14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][18]
KilpailuaSuomalaista

Kuinka monta kierrosta vuodessa?

Etusivu Foorumit Yleistä Kuinka monta kierrosta vuodessa?

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 55)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Vuodessa noin 50-60 kierrosta, joista noin 40% vieraskentillä.

    tähän mennessä 55 täyttä kierrosta ja 18 ysiä…

    Nimetön

    46 kierrosta, luulen, että menee ainakin tuo 50 kierroksen raja rikki.

    Tavoitteena 60 kierrosta.

    On aika kova.

    Ysit mukaan luettuna ehkä 50 kierrosta täynnä, eli 8-12 ysiä kierretty.

    Plus alkukauden par-3 kierrokset, ja yksi valopallo kisa.

    11 eri kenttää korkattu

    Vielä on kautta 2003 jäljellä, mutta Suomessa huhtikuun lopusta tähän päivään yli 80 kierrosta (18r) plus monet hauskat harjoitukset par3 kentillä. Pelaaminen jatkuu lumiin asti pk-seudulla. Sitten luovaa taukoa ja tammikuussa 2004 Malmin kuplaan muistelemaan swingin liikerataa:)

    Laskeskelin tänään kortit: 98 kierrosta on takana ja 100 menee rikki, vaikka sitten joutuisin lumihangessa sen sadannen kierroksen pelaamaan! 😀

    Nimetön

    Haastetta muille: River Golfin Seppo Mäkelä, 54, pelasi viime kaudella 2002 yhteensä 211 kierrosta kotikentällä. Vieraskenttiä tuli lisäksi 21 kappaletta. Kauden yhteismääräksi tuli 232 kierrosta.

    Hänen kautensa alkoi 20.4. ja päättyi 18.10. Pelipäiviä oli 166. Enimmillään Seppo pelasi päivässä 2,5 kierrosta.

    Kahden täyden kierroksen päiviä oli 55.

    Hänen tasoituksensa kehittyi lukemasta 25.2 lukuun 15.8.

    Lyöntejä kertyi kauden mittaan 22 227.

    Seppo käveli kentällä noin 2000 km.

    Seppo ei koskaan kysele lähtöaikaa varatessaan ketä muita siinä ryhmässä onkaan – puhumattakaan siitä että hän valikoisi kenen kanssa pelaa.

    ’Hienoa oli, että kauden aikana tutustuin lukuisiin minulle ennestään vieraisiin ihmisiin’, Seppo kertoo.

    Tässäpä Zapalille… (luin viestejä…)

    181 ja puoli kierrosta

    kenttä aukesi ja samalla kauteni alkoi 9.5.

    lopetin kauteni etuajassa 12.10. talvigriini-

    kierrokseen… oli meinaan tarpeexi rundeja

    takana (heh heh)

    pelipäiviä oli 130

    vapaapäiviä 27

    Tavoitteena oli sata kierrosta ja se täyttyi tismalleen: vuonna 2003 pelasin tasan 100 kierrosta, enkä ainoanakaan päivänä yhtä kiekkaa enempää. Tulevana kautena täytyy pyrkiä parempaan eli sadan ylitykseen.

    Nimetön

    Onneton olo kun katsoo muiden lukemia. Itselle kertyy n. 45 kierrosta kaudella, ysejä ei tule laskettua.

    Voi vain haaveilla sadasta…

    Vedetääs tähän ketjuun pohjat…

    4 kierrosta 4 kentää 🙂 juuh.. ei tolla paljoa retostella, mutta kivaa oli. Ilon kautta 🙂

    Mä luulen että helposti kymmenkertaistat tuon määrän. Eli kauden lopussa olet kiertänyt jo 44 eri kentällä. Voi sitä ilon määrää!

    Ei se määrä, vaan se laatu… Iloa piisaa pitempään 🙂

    4 kertaa 10=44. Ihan sama, itselläni jäi 25 rundiin + pari kesken jäänyttä. Ensi suvena 40.

    Juuh.. 10*4 = 40 on kymmenkertainen määrä 4:ään nähden eikös niin… tähän lisätään se viime vuoden 4 saadaan 44 eiks juh 🙂 Hitto mä olen ilmeisesti päässy Antin kanssa aaltopituuksille… tai sitten en 😉

    Tämä on juurikin näin – toudella outoa tajunnanvirtaa… mutta oli niin tai näin niiden kierrosmäärien kanssa – Hattulaan sun täytyy tulla säästämään mun kanssa kotiseurani väyliä =)

    Keskinmäärin on tullut 32 – 33 kierrosta isolla kentällä vuodesta -99

    Minä sain 60 kierrosta täyteen. Kirjanpidostani tietysti saattaa puuttua joku kiekka mutta around 60 siis.

    Katsoin tässä viime vuoden kalenterista, että ensimmäinen kierrokseni oli 11. huhtikuuta ja viimeinen 13. marraskuuta, joten kauden pituudeksi tuli aika tasan 7 kk. Ei se niin lyhyt ole näillä leveysasteilla, kun vain viisi kuukautta pitää hioa kynsiään….

    No niin loppuihan se viime kausikin jo kotimaassa ja uusi alkaa jo joko ensi tai sitä seuraavassa kuussa. Eli ei sitä taukoa tuu sitten kuin parin kuun verran jos edes sitäkään. Eli viime kausi alkoi kotimaassa maaliskuussa Teijolla ja loppui kotikentällä täällä länsirannikolla (Raum) vasta joulukuussa itsepäisyyspäivän jälkeisenä sunnuntaina eli 7.12.03. Ai niin vielä lopuksi, niitä kierroksia sitten tuli noin 137 eli saman verran suurinpiirtein kuin aikaisempinakin viitenä, kuutena kautena. Että miettikääpä sitä…

    7 täyttä rundia viime vuonna joista yksi oli Hyvinkäällä pelattu GP 1 kisa sateessa.

    around 70 rounds.

    ja tasoitus senkun nousee.

    around 70 rounds.

    ja tasoitus senkun nousee.

    Nimetön

    Count of 70 noin 20 eri kentällä aikavälillä 15.4 – 16.11. Täähän on oikeastaan vähän!

    Hei yli sadan pääsevät, miten te sen teette? Mä en edes jaksa kiertää 5 x viikossa, vanha kroppa tarvitsee lepoa, iso vatsakin kaikkoaa, jos pelimääriä tästä lisätään. Samalla voipi kaikota emäntäkin, on se niin hurja.

    Vuonna 2002:

    – kausi 20.05 – 26.12

    – yhteensä 41 kpl 18 reiän rundia

    – näistä 9 kpl ulkomailla

    Vuonna 2003:

    – kausi 31.05 – 23.10

    – yhteensä 46 kpl 18 reiän rundia

    – näistä 11 kpl ulkomailla

    Kuten huomaatte olen ollut onnekas, koska olen onnistunut (aika ja talous antaneet myöden) parina viime vuotena avaamaan ja päättämään kauden ulkomailla.

    Mikäli muistelen oikein, niin samaa luokkaa ovat pelimääriltään olleet edellisetkin vuodet.

    + 100 pyyhkii joka kausi.

    2004 tullee olemaan kaikkein ahkerin (jos toi klesana oleva vasen olkapää jotenkin kuntoutuis tai löytyis sopiva särkylääkitys). Tän viikon sunnuntaina lähtee kauden avauslyönti ja tarkoituksena olis saada helmikuulle noin 20 rundia kasaan…

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 55)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #502452 kohteessaKuinka monta kierrosta vuodessa?

Etusivu Foorumit Yleistä Kuinka monta kierrosta vuodessa?