Aihe: Kimppa lowprosta?! - Golfpiste.com

16.12.–23.12. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[4][6]
KilpailuaSuomalaista

Kimppa lowprosta?!

Etusivu Foorumit Yleistä Kimppa lowprosta?!

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nyt olis tarvetta (taas kerran) tilailla kamaa.Jos saatais kunnon paketti,jenkkilästä vois tilata. itse en tarvi hirveästi, varsia ja White lightening väyläpuun nuppeja.(suosittelen kokeilemaan,tosi hyviä!) eli onko tarpeita? ilmoitelkaa tähän ketjuun ensin niin katsotaan tuleeko tilausta. Lue lisää: lowpro

Nimetön

Vois ottaa yhden Bangesteinin 10 ast. drive kuupan ja nv-65 stiff varren.

Moikka

Grippejä tarvis saada. Lamkin Crossline sof cordit mulla on puissa, nyt haluttais pistää rautoihin saman tyyppiset. Lamkin Xline B/W Full Cord lienee about sama. 20 kpl ottaisin mieluusti. Ja mainokseen tarttuneena yksi kpl LPG White Lightening Fairway Blk 3+. Aika hintsusti on speksejä tuolla monista komponenteista. Hiljaiselta vaan vaikuttaa tämä kiinnostus tällä hetkellä?

Joo, grippejä vois ottaa.

Noita Lamkinin G3 Standard:a 16 kpl.

Otas mulle semmone dualduromeetteri midikokona siihen hybriidiin.

Laitoin sulle viestiä jo että tilaa mulle yksi kpl Blue R, ruuvataan se sitten 455:n kiinni.

Pääsin tänään demoamaan eri varsia ja nuppeja. Nupit R7, Cobra SZ(?), Ping G3 ja oisko Ping s3i – kaiki hyviä, r7 ehkä pettymys.

Varsina Cobrassa Ys-5s, kevyt mutta yllättävän hyvä, lyönnit suoria ja hapekkaita vaikka loft vain 9*. R7:ssa vakio m-a-s, se oli pettymys, ampui korkealle ja nuppikin jotenkin eloton.

Nv65:sta en edes testannut, tiesin miten siinä käy (aukeaa…). Ping G3:ssa prolaunch 65s ja sekin aukes. Mutta sitten se blue R (nam), selvästi pisin ja lyönnit piikkisuoria.

Siis semmonen mulle!

Onko sulla niitä White lightening nuppeja?Jos on,niin missä niitä vois kokeilla.

juu on mulla itellä spone ja draiveri.

tampereellahan ne.

Nimetön

Morjesta,

Voisin kokeilla Integra VS 88 Ti II nuppia

ProLauncher 65:lla.

Tarkennetaan jos tarvittava porukka syntyy.

Päivitän hieman tätä omaa tilaustani, eli kaverille kans. Lamkin Xline B/W Full Cord 24 kpl ja kaksi kpl LPG White Lightening Fairway Blk 3+.

asa

Jos kimppa saadaan aikaan, niin pari vartta voisin tilata.

Vilaseppas tuolta linkin takaa löytyykö sopivaa – olen varmaankin tilaamassa kohtapuoliin paketillisen kivaa tuolta.

Lue lisää: My Ostrich Golf

asa

Oolrait, irtisanoudun Lowpro-kimpasta. Laitan Mika sulle mailia tai soittelen..

Pikkaisen kiinnostaisi white lightening nuppi. Oliskohan sillä hyvä lyödä palloja pitkin metsiä? Pari päivää sitten löin ekaa kertaa driverilla ja lähti yllättävän suoraan. Hintaa vaan kyseisellä mailalla oli turhan paljon, joten se on vielä harkinnassa.

On hyvä lyödä pitkin metsiä,ja joskus osuu jopa väylälle.hyvä puoli on myös LPG:n jim bryantin lositava palvelu,eli jos haluat vaikkapa 12* 0,7* suljetulla facella niin vastaus tulee että ’got it’.

Miltä vaikuttaa Kontio? Onko tästä kimpasta eläjäksi?

Juu kyllä tästä tullee….

Pitää täydentää varastoja kun taala on vielä siedettävä,tuo kelloniemi kumppaneineen kaataa vielä joku päivä pörssin ja sitten 1€=0,5$ eikä se ole kivaa…(syyttäkää sitten markkua kun komponenttien hinnat ovat pilvissä) =)

Morjens kontio,

jos vielä mahtuu mukaan niin ottaisin yhden pro launch blue 65 regularin ja neljä Golf Pride Decade Muti Compound grippiä. Eli ei mikään päivän mahtitilaus 🙂

Ihan offtopiccina tässä tuli noista gripeistä mieleen, että onko kokemuksia golf priden new decade blue/red putterigripeistä? Ajattelin jotain räväkämpää grippiä putteriin, mutta kaikki näyttäs olevan mustaa tai ruskeeta, oishan se näpsäkkä, jos olis joku keltanen tai vaikkapa vaaleanvihreä grippi?

Kiitoksia jo etukäteen.

Laittakaapas tilauksenne mailiin, ja mielellään heti alkuun puhellinnumeron kera.jos oikein innostun,saatan tilata jo tänään noiden foorumi tarpeiden pohjalta.hopihopi siis.

kivelasports@kolumbus.fi

Olen ens viikon venäjällä tiistaista alkaen, siihen tähdätään että sieltä palatessa olis kamat rakentelua odottamassa autotallissa.

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #349270 kohteessaKimppa lowprosta?!

Etusivu Foorumit Yleistä Kimppa lowprosta?!