Aihe: Kenttäoppaan kansikuva! - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Kenttäoppaan kansikuva!

Etusivu Foorumit Yleistä Kenttäoppaan kansikuva!

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mitäs mieltä ihmiset on? Onko kenttäoppaan kansikuvassa muuramen 15 väylän greeni? Vai onko jossain muualla päin Suomea greenejä yhtä korkealla ja komeilla maisemilla?

Onhan noita hienoja maisemia muuallakin. Veikkauksia, mistä tämä kuva on.

Ajattelin myös, että Golflehten Kenttäoppaan kansi olisi Muuramesta.

Mutta mistä on jäsenkortin kuva? Olisiko Talmasta?

-a-

Joo, kyllä heti ensimmäinen ajatus oli oppaan saatuani, että kuvan on pakko olla muuramesta.. Joku kenellä on varmaa tietoa vahvistakoot!

Käykääpä Rovaniemellä Ounasvaaran golfpuistossa avaamassa väylä 6 – maisemia
    löytyy!

Eiks tää Ruukin kutonen?

Kyllähän Nurmikartano tiesi ihan oikein, Ruukistahan tuo kakkosviestin kuva on.
    Palkintona mestaritietäjän arvonimi ja virtuaalikalja.

Kannattaa muuten harkita osallistumista tuohon Hickory Touriin, heinoja elämyksiä jokainen tapahtuma. Enemmän tietoa löytyy täältä

Jäsenkortin kuva voisi olla myöskin Hirsalasta.

jatkaen arvoittelua, millä säännöllä kuvat tasoituskorttiin on valittu kautta aikain (muistelisin, että kuvalliset kortit tulivat 90-luvun puolivälissä)?

McEwan kirjoitti: (10.4.2008 11:23:53)
    Onhan noita hienoja maisemia muuallakin. Veikkauksia, mistä tämä kuva on.

Olen koko päivän koettanut hillitä itseäni, mutta nyt en voi enää mitään ja on pakko vastata: tämä kuva on perseestä! Ja tunnustan heti: asiaton viesti!

Tasoituskortissa oleva kuva on aina lyöntipelin SM-kilpailuiden järjestävältä kentältä. Joitain poikkeuksia on tapahtunut.
    Tänä vuonna tuo kuva on siis Talmasta ja väylä on Master 16.

Se on se kansikuva Muuramen 15 väylän viheriöltä, ja kuvassa taitaa olla ’Simppa’

Sehän on selvästi Vääksyn maisemia, Kanavagolfin nro 7, par kolmonen. Vai häh?

Moi. Kyseinen kenttäoppaan kansikuva on todellakin muuramen 15 ja tieto on varma, koska olen itse siinä kuvassa.

Moi. Kyseinen kenttäoppaan kansikuva on todellakin muuramen 15 ja tieto on varma, koska olen itse siinä kuvassa.

(Piiteri 11.4.2008 16:11:58)

Niin arvelinkin. Muistaakseni pelasin kierroksen kanssasi viime kesänä kyseisellä kentällä(korjaa jos olen väärässä ja et pelannut ollenkaan). Nimittäin vastaavaa ja niin hyvin toimivaa puttausasentoa en ole nähnyt kellään muulla….

Voihan se olla mahdollista että olen pelannut askitformore2:n kanssa kierroksen muuramessa. Kierroksia tulee kauden aikana sellainen 80-90 pintaan niin kyllä siihen mahtuu tuttuja ja tuntemattomia joukkoon. Tuosta puttiasennosta en nyt menisi niin sanomaan. Välillä toimii ja välillä ei = )

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #406138 kohteessaKenttäoppaan kansikuva!

Etusivu Foorumit Yleistä Kenttäoppaan kansikuva!