-
JulkaisijaArtikkelit
-
Syntymäpäivänäni pelataan varmasti!
19.3.2005 – Meri-Teijo
Otsikon mukaisesti, jos vaikka pääsisi lokkeilemaan 😉
Aukeaa varmaan aikaisemminkin mutta pitäähän sääntöjä noudattaa =)
…mutta toivottavasti silloin jo pelataan kaikkialla.
Outo ’Talvi’ilma mahdollisesti sekoittanee tilannetta. Meri-Teijossako jo kiillotetaan lipputankoja ?
Tämän hetken tilanne:
11.1 Bob
24.2 Antti Barck
5.3 J.J.
10.3 ritari
12.3 Kobo
14.3 StiX
18.3 Henkka
19.3 duffman, Jylan, Jäsen XXL
20.3 Tukki
21.3 Ditto
22.3 Kyy
23.3 Anton 21, Phil
24.3 Metsämies, 4par
25.3 King Kong, EnoAntsa
26.3 Poodri Hoo, senior, SideSpin
27.3 Lavis
28.3 Rusku
1.4 golflady
2.4 Hole-in-ten, Jamppa, Mika Hekkane
Ei millään uskalla veikata aikasempaa 🙂
…jotta ei tule peesattua.
Lyhyestä virsi kaunis!
Irmelin päivänä alkaa pelit…
NimetönNäin veikataan. Ja kenttänä joku sellainen joka sijaitsee Porkkalanniemessä…
Usko on luja! Uskoo ken tahtoo, mutta Uskossa on hjuva elää.
On tää välillä IHan Uskomatonta.
Nimetönnäin se menee, meri-teijossa.
Sammakkomies sanoi, että tulee takatalvi.
Enhän mä voi osallistua kun olen jättänyt vaan muutaman (muutama luetaan yhdeksän) kannanoton, tosin omalla nimelläni, viime vuonna.
Kun kaikki on noin optimistisia, niin mä oon sitten pessimisti (kun yleensä se kääntyy silloin parempaan…)
En oo nyt ihan varma oonko mä kirjoittanut 20 kertaa mutta ainakin päivittäin seuraillut tätä ihanaa keskustelua ;o)
18.3 ja se Meri-Teijo
24.3.05
NimetönKausi alkaa 11.2
Kausi alkaa Yyterissä 19.3.2005. klo 10:00
Onkohan lauha talvi pannut golffareiden päät sekaisin? Talvi on vasta tulossa, joten pelaamaan päästään ensimmäisen kerran kesägreeneille Salossa 7. 4. Ja kuten aina ennenkin, vesiesteet ovat kunnon jääpeitteen alla. Onneksi…
Meri-Teijo
Tähän kilpailuun kannattaa osallistua vasta viimeisenä kilpailupäivänä 28.2. (ellei ole jo liian myöhäistä).
Saakos aikaisesta veikkauksesta joitain bonuspisteitä? …. on nimittäin ihminen huomattavasti viisaampi tuossa helmikuun lopulla.. vai mitä Henkka?
Ei kannata, koska silloin kilpailu on jo ohi :->
Kentän tietämisestä saa ainoastaan virtuaalipisteen ja myöhäisemmästä arvausajankohdasta sen menettää, muuta merkitystä sillä ei ole.
Olen Antin linjoilla, optimisti kun olen. Tuolloin se on jo mahdollisesti myöhäistä. Meri-Teijossa voidaan silloin jo pelata 🙂
-
JulkaisijaArtikkelit