-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moi, Mulla on itselleni ja parille kaverille lähdössä tilaus Golfsmith UK:lle Snake Eyes kamoista ja Dynacraftille niiden lavoista. Rahtikulujen jakamiseksi ottaisin mielelläni mukaan lisääkin porukkaa. Jos on tarpeita, niin pistäkää lista mulle sähköpostille risto.toivola@osaamo.fi. Samat ehdot kuin edellisessäkin kimppatilauksessa.
Pannaan oma jatkoviesti, niin pääsee messu taas listan alkupäähän:-).
Jos joku ihmettelee mun intoa tähän hommaan, niin kyllä mäkin rupean pikkuhiljaa ihmettelemään. Golfsmithiltä sataa p**kaa niskaan minkä kerkeää. Mun tavoitteena ei ole tehdä tässä bisnestä. Tuntipalkoille ei todellakaan pääse. Tarkoituksena on vaan saada kanavat auki toimittajiin, jotta tilaaminen olisi jatkossa helppoa.
Jos teillä on jotain SE tai Dynacraft tarpeita, niin reippaasti vaan mukaan. Se tasaa rahtikustannuksia kummasti.
Terve VP.
Olisin kiinnostunut noista Snake Eyes:n uusista
raudoista 600 cb 3-pw vai olikohan se malli 6000 cb.Tiedätkö sinä tai joku muu,paljonko pelkät lavat
tulee noin maksamaan kun paketti minulla.
En löydä itse hintoja mistää.
Ja vielä VP mistä löydän kimppatilauksen ehdot.
Terve VP.
Olisin kiinnostunut noista Snake Eyes:n uusista
raudoista 600 cb 3-pw vai olikohan se malli 6000 cb.Tiedätkö sinä tai joku muu,paljonko pelkät lavat
tulee noin maksamaan kun paketti on minulla.
En löydä itse hintoja mistää.
Ja vielä VP mistä löydän kimppatilauksen ehdot.
Moi,
Ehdot taisi olla jotakuinkin näin:
– Toimitatte tilauksenne mulle (selite, koodi, määrä)
– Mä tilaan kamat toimittajalta ja maksan ne
– Maksan rahdit ja tullit
– Tulli on varmaankin joku prosenttiosuus laskun summasta
– Rahti jaetaan osallistujien kesken tilausten raha-arvojen suhteessa (koska en aio ruveta erikseen punnitsemaan kunkin osuutta;-))
– Saatte kamat listahintaan (tai tarjoushinnalla, mikäli sellainen on voimassa)
– Kun kamat on täällä, voitte noutaa ne ja maksaa, tai laitan ne Matkahuollolla vastaanottajan laskuun
– Muistakaa, että hintaan tulee ALV päälle. UK hinnoissa listahinnasta vähennetään UK:n VAT ja lopulta kaikkeen (tuotteet+rahti+tulli) lisätään ALV
Ota nopeasti yhteyttä risto.toivola@osaamo.fi, jos haluat tulla mukaan. Golfsmithi UK:lle on lähdössä aika iso tilaus, johon ehdit mukaan, jos toimit nopeasti.
En itse ole juuri nyt uusien tavaroiden tarpeessa, mutta luin threadin ja rupesin ihmettelemään tullia. Eikös UK:sta tilatut tavarat tule ilman tullia?
Täytyy myöntää, että eipä ole kokemusta, Sehän on positiivinen asia, jos ei ole tullia ja heijastuu suoraan kimppatilaajien hintaan. Odottelen parhaillani GS UK:n vastausta tarjouspyyntöön. Lisääkin ehtii vielä tilaukseen laittamaan, jos jollain on tarvetta. Nyt on jo tusinan verran tilaajia, eli rahdin osuus pienenee mukavasti.
GS UK:sta tilatessa hintaan ei lisätä tullia. Rahtikulut 25 kg asti noin 14,50 puntaa. ALV peritään UK:ssa sikäläisen veroprosentin (17,500) mukaisesti koko toimituksen yhteissummasta (=sisältäen rahdin). Toimitukset ovat tulleet UPS:lla vajaassa viikossa.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)