Aihe: Kotikenttä paras kenttä - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Kotikenttä paras kenttä

Etusivu Foorumit Yleistä Kotikenttä paras kenttä

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kyllä kotikenttä on kaikkein helpoin, jos sitä kiertää ahkeraan. Yleensäkin mikä tahansa kenttä, jota kiertää paljon on helppo. Minä tykkään pelata Eerikkala Golfin kenttää. Siellä pärjää tällainen amatöörikin. Nyt kun saimme jo kentän tasoituskelpoiseksikin, niin alkaa tasoitus tippua nopeaan. Vaikein kenttä minulle on ainakin Tarina Golfin Vanha kenttä. Kapeat väylät ja runsaasti korkeuseroja. Pitäis varmaan pelata paremmin…

Mulle kotikenttä on kyl vaikein. Vieraskentillä menee aina ainaki kohtuullisen hyvin. Kotikentällä ihan laidasta laitaan… Tosin silloin ku peli ei suju, ni harvemmin vieraskentille lähden…

Tiedä sitten mistä johtuu, mutta kyllä vieraskentillä ainakin se ensimmäinen kierros menee yllättävän hyvin. Kotikentällä taas heittelee ihan laidasta laitaan.

Mahtaisko johtua siittä, että vieraalla kentällä yrittää pelata vähän varman päälle.

kotikentällä en tee lähes ikinä (poikkeuksia lukuunottamatta) hyvää tulosta vaan aina sortu sankari golffiin vierailla kentillä saattaa eka kiekka mennä huonosti mutta sen jälkeen seuraava taas paljon paremmin

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #345787 kohteessaKotikenttä paras kenttä

Etusivu Foorumit Yleistä Kotikenttä paras kenttä