Aihe: Kimppatilaus Snake Eyes + Dynacraft - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Kimppatilaus Snake Eyes + Dynacraft

Etusivu Foorumit Yleistä Kimppatilaus Snake Eyes + Dynacraft

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188824 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Moi, Mulla on itselleni ja parille kaverille lähdössä tilaus Golfsmith UK:lle Snake Eyes kamoista ja Dynacraftille niiden lavoista. Rahtikulujen jakamiseksi ottaisin mielelläni mukaan lisääkin porukkaa. Jos on tarpeita, niin pistäkää lista mulle sähköpostille risto.toivola@osaamo.fi. Samat ehdot kuin edellisessäkin kimppatilauksessa.

#499266 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Pannaan oma jatkoviesti, niin pääsee messu taas listan alkupäähän:-).

Jos joku ihmettelee mun intoa tähän hommaan, niin kyllä mäkin rupean pikkuhiljaa ihmettelemään. Golfsmithiltä sataa p**kaa niskaan minkä kerkeää. Mun tavoitteena ei ole tehdä tässä bisnestä. Tuntipalkoille ei todellakaan pääse. Tarkoituksena on vaan saada kanavat auki toimittajiin, jotta tilaaminen olisi jatkossa helppoa.

Jos teillä on jotain SE tai Dynacraft tarpeita, niin reippaasti vaan mukaan. Se tasaa rahtikustannuksia kummasti.

#499267 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    A

Terve VP.

Olisin kiinnostunut noista Snake Eyes:n uusista

raudoista 600 cb 3-pw vai olikohan se malli 6000 cb.Tiedätkö sinä tai joku muu,paljonko pelkät lavat

tulee noin maksamaan kun paketti minulla.

En löydä itse hintoja mistää.

Ja vielä VP mistä löydän kimppatilauksen ehdot.

#499268 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    A

Terve VP.

Olisin kiinnostunut noista Snake Eyes:n uusista

raudoista 600 cb 3-pw vai olikohan se malli 6000 cb.Tiedätkö sinä tai joku muu,paljonko pelkät lavat

tulee noin maksamaan kun paketti on minulla.

En löydä itse hintoja mistää.

Ja vielä VP mistä löydän kimppatilauksen ehdot.

#499269 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Moi,

Ehdot taisi olla jotakuinkin näin:

– Toimitatte tilauksenne mulle (selite, koodi, määrä)

– Mä tilaan kamat toimittajalta ja maksan ne

– Maksan rahdit ja tullit

– Tulli on varmaankin joku prosenttiosuus laskun summasta

– Rahti jaetaan osallistujien kesken tilausten raha-arvojen suhteessa (koska en aio ruveta erikseen punnitsemaan kunkin osuutta;-))

– Saatte kamat listahintaan (tai tarjoushinnalla, mikäli sellainen on voimassa)

– Kun kamat on täällä, voitte noutaa ne ja maksaa, tai laitan ne Matkahuollolla vastaanottajan laskuun

– Muistakaa, että hintaan tulee ALV päälle. UK hinnoissa listahinnasta vähennetään UK:n VAT ja lopulta kaikkeen (tuotteet+rahti+tulli) lisätään ALV

Ota nopeasti yhteyttä risto.toivola@osaamo.fi, jos haluat tulla mukaan. Golfsmithi UK:lle on lähdössä aika iso tilaus, johon ehdit mukaan, jos toimit nopeasti.

#499270 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

En itse ole juuri nyt uusien tavaroiden tarpeessa, mutta luin threadin ja rupesin ihmettelemään tullia. Eikös UK:sta tilatut tavarat tule ilman tullia?

#499271 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Täytyy myöntää, että eipä ole kokemusta, Sehän on positiivinen asia, jos ei ole tullia ja heijastuu suoraan kimppatilaajien hintaan. Odottelen parhaillani GS UK:n vastausta tarjouspyyntöön. Lisääkin ehtii vielä tilaukseen laittamaan, jos jollain on tarvetta. Nyt on jo tusinan verran tilaajia, eli rahdin osuus pienenee mukavasti.

#499272 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

GS UK:sta tilatessa hintaan ei lisätä tullia. Rahtikulut 25 kg asti noin 14,50 puntaa. ALV peritään UK:ssa sikäläisen veroprosentin (17,500) mukaisesti koko toimituksen yhteissummasta (=sisältäen rahdin). Toimitukset ovat tulleet UPS:lla vajaassa viikossa.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #499272 kohteessaKimppatilaus Snake Eyes + Dynacraft

Etusivu Foorumit Yleistä Kimppatilaus Snake Eyes + Dynacraft