Aihe: Kuka on Wanhoista Wanhin - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Kuka on Wanhoista Wanhin

Etusivu Foorumit Yleistä Kuka on Wanhoista Wanhin

Esillä 7 viestiä, 26 - 32 (kaikkiaan 32)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

Edelleen kiinnostaisi tietää, mitä tapahtui vuosina -98 >> 2000

Forumihan oli jo ennen tuota milleniumia pystyssä. Löytyykö voittaja kuitenkin sieltä, vai onko vanhat tuhottu??

Teemuuuu !!! Samiiiii!!!! Huhuu

ts kirjoitti: (2.10.2007 17:45:46)
    Edelleen kiinnostaisi tietää, mitä tapahtui vuosina -98 >> 2000

Minäkin muistelen että foorumia on uudistettu ja rukattu pariinkin otteeseen. Yhteistä näille uudistuksille on se, että ’senssipalstaa’ ei ole saatu aikaiseksi, vaikka sellaista jonkun uudistuksen yhteydessä luvattiin. Tai saatiin Ladies Tee – sivuille, jossa tuorein tapahtuma on perestroikan kultaisilta vuosilta.

Itse asiassa: vaadin selityksen tähän senssipalstattomuuteen! Teemuuu!! Samiiii!!! Huhuuu!

ts

Winha weikkaus, että nuo nyt esitetyt päivämäärät liittyvät siihen, kun nickeistä tuli ’kiinteitä’ Eli totuus on taas tuolla jossain… thö tryyth is aut thöör…

Joo jossain vaiheessahan ne piti vahvistaa ne omat nimimerkit… (siitä pvm?)
    Aikoinaan kai oli keskustelupalsta tuolla golf.fi sivuilla, mutta muistan kuinka siellä ei käynyt kovin moni. Sen sijaan golfpiste.com ’pulina’ palstalla kävi tosi kova sanojen vaihto. Alkuvuosina keskustelu oli mielestäni aika laadukasta ja mielipiteiden vaihto todella informatiivistä ja hauskaa.

Näköjään tuli rekisteröidyttyä ts:n kanssa samana päivänä.

Jonkin aikaa on tosiaan Forumia tullut seurattua, keskusteluun olen tosin harvemmin osallistunut. Hieman ilkeäksi on keskustelu tuntunut kääntyvän viimeaikoina 🙁

Osa vanhoista nimimerkeistä on pyyhkiytynyt pois kaikkine tietoineen uudistuksen ja ’siivoamisen’ takia.
    Syyksi nimimerkkini poistoon ylläpito ilmoitti tylysti ’ylläpidon kannalta välttämättömät toimenpiteet’.
    Itse epäilisin syynä olleen sen, etten ollut kirjoitellut puoleen vuoteen ko nimimerkillä.
    Yksi kirjoitettu viesti löytyi haulla 15.2.2003 pelinopeus -keskustelusta.
    Itse muistan pelanneeni jo ’Golfpiste Clubhouse Invitational Hyvinkää 16.5.2003’. Haulla löytyi, että samassa ’Riski-Veikot’-ryhmässä olivat Näprääjä, Tuoppi ja putteri.
    Siis mukana jo vuoden 2002 puolella, muuten ihan alusta asti. Suht’koht vanha pieru siis kuitenkin.

Esillä 7 viestiä, 26 - 32 (kaikkiaan 32)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #472521 kohteessaKuka on Wanhoista Wanhin

Etusivu Foorumit Yleistä Kuka on Wanhoista Wanhin