Aihe: kohtaamisia suviyössä??? - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][8]
KilpailuaSuomalaista

kohtaamisia suviyössä???

Etusivu Foorumit Yleistä kohtaamisia suviyössä???

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tapahtuipa eilen ( 2.7 ) tapaus jota, en olisi voinut ennalta arvata. Olin ’suojelemassa’ valkoapilaa iltayöllä noin klo 23.45. Tankki tyhjeni ja ajelin kohti konehallia hakeakseni uuden ’satsin’ suojeluainetta, kun huomasin 18 teellä pari pelaajaa. Tunnistin toisen pelaajista, ja päätin käydä moikkaamassa innokasta ’yökyöpeliä’ Tullessani paikalle ja vaihdettuani kuulumiset ko. henkilön kanssa, yllätyin suuresti, kun toinen minulle tuntematon ’kaveri’ tuli ’käsiojossa’ tervehtimään minua. Mika Hekkanen hän esittäytyi , en ollut uskoa korviani, en todellakaan uskonut tapaavani ’foorumi’ tuttuani keskelläyötä eräällä Pirkanmaalaisella Golfkentällä. Mitä tästä opimme????? Maailma on todella pieni, vai mitä????

Hähä, poikien kenraalissa ollut yleisöä. =)

Toinen suviyö meni just äsken mukavasti auton ratin takana… ei tullut tuttuja vastaan eikä juuri muitakaan kun aamuyöstä palailin kotiin. Nyt nukkumaan, onneksi tuo auringon paiste ei haittaa päiväunia yhtään yöunia enempää.

Tein muuten tuolloin menomatkalla poa annuan tapaamisen innoittamana siihen viimeiselle väylälle helpon parin.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #404268 kohteessakohtaamisia suviyössä???

Etusivu Foorumit Yleistä kohtaamisia suviyössä???