Aihe: La, 31.1, Hki-Ellivuorigolf-Hki - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

La, 31.1, Hki-Ellivuorigolf-Hki

Etusivu Foorumit Yleistä La, 31.1, Hki-Ellivuorigolf-Hki

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Juu Kobo mukaan.

Tuus Henkka irkkaan…

Niin tästä vois myös spostin ohella neuvotella irkissä…

Kobo, et sää harkitsis vielä?

Paksis, saitko sää multa jonkun vastauksen jossa pohdin aamiasvaihtoehtoja. Henkku… Henkka ei ole saanut. Tarkistan kirjanpitoni meilien suhteen jahka siirryn siviiliin.

TJ-1h20min eikun TJ-7 (<– tää oli, arvaatteko kelle;)

Emminä mitään oo saanu…edes kotona 🙁

No nyt ropisee… ja parempaa jatkoa kotioloihin:)

Mitämitämitämitämitä?

Tää on melkein ylihuomenna! Onko kaikki tarvittavat valmistelut tehty? Mitä piti tehdä? Onkos tämä tänä vuonna?

* sai paniikkihäiriökohtauksen

Ei hätää Antti, vain mailanpäännopeusmittari puuttuu. Ja ehkäpä vielä muutama wedge testiin. Pulli-Paavon Cleve on bägissä. Henkka, saaks ottaa 2 bägiä mukaan? Testataan sitä Volvon takaluukkua kunnolla.

Joo kyllä käy. Varsinni kun kolmestaan lähdetään. Jos ei neljää bägiä mahdu, niin yhden voi laittaa takapenkille. Antti voi sitä sun pataputteria ikävikseen sitten helliä, jos tarvis on.

Mä otan ton kantopäkin kun siinä ei ole huppua…. ??? … hetkinen … jotain unehtui välistä, koitan uudestaan…

Mä otan kantopäkin kun toi trollikameli on vähän turhan hankala käsitellä ilman kärryjä. Tuskin Ellivaarassa saa kärryjä vuokrata… Mahtaakohan mailat kolista pahasti kun siinä ei ole huppua?

Niin kantopäkissä ei ole huppua.

En nyt ole ihan varma oliko tuo kommenttisi kysymys, vai toteamus. Jos kysyit voitko ottaa kantobägin, vastaus: Ota vaikka sixbägi.

Jos kysyit koliseeko mailat ilman huppua, vastaus: Ei ne sielä takakontissa mitään kolise. Ja jos kolisee, niin ketä se kiinostaa. Ei me sitä Paksupekan pulputuksen takaa kuitenkaan kuulla.

Itse en käytä koskaan huppua, vaikka varmaan pitäisi. Onhan sulla puissa kuitenkin varmaan suojukset, niin ei maalit naarmuunnu.

Mulla on tää paniikkikohtaus edelleen pykälässä ja höpisen ihan mitä sattuu…

Olipa hyvä kun kerroit, ei me muuten olis arvattu…

No, niin. Nyt on Vammalan reissu tehty 🙂 Mukava paikka, monipuoliset puitteet harjoittelulle ja loistava palvelu. Kiitoksia Ellivuori!

Kiitokset myös treenikavereille, oli pirun kiva päivä 🙂 ’Kisat’ oli myös hauskoja ja mä taisin jäädä ainakin siinä yhdessä tarkkuslajissa tupin pystyyn Henkalle. Puttiskaban panoksia en muista. Noh, nää sitten selvitellään/hoidellaan joskus kauden aikana.

Mailanpään hitaus jäi mittaamatta, mutta videokamera oli erinomainen kapistus mukana. Paljastui taas uus onkelma swingissä pohdittavaksi.

Se powerball oli muuten aika veikee kapistus, mistäs niitä saakaan?

Pulli-Paavon 48 wedge koristaa ny mun bägiä (palaan Paavo tähän meilitse).

Hauska päivä tosiaan 🙂 Mukana myös sopivasti mielenkiintoista pohdittavaa kuten paksiksen ajurisetup + pataputteri. Jälkimmäisestä todennäköisesti sain lievän aivovaurion 😉

Hyvä mesta, kivat kaverit ja rattoisa päivä – kiitos!

Btw, Tetsaa takuulla harmittaa ettei päässyt mukaan eksoottiselle reisulle lumipyryyn. Toivottavasti hän saa matkastaan edes jotain irti 😉

Kiitokset myös seuralle tosi mukavasta päivästä. Pekkaparka vain menetti äänensä loppumatkalla, joka poikkeusellisesti ei johtunut jatkuvasta puheripulista, vaan pahasti etenevästä flunssasta.

Kiitos Antti, Paksis ja tietysti Ellivuori ja paikan pro ja CM. Paikkaa voi kyllä suositella, mukavana piristeenä keskellä pahimman talven. Ensi talvenako linja-autolla ?

Vaalruus muuten Volvoon meni neljä bägiä takaluukkuun, joista rengaskotelon kohdalla olevasta joutui ottamaan puut pois.

Kiitos vielä Antille ja Henkalle mukavasta päivästä. Erityskiitokset Henkalle, joka uskomattomassa lumipöperössä toi meidät turvallisesti kotiin.

Ellivuori täytti odotukset. Päivää ei ollut vaikea saada kulumaan eri harjoitteiden välillä. Mä tykkäsin eritysesti hyvästä bunkkerista.

Antin swingi oli mulle pieni pettymys…sehän oli ihan kehityskelpoinen 😉

Harmi ettei testissä ollut edullinen mailanpäännopeusmitari pitänyt keinovalosta. r7 nopeus vaihteli 1-118mph:n välillä.

perskutarallaa! tuntuu että pojilla oli muka ihan kivaa siellä Ellivuoressa.

tommoset reisut pitäs kieltää ..tai sit pussireissu kaikille.

Tsori ettei asia ole tiedotettu tän virallisemmin, ett vaalruus otti ja kuoli. Tämä tapahtu iljanteisella tiedon valtaväylällä kun hän karautti pensavetosella Compaqilla jonkin reitittimen tulipalomuuriin =>nirri lähti ja siitä on kuule hubi kaukana.

Re-inkarnaatiovaiheessa piti ristiä 100 kiloa etelän miestä uutelleen. Tästä ilmenee sekä rock-tausta että oma tapa lyödä palloa.

Että oliko se Volvo farkku vai setaani?

p.s. Volvo on latinaa ja tarkoittaa ’minä pyörin’ – osuuko?

Mr. Badswing. Henkan Volvo on S40, eli ihan tavallinen sedan. Kaikki bägit oli kyllä kantobägejä. Eli vyötärönympärykset vähän pienemmät, mutta toisaalta jalkamekanismin takia hieman korkeampia.

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #388895 kohteessaLa, 31.1, Hki-Ellivuorigolf-Hki

Etusivu Foorumit Yleistä La, 31.1, Hki-Ellivuorigolf-Hki