Aihe: Klubilaisen tunnistaminen - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Klubilaisen tunnistaminen

Etusivu Foorumit Yleistä Klubilaisen tunnistaminen

Esillä 19 viestiä, 51 - 69 (kaikkiaan 69)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Pitääkö nyt perkele alkaa sekoittamaan noita lapsellisia vänkäyksiä tänne. Pysykää omissa ketjuissanne. Nimimerkki on kolme päivää vanha ja nyt jo alat häiritsemään muita ketjuja.

Lue lisää: Aloita vaikka tästä

Hyvä idea tämä tunniste! Oma suosikki lippis, mitä tulee pidettyä. Kunhan ei ole tötsä mallia ’rekkakuski’…

Kaikki varteenotettavat tuoteryhmät lienee tullut jo mainittua, GP:n pojathan saavat kohta alkaa harrastamaan tuotesegmentointia…;)

Muistaakseni jokunen graafisen mainosalan ihminen liikkuu foorumilla, joten odotan mielenkiinnolla kilpailun tuloksia.

Tässä on tullut ehdotukia laidasta laitaan, hyvä. Itse olen tarkka lippiksien suhteen, omaa makua ehkä pystyy muuttamaan mutta naamataulu on eri asia. Itse olen jonkin ommeltavan logon kannalla. Voipi sitten oman maun mukaan sommitella mihin tahtoo.

Voiskohan toi maskotti olla tikka nimeltä Colonel Bogey. Mallia vois ottaa suomessakin luonnonvaraisesta Pa… hupsista, mites tää nyt taas näin nitkahti?

Samhur, vaalruus, Onni Manni, JuKo, Kylmäluodon perhe jne jne.. Haukutte taas väärää puuta.

Katsokaa itseänne peiliin!

Noniin. Tämä tästä nyt sitten puuttuikin. Onko se niin vaikeaa lukea otsikosta aihe ja jos se ei kiinnosta, niin siirtyä takaisin naurettaviin piikittelyketjuihinne. Pitääkö teidän idioottien tulla sotkemaan sotkunne tänne.

Mulla on samanlaisia epäilyjä tunnuksen suhteen. Aito Purnaajahan ei muutenkaan liittyisi klubiin, johon hänet hyväksytään jäseneksi (tiedoksi: alunperin tämän sanoi Groucho Marx!) Koska en ole lukenut tän kanavan kaikkia viestejä, mulla ei ole mitään hajua, ketkä kuuluvat tähän P-sakkiin ja ketkä eivät. Voisko joku valistaa, mistä sen tietää varmasti, että just joku eräs tai tietty nimimerkki on siitä porukasta? Itse tunnistan vain nimimerkit Onni Manni ja Kylmäluoma, joiden verbaalinen lahjakkuus tuntuu sijoittuvan Tiedonantaja-lehden eli ns. Taistolaisten tasolle =>Kaikista asioista saadaan väännettyä poliittinen kysymys. Tuntuu vain siltä, että aikoinaan ymmärsin paremmin Taistolaisia, kuin nyt tätä P-puolueen sakkia ja eikös se jo kerro aika paljon P-sakin tasosta?

On mulla kuitenki joku mahdollinen näkökulma analysoida näitä nimiä: Entisenä lingvistinä arvaan, että Onnimanni on ilmeisesti matematiikan ope, mutta alunperin maitotilallisen poika Karjalasta, koska runohan jatkuu että Onnimannista matikka ja matikasta maitopyörä. Kylmäluoma? Jossain Karjalassa on kylä nimeltä Kylmäoja, oiskohaa hääkii Karjalast päi?

Hei, mutta! Niihä se muuteksee ol tää Hanna Partanenkii Lappeeranna tyttölöi! — Hups taas mie eksyin vitsailun puolelle vaikka asia on vakava! 😉

En ole myöskään lippiksen kannalla, ei tule itsekään kovin usein käytettyä. Mutta bägilätkä ok. Joku ommeltava pienehkö kangasmerkki, joka ei peittäisi kokonaan esim mailansuojusta, ok. Hanska taitaa olla vähän liian hankala, vai? Audikin oli kyllä hyvä, kunhan se on vihreä.

Niin ja siitä vielä, että ketkä ovat klubilaisia. Jos se tunnus ei olisikaan ilmainen, vaan maksaisi jotain , nimellisesti, tuskin sitä hankkisi ne, jotka eivät koe kuuluvansa tänne.

Tämän päätöksen voisi antaa golfpisteen henkilökunnalle tai sitten merkin saisi osallistumisesta yhteisiin tapahtumiin esim. kilpailut. Luulen että ’puutaheinää’ kirjoittavat eivät viitsi itseään näyttää kisoissa.

Joopa… järjestetään 2004 GCI vaikkapa Oulussa ja jaetaan klubilätkät vain siihen kisaan osallistujille. Monikohan Hyvinkään tai Malmin kisaan osallistunut olisi starttilistoilla 😉

Nimimerkillä 450 kilsaa Malmille!

Meri-Lappi olis vielä haastavampi tässä suhteessa. Mutta sehän on tietty Nordic GCCHI taistelutantereena.

Mitä simulaattoreihin tulee niin Oulusta lienee lyhyempi matka Ylihärmään tai Ylivieskaan 1. kierrokselle kuin Malmille.

Anteeksi! Tuli tämä mieleen minullakin mutta liian myöhään. Sormeni käy nopeammin kuin aivot.

Keksitään jotakin muuta.

Nostetaas tää esiin, niin kaikki löytävät tuon Clubhouse logo-kisan. Kisasta vois laittaa tonne www-sivuille jonkun maininnan.

Mites on, pystytäänkö vastaamaan huutoon? Järjestäjät odottelee paljon ehdotuksia. Kuinka monella kynät/koneet sauhuavat? Itselleni ei ole suotu hirveästi graafisia lahjoja, mutta ideoita sitäkin enemmän. Mä lupaan kyllä tuottaa ainakin pari ehdotusta, kuis muut?

Minäkin lupaan muutaman version väsätä. Kai ammatti velvoittaa. Työkiireet ovat nyt nielleet kaiken luovuuden, mutta asia on mietintämyssyssä.

Ei ole meikäläiselle helpompaa tehdä maskottia photarilla, maxilla kuin vapaakädelläkään… paperista nyt puhumattakaan 🙁 Ei ole taitelijan lahjoja mullen suotu. Ideoita kyllän olis, mutku ei saa niitä siirrettyä mitenkään julkaistavaan muotoon… jään innolla odottamaan tuotoksianne 🙂

Tammikuun loppu häämöttää.

Onkohan ehdotuksia tullut runsaastikin, vielä olis viikko aikaa.

Nyt on logo saatu aikaan ja melkoinen joukko ehdotuksia, millaista logotettua tavaraa klubilaisille voisi olla tarjolla. Kausi lähestyy huimaa vauhtia. Onko Golpisteen väellä mitään käsitystä, milloin jotain konkreettista tapahtuu seuraavaksi?

IHan vain muistutuksena – ei painostuksena! Ilon kautta ja aletaan nauttimaan keleistä ja peleistä!

Turhaa touhua tuo logon suunnittelu. GP-klubilaisen tunnistaa kentällä kolmesatasista draiveista ja kierroksen jälkeen säkenöivästä älystä, jonka takeena on vähintäin 150 kieppeillä oleva IQ.

Esillä 19 viestiä, 51 - 69 (kaikkiaan 69)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #388786 kohteessaKlubilaisen tunnistaminen

Etusivu Foorumit Yleistä Klubilaisen tunnistaminen