-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tiikeri nousee joka aamu klo 05:00 !? Näin muistan jostain lukeneeni – onkos muita juttuja?
NimetönGALVIN GREED kirjoitti: (5.1.2007 9:36:16)
Tiikeri nousee joka aamu klo 05:00 !? Näin muistan jostain lukeneeni – onkos muita juttuja?sattuipa hyvin . Eilen kun katsoin Golf TV,n U.S OPEN CLASSICS 2000 ’Pebble Beach’,jonka tiikeri voitti 13,sta lyönnillä muuten niin jok.tap. siinä tiger kertoi juuri tästä että hän herää aina Klo.0500am armeija kielellä heitettynä. Mutta siitä on aikaa eiköhän kaveri halua hoitaa aamu E*****N pois tänä päivänä… 😉
Mulla on muutamat Tiger Woodsista kertovat DVD:t ja muistaakseni siinä 3 DVD:n Tiikeripaketissa mainitaan jotain asiasta, että hän on kuuden kieppeillä rangella, en muista tarkkaan mitä siinä sanottiin mutta tosiaan jotain tuontapaista siinä kerrottiin. Hän lyö 600 palloa päivässä, joka on mielestäni aikas kova luku. Suosittelen muuten kaikille golffareille katsomaan tuon Tiikerin kolmen DVD:n paketin, itselläni käsitys Tikrusta nousi vain ja ainoastaan vielä positiivisempaan suuntaan ja siitä saa käsityksen minkälaisen duunin Tikrun vanhemmat on tehnyt kouliessaan maailman ykköstä. Tosi hienoa, että saatiin tuommoinen paketti tehtyä ennen Earlin kuolemaa. Amazoninsta saa halvalla tilattua noita, maksaa postikuluineen about 17 euroa, kun ostaa hyväkuntoisena käytettynä.
GALVIN GREED kirjoitti: (5.1.2007 9:36:16)
Tiikeri nousee joka aamu klo 05:00 !? Näin muistan jostain lukeneeni – onkos muita juttuja?Ei kai tossa ole mitään kovin legendaarista? Sehän on ihan hyvä kellonaika aloittaa työpäivä, sopii mullekin.
Mihis aikaan Tikru menee nukkumaan? 19:00? Vai pelaileeko iltamyöhään ensin pikkasen nettipokeria 🙂
Jamasa kirjoitti: (5.1.2007 12:27:41)
Mihis aikaan Tikru menee nukkumaan? 19:00? Vai pelaileeko iltamyöhään ensin pikkasen nettipokeria 🙂Olen kuullut, notta Tiiger käy läpi Golfpisteen kuumimmat puheenaiheet ennen yöpuulle käymistä. Hänellä on simultaanitulkki Niken pääkonttorissa.
Häntä kiinostaa tällä hetkellä late draw – lyönti ja Meri-Teijon aukioloajat. Lisäksi välinekeskusteluja hän seuraa tarkasti. Wishonin fittaus kiinnostaa kovasti. Suunnitteilla on kilpauran jälkeen perustaa Floridaan mailapaja!
Jäsen XXL kirjoitti: (5.1.2007 13:14:18)
Olen kuullut, notta….Voitko paljastaa lähteesi? Vai teetkö Jäätteenmäet?
Ballmarker kirjoitti: (5.1.2007 13:19:28)
Olen kuullut, notta….Jäätteenmäet?
Faxia vaan pukkaa…
Jäsen XXL kirjoitti: (5.1.2007 13:22:12)
Ballmarker kirjoitti: (5.1.2007 13:19:28)
Olen kuullut, notta….Jäätteenmäet?
Faxia vaan pukkaa…
Etkä varmaan KOE tilanneesi niitä, vai? Vai mitä koet?
Lainaus:
GALVIN GREED kirjoitti: (5.1.2007 9:36:16)
Tiikeri nousee joka aamu klo 05:00 !? Näin muistan jostain lukeneeni – onkos muita juttuja?Ei kai tossa ole mitään kovin legendaarista? Sehän on ihan hyvä kellonaika aloittaa työpäivä, sopii mullekin.
(Ballmarker 5.1.2007 12:10:07)
No ei se pelkkä ylösnousu klo 05:00 tietenkään mitenkään legendaarista ole … moni leipurihan nousee vielä aikaisemmin…
.. mutta onhan se varmaankin poikkeuksellista ammattilaisgolfarilta – lähinnä tässä peräänkuulutin myös muita poikkeuksellisia toimintatapoja / ’kaupunkilegendoja’ jos niitä on tällä yhdellä rakkaan lajimme ehkä Legendaarisimmalla pelaajalla…
…Eilen kun katsoin Golf TV,n U.S OPEN CLASSICS 2000 ’Pebble Beach’,jonka tiikeri voitti 13,sta lyönnillä..
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)