Aihe: Kenttä suljetaan eikun pelaamaan! - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Kenttä suljetaan eikun pelaamaan!

Etusivu Foorumit Yleistä Kenttä suljetaan eikun pelaamaan!

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mitä mieltä porukka täällä on siitä, jos menee kentän sulkemisen jälkeen illlalla pelaamaan kentälle. Itse olen harrastanut sitä silloin tällöin kesä iltoina. Voiko siitä tulla jotain sakkoja tai antavatko kentät yleensä porttikiellon kentälle jos asiasta jää kiinni? Ja onko se edes laitonta? Moraalisestihan se on tietysti väärin…

Etkai vaan pelaa pummilla? Maksat varmaan kuitenkin Green Feen laittamalla rahat kirjekuoreen ja tiputat kirjekuoren cm:n toimiston postiluukusta?

Aika harvaan yksityiseen mestaan saa menna, jos se on kiinni… Mutta onhan tuota tullut tehtya, joskin luvan kanssa.

Sehän on tietenkin rikollista toimintaa ja tuomittavaa.

Muuten toisaalla viestiketjussa keskustelussa oleva vakuutus ei ole voimassa jos olet kentällä etkä ole ilmottautunut toimistoon.

Seuroilla on viime kädessä vastuu järjestyksenpidosta alueillaan. Velvoitteita ja vaatimuksia tulee kaikilta sidosryhmiltä, kuten kunnalta, naapureilta, kenttäyhtiöltä.

Muistelmia kun lueskelee, niin moni maailmantähti on juniorina ollut golfpummi ja mm. pelaillut yöllä salaa.

Mikäli tunnistat itsesi, onnea matkaan. Jos onnistut, kentänomistajat tulevat myöhemmin olemaan ylpeitä sinusta. Kaikissa seuroissa kiinni ei passaa jäädä, saattavat mokomat läiskäistä pitkäkestoisen leiman otsikkoon. Toiset suhtautuvat toki lunkimmin, mikäli lupaat parantaa tapasi.

Kaikkea luvatontahan saa tehdä,kunhan ei jää kiinni.

Vertaisin tätä pelissä kieroilemiseen,esim.tupsuttamiseen.

Pelioikeutettuhan saa siellä pelata vaikka ympäri vuorokauden,mutta ei kauko tai griinipasi,jos ei ole maksanut greenfeetä.

Tätä nimitetään myös varastamiseksi .

Rapakon takana tällaisen luvattoman tunkeilijan saa jopa ampua.

Nimetön

Onkohan se nyt ihan noin?

565

Jos kenttä on suljettu, esim. pakkasen, kentän huonon kunnon, tulevan suuren kilpailun tai muun syyn takia, siellä ei saa pelata. Jos, taas vain kentän toimisto on kiinni, saavat käsittääkseni pelioikeuden haltiat pelata. Mutta vieraspelaajat eivät. Ellei, kentällä ole ns. itsepalvelu periaate. (Maksamalla esim. green feen ja ilmoittamalla nimenä ja ym. vaadittavat tiedot kirjekuoressa postilaatikkoon, niin kuin joillakin kentillä on käytäntö.)

Jos on pelioikeus kyseiselle kentälle, niin silloin sinne saa mennä milloin vain, kunhan ei siis vahingoita kenttää (yöpakkaset sun muut).

Meidän kentällä on aamuisin kymmeniä pelaajia radalla ennen kuin toimisto aukeaa. Ja itse olin viimeks sunnuntaina pelaamassa muutaman väylän toimiston sulkemisen jälkeen….

Eri asia on ne, joilla ei sinne kentälle ole oikeutta mennä muulloinkaan. Ei tenniskentilläkään ilmaiseksi pelata! Vaikka sitäkin tapahtuu, ja kentät jopa myllerretään joskus ihan pilalle…

Niin, mutta kun kenttä suljetaan, kuten kysymyksessäkin mainitaan. Sulkeminen saattaa saattaa perustua johonkin alueella voimassa olevaan järjestyssääntöön tai -lakiin, sääennusteisiin, tuleviin tapahtumiin, kentänhoitonäkökohtiin yms. Kenttä voidaan myös sulkea (ja avata) eri aikaan kuin klubi tai kaljahana.

Olen minäkin osuuskaupan jäsen, mutta minut häädettiin notkumasta kassojen lähellä olevan pajatson ääreltä jo klo 21.

Kenttä voi olla toki suljettu jonkin muunkin kuin vain yöpakkasten takia, ja silloinkaan sinne ei saa mennä. Jos kenttä on OIKEASTI suljettu jostakin syystä on tavallista, että ykkösteellä on kyltti kenttä suljettu=SILLOIN EI SAA PELATA. Oikea tapa on etukäteen ilmoittaa pelaamisesta caddielle, tai jos menee aamulla on pelioikeuden haltioille yleensä toimiston ovessa tai ykkösteellä ilmoittautumislappu, johon voi kirjata pelaamisensa. Onneksi ainakin meidän kentällä on valvontaa ja lähes joka aamu valvoja kiertää kenttää jo niinkin aikaisin kuin 06.00. Iltakierroksilla olen valvojan nähnyt aina puoleen yöhön asti – hyvä niin.

sä kait käyt pankissakin ja handelissa sit kun ne on menny boseen .siis kaikki mikä on sun on kans on kans mun ja kaikki mikä on mun ei varmasti ole muitten.ketähän tääkin äänestää vaaleissa.onx se edes laitonta?mulle opetettiin jo snadina himas et varastaa ei saa ja jos ois förannu jotain faija ois vetäny kuokkaan oikein kunnolla.saunan taa.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #351551 kohteessaKenttä suljetaan eikun pelaamaan!

Etusivu Foorumit Yleistä Kenttä suljetaan eikun pelaamaan!