Aihe: Koirat kentällä? - Golfpiste.com

16.12.–23.12. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[4][6]
KilpailuaSuomalaista

Koirat kentällä?

Etusivu Foorumit Yleistä Koirat kentällä?

Esillä 9 viestiä, 26 - 34 (kaikkiaan 34)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • täyttää pelaamisen edellytykset.

(Greencard, pelioikeus tai greefee)

Eihän pelaajan caddielläkään tarvi olla mitään noista…?

Tampereella on nähty kengurukin kentällä…

Onkos sulla oikeasti tuollainen akvaario? Kaveri yrittää myydä mulle halvalla 350-litraista, ja pohdiskelin josko siitä tekisi merivesiversion? Lähinnä ihmetyttää, onko tarpeeksi volyymia?

Minä en ehkä lähtisi tekemään merivesiakvaariota alle 500 litran tankkiin.

Kyllä minun käsittääkseni kamelin paska aivan kuten koiran paskakin on liikuteltava haitta eikä irrallinen haittatekijä.

Jäniksen ,hirven,ketun ja muitten luontoon kuuluvien eläinten paskat ovat irrallisia haittatekijöitä,mutta luontoon kuulumattomien eläinten liikuteltavia haittoja.

Mielenkiintoisinta tietysti on tämä pelaajan jättämä jätös.Kumpi se on.Pelaajahan on silloin luontoon ja kentälle kuuluva otus,kun se on pelaamassa,joten kallistun kyllä liikuteltavan haitan kannalle.

Niin kyllä pelaajan tulee tietää myös nämä jätökset ja myös tunnistaa ne.

Tarvittaessa voi tietysti pelata vaihtoehtoisen pallon ja viedä tämä jätös toimistolle kilpailutoimikunnan tutkittavaksi.Varmin tapa.

Nimetön

Ei perkele kävin tänää kiertää niin kierrokselle tuli mukaan tummaihoinen kaveri jolla oli 4 susikoiraa ja kaikki haukku ihan hulluna. Lopetin 2 reiän jälkeen kun ei pystyny keskittymään.

Monennenko reiän jälkeen lopetit ne kaksi? Ymmärsikö loput lopettaa haukkumisesi?

Tällä nyt ei ole kovin paljon golfin kanssa tekemistä, mutta kysynpä kuitenkin.

’Minä en ehkä lähtisi tekemään merivesiakvaariota alle 500 litran tankkiin’.

Miksi? Pienin miniriutta, jonka olen nähnyt, oli 20-litraisessa. Eihän siinä kaloja toki voi pitää, mutta upea se silti oli.

Esillä 9 viestiä, 26 - 34 (kaikkiaan 34)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #349301 kohteessaKoirat kentällä?

Etusivu Foorumit Yleistä Koirat kentällä?