-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mikä sulla mättää? Mitkä asiat ovat huonosti? Mihin pitäs kiinnittää huomiota? Kerro niin muut auttavat..
Mulla on tatsi hukassa.
kebax kirjoitti: (10.8.2007 12:24:54)
Mulla on tatsi hukassa.Hukkasitko kukaties Tayoon? Minä hetken aikaa loman loppuvaiheilla luulin tatsin löytäneeni mutta sitten se perkele katosi minultakin uuvestaan. Ei tainnut oma tatsi ollakaan?
Johtaja XXL kirjoitti: (10.8.2007 12:34:59)
kebax kirjoitti: (10.8.2007 12:24:54)
Mulla on tatsi hukassa.Hukkasitko kukaties Tayoon? Minä hetken aikaa loman loppuvaiheilla luulin tatsin löytäneeni mutta sitten se perkele katosi minultakin uuvestaan. Ei tainnut oma tatsi ollakaan?
Olikohan se joulukuun tienoilla kun vierailin siellä suunnalla. Jos sen tatsin oot löytänyt niin olikin parempi että hukkasit samantien. Voiskin koittaa vierailla Teijossa tänä vuonna ennen lumia, jos vaikka löytäis paremman tatsin sieltä. Mielellään sais olla vaikka jonkun muun.
kebax kirjoitti: (10.8.2007 12:55:43)
Olikohan se joulukuun tienoilla kun vierailin siellä suunnalla..Muistelen hämärästi tuolloin vallinneen niin sanotun hernerokkasumun joten siellä hävisi helposti muutakin kuin tatsi. Vaan tulehan käymään. Lupaan avittaa tatsin etsinnässä vaikka johtolankoja ei juurikaan ole.
Sen tiedän, notta rangelta kannattaa etsiminen aloittaa ja sinne lopettaa. Tayon rangehan on siinä glubirakennuksen edessä ja siihen paistaa koko päivän. Syksyllä kyllä vievät siitä tuolit ja pöydät pois ja tarttee siirtyä sisälle tai siihen parvekkeelle. Se on vähän kaposampi range mutta katettu.
Johtaja XXL kirjoitti: (10.8.2007 13:39:43)
… Sen tiedän, notta rangelta kannattaa etsiminen aloittaa ja sinne lopettaa. Tayon rangehan on siinä glubirakennuksen edessä ja siihen paistaa koko päivän. Syksyllä kyllä vievät siitä tuolit ja pöydät pois ja tarttee siirtyä sisälle tai siihen parvekkeelle. Se on vähän kaposampi range mutta katettu.No nyt tää höpinä alkaa kuullostaa kuin erään tutun kaverin suusta. Sillä ei muuten ole edes tasoituskorttia mutta ressukka koittaa toistuvasti (tosin viimeksi ruikuttaessani totes ettei sano sitä enää) ehdottaa ongelmien ratkaisuun rangea. Mä yritän ajatella asioita loogisesti, sillä kenttähän se on missä tehdään bördit ja iigelit. Siihen asti kun tatsi hukkuu. Siksi toisekseen vanha viidakon sanonta kertoo että vain lahjattomat harjoittelee. Piruakos sellaisella tatsilla tekee.
Niin että sieltä laaksossa kulkevien väylien ja kernien joukosta tatsia lähdetään etsimään.
Oikeesti en ole Tayon rangella käynyt koko kesänä kuin kerran. Oli sellaista luppoaikaa ja ei sitten muutakaan keksitty.
Sitä terassia me sanotaan rangeksi ja siinä tulee sitten niitä harjoitteita tehtyä. Enempi mentaalitreenejä… Että sellaista huumoria ja vähän kevennystä vaan.
Johtaja XXL kirjoitti: (10.8.2007 14:34:20)
Sitä terassia me sanotaan rangeksi ja siinä tulee sitten niitä harjoitteita tehtyä. Enempi mentaalitreenejä… Että sellaista huumoria ja vähän kevennystä vaan.Perhana että ajoin miinaan. Ehkä.
kebax kirjoitti: (10.8.2007 14:38:08)
Perhana että ajoin miinaan. Ehkä.
Rangella nähdään!
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)