Aihe: Kuukauden taustakuva - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Kuukauden taustakuva

Etusivu Foorumit Yleistä Kuukauden taustakuva

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kuukauden taustakuva on otettu Kytäjältä, vanhemman kentän toiseksi viimeiseltä reiältä. Veikkaan, että on varhainen lokakuun lopun aamu. Varjot ovat pitkiä ja griinillä vielä vahva kaste. Taustan puissa on aavistus syksyä… Mutta mitä on tapahtunut? Bunkkerissa on lyöntijälki. Bunkkerin oikealla syrjällä on santamaila. Harava on paikallaan, lyöntijälkeä ei näytä siivotun ja palloa ei näy missään, griinin kaste näyttää koskemattomalta. Kuvan on ottanut Lassi-Pekka Tilander joka on kertojain sukua. Mielestäni nyt on selityksen paikka. Onko pallo mennyt kuppiin ja lyöjä kiiruhti hakemaan kameraa bagista? Vai karkasiko kylkkärillä taustan vesiesteeseen? Mikä oli reiän tulos? Kerro totuus, Lassi-Pekka…

Näyttäisi siltä, että lyöjä on vasenkätinen ja on avannut stanssia kokoreippaasti.

Taidan tarvita silmälasit kun en löydä kuvasta santamailaa? Haravan kyllä löydän, kaksikin.

Mulla on silmälasit joita en käytä päätteen ääressä. Mutta nyt panin ne kärsän päälle, ja totta jumalauta, tuo oikeanpuoleinen saattaa myös olla harava eikä golfmaila. Mutta muuten pysyn väitteessäni; kyllä siellä lyöty on, ja vasemmalta puolelta..!

No siitä en tiedä mutta siltä näyttää. Lyöty on ja pallo on missä?

…on tietenkin lyöty lambeen. Sen verran syvälle meni roovee ettei pelaajan snorkkelia nävy…

EFC

Suurentelin ja kirkastin kuvaa omalla koneellani. Myös oikealla on harava ja bunkassa oleva jälki lienee haravalla aiheutettu painauma tms.

Tarkastelin myös kuvaa. Se lienee otettu viime syksyllä 20. syyskuuta paikkeilla, aamulla noin klo 8 aikoihin. Bunkkerin ympärillä on kaksi haravaa. Jälki bunkkerissa ei ole syntynyt pelaajan lyönnistä. Toisella haravalla (kuvassa oikean puoleisella) on mahdollisesti poistettu bunkkerista sinne lentänyt ja kuvaajaa häirinnyt roska tms.

Minä taas olen näkevinäni, että L-P on asetellut kaksi pitkävartista vasaraa kuvaa somistamaan. Kuva on selvästi otettu 22.9.05 klo 7.49. Bunkkerista ei ole vielä lyöty, vaan jäljet johtuvat yöllä bunkkerissa kusella käyneestä hirvestä.

Herbus kirjoitti: (3.5.2006 9:38:44)
    Bunkkerista ei ole vielä lyöty, vaan jäljet johtuvat yöllä bunkkerissa kusella käyneestä hirvestä.

Huh, toivon että olet oikeassa. Olen ajatellut hirveä lemmikiksi mutta en ole varma oppiiko ne käymään kissojen tapaan hiekkalaatikolla.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #491104 kohteessaKuukauden taustakuva

Etusivu Foorumit Yleistä Kuukauden taustakuva