Aihe: Lasten vaikutus tasoitukseen ??? - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Lasten vaikutus tasoitukseen ???

Etusivu Foorumit Yleistä Lasten vaikutus tasoitukseen ???

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

Miten on pelit mennyt , kun lapsia on perheeseen tullut? Onko paljon henkilöitä, joilla lasten lukumäärä on suurempi kuin hcp ?? Itselläni 7 ipanaa (8kk-13 v) ja tasuri 6.2.( tosin viimeiset kolme vuotta suhteen näin päin on pitänyt pienempi putteri)

Huhhuh, 7 lasta !?

No, onneksi olkoon viper. Eipä taida olla tekemisen puutetta.

Sattuneesta syystä kiinnostava kysymys. Sunhan pitäisi olla expertti kertomaan, miten sen tasoituksen kanssa kävi 1. lapsen syntymän jälkeen ja sitten toisen jne. ?

Lisäksi mikä oli ka. kierrosmääräsi ennen lapsia ja mikä niiden synnyttyä.

Toinen tulossa minä hetkenä hyvänsä ja ensimmäisen tulon jälkeen on peli ainoastaan rauhoittunut ja parantunut. Jotta saisin tasoituksen alle lasten lukumäärän, pitäisi varmaan tehdä muutama lapsi lisää… Ensimmäisen lapsen tultua tasoitus taisi olla 7 pinnassa ja nyt 5.4. Kierrosmäärät tulleet hiukan alas (ennen 40-50, nyt 30-40 kier/vuosi), joten ei se lapsen tulo peliä ole pilannut. Toivottavasti tämä toinen tuo herkkyyttä lähipeliin, jossa olen ollut aina huono ellen peräti huonoin…

dog

Ei ollut mahdollisuutta golfin peluuseen, kun lapset oli pieniä, ajanpuutteen takia eikä muutenkaan.

On miehillä helppoa, kun tekee ensin mukulat kotona poiketessaan ja pakenee sitten golfkentälle.

Muuten ei voi selittää, että tasuri on 6.2./7 lasta. Jos olisit vaimosi kanssa vaippoja vaihdellut ja lapsia uneen tuutinut, et olisi kentälle kerinnyt..

Heheh, IHan vain mielenkiinnosta olisin kysynyt, että montakos kierrosta vaimosi on ehtinyt kiertää ja mikä mahtaa olla hänen tasoituksensa :o)))?

Nimetön

Ammattina ope- paljon lomia( tosin joskus kierrokset pelataan ennen kuin muut heräävät )

Ongelma tällä ajankäytön mahdollisuudella ( n. 15 kierrosta /kesä ) on tulosten vaihtelevuus , tulee jokunen 75-77 , mutta myös yli 90.

Tasurin kehitys

1 lapsi -90 36 ( 1. kierros 108 )

2. lapsi -92 16

3.lapsi -95 8

4. lapsi -96 5.1

5. lapsi -99 6.?

6. lapsi -00 6.?

7. lapsi -03 6.2

Leenalle vielä, että touhuan lasten kanssa paljon enemmän kuin monet yhden/ kahden lapsen isät. Esim . hiihtolomalla olin seitsemän lapsen kanssa 4 vrk vaimon ollessa hyvin ansaitulla lomalla.Kukaan ei kuollut nälkään, eikä p*****n hukuttu.

Ensin vaimo ja lapset ja sitten vasta kaukana golf. Hauskaa kevättä !!!

P.S Lähipeli on se mikä tökkii, kun ei ole aikaa treenata ( mm. Ringside pariin 36 putilla. Mukana olleella prolla oli hauskaa )

Äläpäs vähättele. Kyllä sinulla herkkyyttä lähipeliinkin on riittänyt, kun jo toinen lapsi tulossa.

Kelit lämpenee ja kausi lähestyy, siitä sitä herkistyy.

Ainakin mulla golf jäi toiselle sijalle ensimmäisen lapsen synnyttyä. Tasoitus oli neljä vuotta sitten 15,8 ja nyt 12, kierrosten vähyydestä johtuen paikallaan junnataan… Ennen pelasin 50-60 kierrosta/kesä ja treenasin talvellakin. Nyt kolmella viime kaudella kierrosmäärät ovat jääneet 20-30 välille, yli puolet kierroksista ns. hämäräkierroksia. Talvella treenaan katsomalla urheilukanavan yölähetyksiä eurotourilta.

Nyt toisen lapsen synnyttyä sama tahti todennäköisesti jatkuu – 20 kierrosta puolijuosten pilkkopimeässä. Mutta kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu 10 vuoden päästä, kun jälkikasvun voi ottaa mukana kentälle pelailemaan.

Eiks toi mee just oppikirjan mukaan, 2 puttia/reikä.

Siis oliko tuo nimenomaan vaimosi tasoituskehitys?

Sitähän minä tuossa aikaisemmin sinulta kysyin,

IHan vaan mielenkiinnosta :o).

Jos oli, niin nostan hattua vaimollesi, että hän ehtii vielä pelailemaankin!

dog

En ottanut kantaa siihen paljonko olet lastesi kanssa, toivon sydämestäni, että olet todella paljon ja rakastat heitä hellyydellä. Olen yksinkertaisesti kateellinen miehille, kun heiltä golfkentälle lähtö onnistuu aina, kun kaverit pyytää, siinä unohtuu kaikki muu. Toivon, että olet lastesi kanssa ainakin tuon mainitsemasi 4 päivää vähintään joka kuukausi, niin vaimosikin voi lähteä tyttöjen kanssa golfkentälle ja rentoutua. Hyvää golfkesää teille molemmille!

Jouduin lukemaan viperin kirjoitukset toiseen kertaan enkä vieläkään löytänyt vihjettä, mistä päättelet hänen vaimonsa pelaavan tai olevan edes kiinnostunut golfista.

Ehkäpä se vaimo harrastaa jotain muuta ja toivottavasti saa siihen myös mahdollisuuden.

Hehheh Spin, nyt et ilmeisesti ymmärtänyt yskää :o)!

Kyllä ne kierrokset vähenee muksujen myötä, mutta ei golfia lopettaa ole tarvinnut. Kyllä tunnin-parin rangesessioita pystyy järkkäämään ja onpa muksu ollut mukanakin (vaunuissa nukkumassa/katselemassa) iskän lyödessä vieressä.

Kyllä se iskäkin pärjää muksun kanssa kahden ja kun päästää vaimon välillä omiin harrasteisiinsa niin lupa kierrokselle ei ole tiukassakaan.

Nimetön

Valitettavasti vaimo ei ole innostunut lajista ( eikä syynä ole minun poissaolot ). Kyllä vaimollakin on harrastuksensa ja opiskeleepa hän vielä tässä kaiken keskellä.

Siinä täytyy olla Leenan kanssa samaa mieltä, että kyllä joskus kadehdin niitä miehiä, jotka voivat lähteä kentälle heti, kun joku pyytää. Itse olen kieltäytynyt niin monta kertaa, että laskutaito loppuu kesken.

Hei Viper,

älä ota paineita ;o), leikkiähän minä IHan vain laskin :o)))).

Itsellä yksi lapsi, joka jo joten kuten pärjäilee kierroksen ajan kavereiden kanssa. Varmistan kuitenkin aina joka kerta etukäteen kavereiden vanhemmilta, että sopiihan se, että olen 6-8 tuntia poissa. Mutta on pakko tunnustaa, että äitinä on välillä joskus hiukan huono omatunto, kun lähtee pelaamaan, sillä päivä on kuitenkin lapselle melko pitkä olla ’itsekseen’. Mutta siitä huolimatta tuli noin 40 kierrosta viime kesänä pelattua.

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #382745 kohteessaLasten vaikutus tasoitukseen ???

Etusivu Foorumit Yleistä Lasten vaikutus tasoitukseen ???