Aihe: Lisää golfareita ja mainosta lajille, klubikisoihin kädit pelaajille - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Lisää golfareita ja mainosta lajille, klubikisoihin kädit pelaajille

Etusivu Foorumit Yleistä Lisää golfareita ja mainosta lajille, klubikisoihin kädit pelaajille

Esillä 3 viestiä, 26 - 28 (kaikkiaan 28)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Erinomainen kirjoitus. Minullakin oli caddiena harjoituskierroksella kerran hyvä ystäväni, joka oli harrastanut kaikenlaisia pallopelejä ja piti olla kohtuukunnossa. Lomareissulla Suomessa kävimme sitten kokeilemassa lyhyen 9-väyläisen pariin kertaan. Valitti käryjen vetämisen saavan pohkeet tukkoon. Ainoa ilo kierroksesta oli se, että irvailu golfin liikunnallisuudesta loppui. Muuten oli hauskaa, mutta en saanut hänestä uutta golfkaveria, ehkä sen takia ystävyys on entistä syvempää.

Kokemus aiheesta minullakin.

Oltiin menossa työkeikalle.Mukana matkalla samassa autossa kolme golffaria ja yksi noviisi.

Sovitettiin tilanne siten että käytiin pelaamassa matkalla sinne. Noviisi tuli tälle hupirundille mukaan caddiena.

Siinä samalla puri häntä kärpänen.

Olin hankkimassa uusia varusteita, joten möin sopuhintaan vanhat kolleegalle.

Näin oli yksi sielu myyty pyhälle Anterolle.

En jaksanu lukea kaikkia vastauksia joten varmaan jo saman tyylisiä vastauksia tullutkin mutta totta kai caddiä pitää käyttää aina kun vaan jonkun saa mukaan. Oma vaimoni oli ensiks vaan pari vuotta caddienä. Tosin itse kannoin mailat ja otin lipunkin itse ennenkuin vaimo hokas, että hänkin sen voi ottaa. Joskus vaimo myös eksyi usean reiän ajaksi metsään poimimaan mustikoita. Mutta lopulta vaimolle ostettiin omat mailat ja hän meni kesän ajaksi kurssille ja nyt pelataan yhdessä.

Ja siis ylipäätään mun mielestä caddieitä kuuluis käyttää myös kilpailuissa. Näin saatais kentälle enemmän väkeä ja enemmän myyntiä kierroksen jälkeen klubi talolle. Näinhän siis alkuperäinen postaajakin tais sanoa! Hyvä idea siis mutta hyvästä ideasta on pitkä matka, että tämmöinen ikinä tapahtuis.

Esillä 3 viestiä, 26 - 28 (kaikkiaan 28)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #421813 kohteessaLisää golfareita ja mainosta lajille, klubikisoihin kädit pelaajille

Etusivu Foorumit Yleistä Lisää golfareita ja mainosta lajille, klubikisoihin kädit pelaajille