Aihe: Lahti golfin nuorten kilpailun perjantain lähtöajat - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Lahti golfin nuorten kilpailun perjantain lähtöajat

Etusivu Foorumit Yleistä Lahti golfin nuorten kilpailun perjantain lähtöajat

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Perjantain lähtöajat Nuorten SM 18 ja 21v Laitetaanpa tänne, kun itsekin ihan vahingossa löysin. Ilmeisesti golfbox ei taivu tuohon keskeytystilanteeseen ja ei näin tule kännykkään tai sähköpostiin automaattista viestiä. Lahtigolfin sivulta en ihan heti linkkiä löytänyt varmaan tulee myöhemmin.

ts

Just koitin Vierumäen kisan osalta soittaa samasta asiasta että tietäis edes suunnilleen tilanteen. Kaks uupunutta nuorta neitoa ei pysy enää hereillä ja siellä myös pelit olleet vaiheessa ukkosen takia.

Rauski, Rauski… Se on Lahden Golf 😉 Ja hyvä kun ajat löytyivät ja saatiin pelattua kisa loppuun siinä laajuudessa mikä oli mahdollista. Kiitos taas kaikille hienoille nuorille urheilijoille. Olen nyt dumannut 3 vuotta peräkkäin tämän kisan ja kokemus pelaajista on positiivinen. Kyllä eilinen sää laittoi koville kaikki osapuolet, mutta nuoret suhtautuivat asiaan kaiken kaikkiaan hyvin. Parempaan ei nyt pystytty, kiitos säiden haltijoiden

Timo Huvinen kirjoitti: (28.6.2013 21:50:11)
    Rauski, Rauski… Se on Lahden Golf 😉 Ja hyvä kun ajat löytyivät ja saatiin pelattua kisa loppuun siinä laajuudessa mikä oli mahdollista. Kiitos taas kaikille hienoille nuorille urheilijoille. Olen nyt dumannut 3 vuotta peräkkäin tämän kisan ja kokemus pelaajista on positiivinen. Kyllä eilinen sää laittoi koville kaikki osapuolet, mutta nuoret suhtautuivat asiaan kaiken kaikkiaan hyvin. Parempaan ei nyt pystytty, kiitos säiden haltijoiden

Kun kenttää korjaavat niin niiden pitäisi muuttaa nimeä Lahtigolfiksi, kuten esim Helsinki-IFK;).
    Sori, että pojat vaivasivat sua turhaan, olisivat uskoneet mua, kun koitin kertoa lähimmän ’pelattavan’ paikan filosofiasta;). Hitto, että vielä tuollakin tasolla ei ymmärretä lähintä VAPAUTTAVAA paikkaa. Onneksi se löytyi.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #414689 kohteessaLahti golfin nuorten kilpailun perjantain lähtöajat

Etusivu Foorumit Yleistä Lahti golfin nuorten kilpailun perjantain lähtöajat