-
JulkaisijaArtikkelit
-
..mikä tarkoittaa sitä, notta Urheilukanavan Golfohjelmien lähetysajoista ja niistä tiedottamisesta kesän ajan vastannut kaveri palailee koulun penkille. Hän alottaa Tikkurilan ala-asteella toisen luokan. Onnea lukuhommiin vaan. Viimeisenä, niin sanottuna TJ-källinään, tokaluokkalainen kusetti suurta yleisöä KLM Openin lähetysajoissa. Minä ainakin menin retkuun täysin. Kaksi kertaa istahdin TV:n ääreen turhaan, sunnuntaina ja maanantaina. Tietysti hetken ihmeteltyäni tajusin mojovan pilan ja purskahdin iloiseen nauruun! Odottelen mielenkiinnolla mitä viran vakituinen hoitaja saa alkavalla kaudella aikaiseksi. Hänhän on ollut Niuvanniemessä ladattavana kesänajan ja on taas avohoidossa ja valmiina hämmentämään ohjelmatietoja ja lähetysaikoja tavalla josta saatiin viime talvena vahvoja näyttöjä!
veli tosi-iso ilmaisi, että niitä lähetysaikoja joku oikeasti tiedottaa. Itse olen kyllä ollut vahvassa luulossa, että ne arvotaan Pasilan bingossa aina pari kertaa vuodessa (neljä riviä per turnaus eli yksi G-Pisteeseen, yksi Hesariin, yksi Tekst-telkkariin ja yhden sitten lausuu Tyry lähetyksessä ja korjaa sitten oman työvurolistansa päälle). Mutta kyllä tämä taitaa olla väärä luulo, sillä sattumallakin osuma-% olisi parempi.
Pistetäänkö veikkaa pystyyn: vaikka lähetykset loppuu parin kuukauden päästä, niin tätä ei ilmoituksista huomaa. Ja mielenkiinnolla odotellaan, saisiko tämä hlö töitä myös Canal Plussalta.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)