Aihe: Kumpi hymyilytti enemmän?? - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Kumpi hymyilytti enemmän??

Etusivu Foorumit Yleistä Kumpi hymyilytti enemmän??

Esillä 8 viestiä, 151 - 158 (kaikkiaan 158)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tsemppiä Riepu! Varsinainen pelikausi alkaa olla takana, mutta ei ole vielä tarkoitus haudata bägiä kellariin :o). Jos olet innostunut lajista, niin suosittelen, että harjoittelet myös talvella – itse otin viime talvena pron tunteja säännöllisesti noin kerran kuussa ja treenasin väliajat 1-3 kertaa viikossa hallissa ja yllätys yllätys tuloksia syntyi! Tasoitus putosi pari kertaa reippaasti ja ’tumpeloraja’ alittui ;o).

Nimetön

Älä riepu vielä luovu siitä etelän matkasta! Eilen lueskelin iltalukemisena golflomaesitettä ja siellä oli kenttiä jotka kelpuuttavat jopa pelkän greencardin omaavat.

Nimetön

Kun mä olen niiiiin kamalan kranttu, heti pitäis päästä Belekiin viikoks täyshoitoon…..varsinaista pelilomanaaaatintoooo!!

Täytyy kai vähän vaatimustasoa laskea tuonne pelitason tuntumaan -mistähän mie itseni vielä oikein mahdan löytääkään 🙂

Mistään lomista tai lomareissuista en ihan heti luovu, mutta kai tässä vähän tarvii pistää jäitä hattuun.

Ja juu, tarkoitus mahdollisuuksien mukaan harjoitella talvellakin (on jopa talvipallot!) eli bägi ei muuta talviajaksi kellariin : )

Nimetön

Eiks Belekissä ole vähän viileää talvella? Ja jos luottamusta on taitoihin niin kyllähän siihen tasoituskorttiin saa 35 aika helpolla. Tarjoat pleikaverille tuopin kierroksen jälkeen että laittaa nimen tyhjään korttiin. Siitä sit vaan rukkaamaan kunnon tulosta 😉

Nimetön

WAU 🙂 tollaiko sen saa?? Taidan olla hiukka liian rehellinen huijamaan muidenkaan maiden CM:ta, eiköhän tässä vielä pelaamaan ehdi vähän lämpösempäänkin. Belek ihan ok kuulemma maailis-huhtikuussa, Turkki tullut muutenkin tutuksi, mukava petrata kielitaitoa.

Onneks ei pienenä tiedä miten kivaa on isona : ))

Harkitsepa Tunisiaa. Esimerkiksi Flamingon hyvälle kentälle Monastirissa riittää 54:n tasoitus ja maaliskuussa on jo mukavat ilmat. Vaimoni (hcp 48, ikä korkeampi) on kovasti tykännyt.

Älä ihmeessä hautaa suunnitelmia etelän golflomasta, sillä yli 15 vuoden kokemuksella voin sanoa, että en muista yhtään tapausta että missään ulkomailla tasoituskortteja olisi kyselty. Olen säännöllisesti pelannut 2-3 kertaa vuodessa eri maissa ulkomailla. Virallisesti kentillä on olemassa erilaisia tasoitusvaatimuksia, käytännössä niillä ei ole mitään merkitystä, koska kukaan ei kortteja kysele.

Nimetön

Kiitos vinkeistä!!

Tarkoitus on ollut viettää seuraava talviloma jossain lämpimässä golfaten -näyttääpi siltä että hanke voi vaikka toteutua. varsinkin kun usko siihen on kova, että kyllähän tämä tästä sujuu 🙂

t. tumpelo vastoin tarkoitustaan :))

Esillä 8 viestiä, 151 - 158 (kaikkiaan 158)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #345411 kohteessaKumpi hymyilytti enemmän??

Etusivu Foorumit Yleistä Kumpi hymyilytti enemmän??