Aihe: Koska golfkausi alkaa kisa - Golfpiste.com

3.3.–10.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][4]
KilpailuaSuomalaista

Koska golfkausi alkaa kisa

Etusivu Foorumit Yleistä Koska golfkausi alkaa kisa

Esillä 14 viestiä, 126 - 139 (kaikkiaan 139)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Huomenna taitaa olla luvassa kaunista keliä heh. Saas nähdä. Pitää vissiin laittaa lotto vetämään jos natsaa.

Kappas. Nyt minä astuin itse tuohon päivämäärämiinaan. Siis La 2.4-05 luonnollisesti tarkoitin ja silloinhan kyseessä olisi asianomaisen lisäksi: Hole-in-ten, Jamppa ja Näprääjä (niin ja Hekkis siis).

Hyvältä näyttää…

Ei ollut aprillipila, ei. Ainakaan toivottavasti, koska muuten olemme Tetsan kanssa innostuksissamme valvotun yön jälkeen pettyneitä (ja väsyneitä) miehiä. Lähtöaika on nimittäin jo varattu.

Mikäli tänään ei mikään kenttä aukea, niin ’Hole-in-tenin’, ’Jampan’, ’Mika Hekkasen’ ja ’Näprääjän’ keskinäinen järjestys arvotaan viime vuoden tapaan ensiviikon lottoarvonnan yhteydessä.

Kun kukaan ei ole raportoinut aikaisemmista kierroksista ja itse juuri tulin kolmen todistajan läsnäollessä Meri-Teijosta loistavassa ilmassa pelaamaltani täydeltä kierrokselta kesägreeneillä, niin oikea päivämäärä on 2.4.

Oikein arvanneita siis nimimerkit: ’Hole-in-ten’, ’Jamppa’, ’Mika Hekkanen’ ja ’Näprääjä’.

Kaikki ovat minulle entuudestaan tuttuja nimimerkkejä, joten en lähde tarkistamaan ’fakenimimerkkipykälää’ sen enempää tarkistelemaan.

Eli kun voittajia on enemmän kuin yksi, arvotaan voittaja viimevuotiseen tapaan lottoarvonan yhteydessä. La 9.4-05 tapahtuvassa lottoarvonnassa olen oma(löyhä)päisesti arvonut kullekkin omat numerot ja se kenen haarukkaan viimeinen varsinainen numero osuu, voittaa leikkimielisen kisan arveluttavassa seurassa. Numeroita on 39, joten suorittamani käsiarvonnan tuloksena kolme kisaajaa saa kymmenen palukkaa, kun yhdelle jää vain yhdeksän. Käsiarvonta on suoritettu seuraavasti vanhaa kunnon ’hattu-lappu’ käytäntöä toteuttaen seuraavasti:

pallot 1-10 => Hole-in-ten

pallot 11-20 => Jamppa

pallot 21-30 => Näprääjä

pallot 30-39 => Mika Hekkanen

Muistutuksena vielä, että viimeinen varsinainen pallo (ei lisänumero) siis ratkaisee. Ja arvontahan tapahtuu vasta viikon päästä 9.4-05 Lauantaina.

Hyvää pelionnea kaikille kaudelle 2005.

Onneksi tänävuonna sai edes paremmat numerot ja enemmän kuin viimevuonna.

Pitäisikö sääntöjä muuttaa, että jos on ollut edellisenäkin vuonna arvonnassa saisi enemmän palloja käyttöön? Leikkiä !

Odotamme tietysti jännityneenä ensi Lauantain arvontaa ja sen viimeisen varsinaisen pallon tuomaa ilosanomaa jollekin meistä.

Vai mitä ?

Onnea oikean päivän löytäneille. Meikäläistä lohduttaa se, että kenttä aukesi ENNEN omaa arvausta. Kausi on ainakin viisi päivää ennakkoon laskemaani pidempi 😀

Nyt siis pitää tehdä lotto jossa ei ole numeroita 21-30 hmm tai sitten niistä pitää olla kuusi jotka tuleva ensimmäisenä.

Mikäköhän se seitsemäs sitten olisi?

2.4.05 jos 2 ja 4 kertoo keskenään on 8 ja lisätään vielä 5 niin on 13. 75%:lle epäonnenluku;)

Kuinka tässä kävi? Unohdin katsoa loton, näin juuri vain oikean rivin ja siellähän oli merkittävän (merkillisen?) paljon noita isoja numeroita.

Onneksi muuten numero 30 ei tainnut olla tuolla mukana, nyt vasta huomasin että Näprääjällä on numerot 21-30 ja mulla 30-39 🙂

Itseasiassa en itsekkään huomannut asiaa livenä seurata. Pitääpäs asia selvittää.

Onko asia selvinnyt?

Mitä, minäkö malttamaton? Ei VOI olla totta!

🙂

Ei ole vielä. Koetin netistä asiaa selvitellä, mutta ainakaan minun silmääni ei osunut missä järjestyksessä pallot tulivat.

Pirautan huomenna Veikkaukseen, niin asia varmasti selviää. Hätävarana on vielä anoppi, joka seuraa silmä kovana kaikki lottoarvonnat, mutta siihen vaIHtoehtoon turvaudun vasta kun kaikki muut vaihtoehdot ovat jo käytetty.

Pirautukseni Veikkauksen ystävälliseen palvelunumeroon varmisti tämän vuoden voittajan.

Viimeinen arvottu varsinainen numero oli 16, joka osui siis ’Jampan’ haarukkaan.

Mikäli Jamppa siis maineen lisäksi haluaa lunastaa myös luvatun pienen palkinnon, eli ilmaisen kierroksen haluamallaan Etelä-Suomessa sijaitsevalla kentällä rangepalloineen ja klubikaljoineen, Jamppa ottanee yhteyttä.

henkka (at) luo.to

Onnea voittajalle ja hyvää kautta 2005 kaikille.

Kiitos tarjouksesta, otan vastaan. En ole vielä päättänyt milloin ja millä kentällä niitä mainetekoja tekisi kun on vielä aika niukkaa tuo valikoima.

KIITOS järjestäjälle hienosta kilpailusta !

Esillä 14 viestiä, 126 - 139 (kaikkiaan 139)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #363090 kohteessaKoska golfkausi alkaa kisa

Etusivu Foorumit Yleistä Koska golfkausi alkaa kisa