Aihe: Lasten golf - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Lasten golf

Etusivu Foorumit Yleistä Lasten golf

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Moro. 7 vuotias tyttäreni on nyt jonkun viikon pihalla lyönyt jollain Sporttiasta haetulla parin kympin setillä harjoituspalloja (ja kerran rangella oikeilla). Innostus olisi kova lajin pariin, mutta minä en kyllä tiedä, onko tuon kaliberin harrastajille kerhoja tai vastavaa pääkaupunkiseudulla. Onko teillä tietoa ja/tai neuvoja?

KL

Otapa yhteyttä lähimpään golfseuraan ja pyydä heiltä tietoja. Myös soitto Golfliittoon voi olla hyödyllinen.

Sjuggen kirjoitti: (11.7.2007 17:55:33)
    Moro.

7 vuotias tyttäreni on nyt jonkun viikon pihalla lyönyt jollain Sporttiasta haetulla parin kympin setillä harjoituspalloja (ja kerran rangella oikeilla). Innostus olisi kova lajin pariin, mutta minä en kyllä tiedä, onko tuon kaliberin harrastajille kerhoja tai vastavaa pääkaupunkiseudulla. Onko teillä tietoa ja/tai neuvoja?

Tarvitseeko tyttäresi erittäin edullista settiä, puu3 i5 i7 ja putteri/bägi yhteensä 20€.

Kysy Talmasta. Par 3-kentällä on kaikille lapsille avoimet harjoitukset joka keskiviikkoilta.

Asiaa sivuttiin viime viikon ketjussa Juniorille greencard.

Tuota noin, vähän off topic…mutta minkäs ikäisenä on mukulanne alkaneet mäiskiä palloa? Meidän tytär sai jo oman setin ja ikää 3 v. Intoo löytyy jopa niin paljon, että katsoo isän sylissä valtavalta golfkanavalta lähetyksiä. Matkii olohuoneessa huippujen svingia jne…
    Rangella ollaan käyty ja harjoitusviheriöllä puttaamassa. Ei oikeen meinais lähteä pois sieltä millään. Ja juu, en ole pakottanut mihinkään tälläiseen häntä vaan ihan omasta tahdostaan hän touhuaa.
    Yllättävän kauan on ollut innostunut golfista. Eihän tässä muuten mutta tuota vauhtia menee isän ohitse ja vauhdilla…..

Ellen väärin muista niin esim Laajasalon par 3 kentällä saattaa olla jotain toimintaa junnuille.
    Jos ei ole niin kuitenkin hyvä paikka tuon ikäisen päästä ottamaan tuntumaa kentään eikä ruuhkaa ole kovin usein. Kiva rauhallinen paikka ja ystävällinen henkilökunta.

Meillä nuorin aloitti 5 vuotiaana. Hankin hänelle kolme mailaa jolla kokeilla innostuksen kantoa. On ollut mukana rangella palloja lyömässä pari kertaa viikossa. Puttaaminen on myös ollut erittäin suosittua.

Hän on lähtenyt mukaan kun on halunnut. Eli kaikki on perustunut nuoren herran omaan kiinnostukseen. Tuon ikäisellä se pitää olla vielä leikkiä.

Vanhemmat vekarat, 8 ja 9, katselivat isänsä harrastusta kolmisen vuotta ja ovat nyt saaneet pureman lajiin.

Eli itselläni on useimmiten kentällä kolmen häntä mukana…

Tässä on hyvä vinkki:
    http://www.nlpgolfschool.fi/kurssit.asp
    ja kurssin jälkeen..
    http://www.nurmijarvi-golf.fi/par3.asp?link=menu1_2

Loistava paikka aloittelijoille ja toi Par3 kannatta käydä itsekin pelaamassa, kuulemma suomen paras. Paha kehua, kun itse e ole muita pelannut, mutta tämä on hyvä.

Näin on.. Itse kiersin silloin joskus kun ei ollut green cardia tuon kentän 5 kertaa. 😉 Ja iha mukava kenttä oli.. Mut ny ei oo nurmijärvel tullu käytyy edes..

Mulla tai siis junjorilla saattais olla tarvetta lasten mailoille
    Minkä väriset mahtaa olla, bägi ja mailat?

-J

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #476541 kohteessaLasten golf

Etusivu Foorumit Yleistä Lasten golf