Aihe: kimppatilaus hirekogolfiin - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][8]
KilpailuaSuomalaista

kimppatilaus hirekogolfiin

Etusivu Foorumit Yleistä kimppatilaus hirekogolfiin

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

Löytyykö kiinnostusta yhteistilaukseen Hirekogolfiin ?

Voisinpa vaikka ollakin kiinnostunut!

minä olen…olisin tilaamassa vissiin ainakin 9 wegeä tarvikkeineen…

Jos rifle spinner varret kiinnostaa,tuolta löytyy,ja löytyy hyvä valikoima wedgejäkin.Samoja mitä hirekossa (ei tosin niitä sinisiä)

Lue lisää: McCann golf

niin ja ne speksit niissä varsissa on ihan päin bunkkeria…

Mä tulen mukaan kimppaan. Olen jo pitemmän aikaa miettinyt tilaavani tuolta putteri tarvikkeita + muuta. Kyllähän putterita löytyy sanoo moni, mutta haluuppa sopivia vaihtoehtoja vasurille.

kyllä vaan kiinnostaa! Eli kaksi wedgeä kaikkine krääsineen mulle.

Paljokohan tulis maksamaan kokonaisuudessaan jos tilais tuolta tuommosen Harrisonin striper j titanium-varren?

se riippuu täysin tilauksen volyymistä…

Tällälailla se lasketaan: Jos tilaus on 300$-> postikulut n.110$, valuuttakurssi 0,80, vero 22% ja tulli 2,7%

Postikuluista menee vero,mutta ei tullia

300$+110$=410$

110$*0,81=89€

300$*0,80=240€

240€*1,22*1,027+89€*1,22=409€

30€/300€=0,1->osuutesi on 0,1*409=41€

Oikeastaan voisin kirjotella tästäkin sivuilleni joskus…

Lue lisää: tilaaminen

Nimetön

Hieno huomata, että tietoa näistä tilauksista löytyy ja niitä myös jaetaan uusille tilaajille.

Itse olisin tilaamassa 4 mailaa, mutta tilauksen hoitaminen tuottaa vaikeuksia. Löytyykö ketään, joka ottaisi homman hoitaakseen ?

Kontiolle suur kiitokset ammattimaisesta tiotojen välityksestä. Onnistuisiko tilaus ja esim. mailojen kokoonpano sinun kautta sopivaa korvausta vastaan ?

Kokoonpano kyllä onnistuu,mutta tilaus ei.Sais nyt vaan omat kepit diamondtourista ja lowprogolfsita kotiin…

ja on muutenkin tarpeeksi iso visa-lasku tulossa 😉

Onkos tästä tilauksesta tulossa mitään!?!

Olen nimittäin lähdössä viikonloppuna reissuun pariksi viikoksi, joten olisi kiva, jos jonkunlaista suunnnitelmaa (kuka hoitaa tilauksen, jne.) saisi sitä ennen kyhättyä.

Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin itselläni kiinnostusta tilaukseen olisi…

Minä olen kanssa innostunut…..tosin en edelleenkään omista visaa tai käypäistä maksukorttia, joten en voi tilausta hoitaa ja opiskelukiireetkin pukkaa päälle….Ottaako joku esim eteläsuomalainen tilaushomman hoitaakseen niin infoan kyllä mitä tilaisin. ja Maksu on tiätty varma. Itse voisin ainakin ottaa 3-4 wedgeSARJAA ja niihin romut.

Mä voisin ottaa Hirekolta Mitchellin shaftboardin

(MIT026-001 ).

Löytyykö tilaukselle ketään hoitajaa? Mä voin hoitaa maksamisen, mutta näitä on tullut sen verran tehtyä, ettei jaksaisi ryhtyä duuniin.

Mua saa kiinni osoitteesta risto_dot_toivola_at_osaamo_dot_fi

Eipä ole tarvittavaa korttia minullakaan, hu huu!yksi kpl. puuhamies wanted niin saadaan homma eteenpäin!!!

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #383600 kohteessakimppatilaus hirekogolfiin

Etusivu Foorumit Yleistä kimppatilaus hirekogolfiin