Aihe: LEFTHANDEDGOLF - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

LEFTHANDEDGOLF

Etusivu Foorumit Välineet LEFTHANDEDGOLF

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko ketään tilannut mailoja kyseisestä mestasta? Miten toi mailan takuu juttu menee, jos maila hajoaa niin pitääkö lähettää takas Britteihin vai auttaako Suomen maahantuoja. Titleist draiveri olis hankinnassa.

Tilasin kevättalvella TM CGB MAX-raudat kyseisestä putiikista. Tilaus ei sujunut aivan ongelmitta.

1. Yritin ensin tilata suoraan nettisivujen kautta antamalla luottokorttitietoni: Luottokorttitietojen antamisen jälkeen tuli ilmoitus ettei tilaus onnistu. Tililtä oli kuitenkin varattu kyseinen summa rahaa ja sen vapauttamiseen meni kuukausi. Puhelimen välityksellä annetujen luottokorttitietojen jälkeen homma onnistui ja mailat olivat juuri mitä oli luvattu.

2. Kuukausi tilauksen jälkeen ihmettelin kuinka tililtäni oli lähtenyt n.80 euroa. Kyseinen kauppa oli vahingossa veloittanut minulta jonkun toisen ostokset. Rahat palautuivat tililleni kun ilmoitin kauppaan tapauksesta.

En tiedä oliko minulla vain todella huonoa tuuria kun tuollaisia ongelmia tuli. Sanottakoon vielä että liikkeen omistaja oli erittäin asiallinen selvittäessään ongelmia, hän jopa soitti minulle muutaman kerran ottaessaan selvää asioista.

En ole itse kuitenkaan tilannut tuolta tuon jälkeen mitään vaan olen käyttänyt http://www.118golf.co.uk -puljua jossa on myös hyvä vasuritarjonta eikä ongelmia tilauksissa ole ilmennyt.

Olen just aloittanut golfin, katsoin nuo http://www.118.co.uk mielenkiinto heräs heti. Oletko kuinka monta kertaa tilannut sieltä? Vähän just pelottaa tilata ulkomailta varsinkin kun on jo muutenkin kokematon. Maksaa aika monet mailat + hilpeet enemmän tääl Suomessa

Tilasin draiverin elokuussa Lefthandedgolfista ja homma toimi hyvin.
    Maila tuli himaan viikossa. Maksoin Visalla ja oikea summa tuli maksettavaksi. Suosittelen.

Näin syksyllä on hyviä tarjouksia/alennusmyyntejä ihan Suomessakin, joskus saattaa olla turha lähteä merta edemmäs kalaan. Titun ajureita saattaa saada ihan samaan hintaan kuin esim. 118golfistakin…tai no, ainakin D2:sta saa…

Mul on nyt Wilsonin pro staffi koko setti aloittelijalle, siinä ei ollu driveria hankin Burnerin driverin olen ollut siihen hiivatin tyytyväinen, ni ajattelin burner rautoja tilata ne näytti olevan aika paljon edullisemmin tuolla 118.co.uk kaupassa ja siellä on umpi vasurille mikä minä olen :), helpottaa kyllä kummasti jos porukalla on sieltä hyvii kokemuksii tilauksista.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311759 kohteessaLEFTHANDEDGOLF

Etusivu Foorumit Välineet LEFTHANDEDGOLF