Aihe: Lihaskuntoharjoittelu - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Lihaskuntoharjoittelu

Etusivu Foorumit Yleistä Lihaskuntoharjoittelu

Esillä 2 viestiä, 51 - 52 (kaikkiaan 52)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Johtaja XXL kirjoitti: (18.9.2007 10:11:06)

Minua tyydyttää, että luulit minua ikäistäni nuoremmaksi. Tiedän sen johtuvan siitä, että pyrin seuraamaan aikaani, sitä, mitä ajassa liikkuu. Näin tälle palstalle kirjoittamani kannanotot ovatkin aina ajankohtaisia ja siten kirjoitettuja, että myös nuorempi lukija tavoittaa niihin kätketyn sanoman. Lisäksi käytän kirjoituksissani lämmintä huumoria mikä tietysti viehättää kaikenikäisiä lukijoita. Ja olet oikeassa: vinoilussa olen scratch-tasoa!

Soittelin Tuuriin Veskulle, ammattivittuilijalle. Hän valitteli kiireitään, koska meneillään on kuulemma joku vittumainen tulkintaerimielisyys paikkakunnan nimismiehen kanssa. Hän painotti sanaa vittumainen siinä määrin, etten kysellyt enempää. Siitä huolimatta hän lukaisi kirjoituksesi ja minuun yhtyen päätti suositella sinua Ammattivittuilijoiden Kerhoon.

Jos senior-petting vetää puumerkin alle niin meitä on kolme. Jään odottamaan päätöstä Tampereelta, jossa viljakin kasvaa nopeammin.

Nimetön

Jyrkkä Draw kirjoitti: (18.9.2007 22:00:24)

Soittelin Tuuriin Veskulle, ammattivittuilijalle. Hän valitteli kiireitään, koska meneillään on kuulemma joku vittumainen tulkintaerimielisyys paikkakunnan nimismiehen kanssa. Hän painotti sanaa vittumainen siinä määrin, etten kysellyt enempää. Siitä huolimatta hän lukaisi kirjoituksesi ja minuun yhtyen päätti suositella sinua Ammattivittuilijoiden Kerhoon.

Jos senior-petting vetää puumerkin alle niin meitä on kolme. Jään odottamaan päätöstä Tampereelta, jossa viljakin kasvaa nopeammin.

Se on Pispalan Kommunistinen Poikakuoro joka esittää laulun ’Viljakin kasvaa NL:ssa – nopeammin’ Turhaan sotket koko kunniallista Tampersetta tähän jonninjoutavaan sivuvivahteesen.

Esillä 2 viestiä, 51 - 52 (kaikkiaan 52)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #473757 kohteessaLihaskuntoharjoittelu

Etusivu Foorumit Yleistä Lihaskuntoharjoittelu