Aihe: Kestävä hanska - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Kestävä hanska

Etusivu Foorumit Välineet Kestävä hanska

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Lavantauti kirjoitti: (14.8.2008 23:51:30)

Mulla onkin vuoden -97 (tai -98, en muista, olin kännissä) Kaapelitehtaan aikaisilta Seksimessuilta Polaroidi, jossa mä puristan Jill Kellyn Hootersseja. Takaapäin. Parasta siinä kuvassa on, että siinä on luonnollisesti omistuskirjoitus, jossa lukee rakkaudella Lavikselle, Jill. Ja helvetin iso sydän.

Näillä tarinoillahan ei luonnollisesti ole mitään tekemistä näppylähanskojen tai golfin kanssa, mutta olempahan puristanut Jill Kellyn tissejä. Hähää!

No onpa hauska yhteensattuma: Jill koetteli Kaapelitehtaalla etumustani, jonka seurauksena Jillin posterissa on minun omistuskirjoitukseni! (vuosi oli -97, nykyinen vaimo nimittäin ehdotti messujen jälkeen jotain muuta kehittävää harrastusta, esimerkiksi golfia…).

KL

Lavantauti kirjoitti: (15.8.2008 18:26:55)

KL kirjoitti: (15.8.2008 8:44:25)

Kuka on tai oli Jill Kelly?

Sinulta, parahin KL ,odottelinkin jotain tämätapaista kuivakkaa nuivakkaa lausuntoa. Jill Kelly ei liity mitenkään sääntöihin eikä kunnollisuuteen, eli hän ei välttämättä ole kovinkaan lähellä sinun elämääsi..

Nonni! Heti kun asiallisesti kysyy, niin ruvetaan hattorihanzoilemaan! Olisi pitänyt vain tyytyä jollakin tavalla vesittämään tuo elämässäsi korkealle arvostamasi höyryjen sävyttämä tapaus. Oliko muuten ensimmäinen kerta, kun sait tissiin koskea ylipäätään?

KL kirjoitti: (16.8.2008 8:36:22)
    Oliko muuten ensimmäinen kerta, kun sait tissiin koskea ylipäätään?

Älä lähde KL tolle linjalle. Se ei sovi sulle..

Johtaja XXL kirjoitti: (15.8.2008 21:14:28)

Lavantauti kirjoitti: (14.8.2008 23:51:30)
    Mulla onkin vuoden -97 (tai -98, en muista, olin kännissä) Kaapelitehtaan aikaisilta Seksimessuilta Polaroidi, jossa mä puristan Jill Kellyn Hootersseja. Takaapäin.

Respect!

Pelimies olis käyttänyt tuossa tilanteessa jotain pikaliimaa ,notta yhteisestä hetkestä olisi tullut entistäkin ikimuistoisempi ja rispektiä kaksin verroin 😮

KL

Lavantauti kirjoitti: (16.8.2008 9:12:58)

KL kirjoitti: (16.8.2008 8:36:22)
    Oliko muuten ensimmäinen kerta, kun sait tissiin koskea ylipäätään?

Älä lähde KL tolle linjalle. Se ei sovi sulle..

Pitää sitten vissiin tehdä seniorit ja luoda uusi nicki katu-uskottavuuden parantamiseksi…

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311583 kohteessaKestävä hanska

Etusivu Foorumit Välineet Kestävä hanska