pelata shortseissa.

tgc kirjoitti: (3.11.2007 17:40:19)

Keep it simple, J Tamminen

EFC

Jamasa Lupe kirjoitti: (3.11.2007 20:01:54)

Oliko vielä näin: Keep It Simple Stupid (KISS)

EFC kirjoitti: (3.11.2007 20:34:01)

Jamasa Lupe kirjoitti: (3.11.2007 20:01:54)

Oliko vielä näin: Keep It Simple Stupid (KISS)

No juu, niin se menee alunperin, ei siis ole Tamin keksimä tuo KISS….mutta juu.

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #471500 kohteessaLobby vai Chip’n’run?

Etusivu Foorumit Yleistä Lobby vai Chip’n’run?