Aihe: kentänhoitajat - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

kentänhoitajat

Etusivu Foorumit Yleistä kentänhoitajat

Esillä 22 viestiä, 26 - 47 (kaikkiaan 47)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

goldencap kirjoitti: (27.7.2007 8:23:32)

Taitavatpa herrat Tirehtööri ja Kupolaattori olla täysiä trolleja, eihän noin tyhmiä kommentteja voi edes ottaa tosissaan.

Kiitos paljon! Olen elämäni aikana kuullut itseäni nimitettävän jos vaikka millä nimityksillä mutta trolliksi ei ennen ole kehuttu. No kerta se on ensimmäinenkin ja listan jatkona sinänsä ihan kiva meriitti.. vielä puuttuu ainakin p33lo ja n00bi. Hämmästyttävän äkisti leimataan häiriköksi jos alkaa negatiivisia kokemuksiaan julkisesti purkamaan, vaikka tiibokseissa parta pärisee itse kullakin – välistä aika pahastikin.

goldencap kirjoitti:En jaksa kommentoida muuta kuin tuohon, että kentänhoitaja mulkoilee sinua jos lyöt pallon kun hän työskentelee greenillä tai greenin ympäristössä. Vaikka SINÄ olisit kuinka hyvä pelaaja tahansa, suurin osa kentällä pelaavista ei taatusti osaa sijoittaa palloansa joka kerta 2 metrin ympyrän sisään, ja enpä usko sinunkaan siihen pystyvän sillä siihen ei pysty edes maailman huippupelaajat.

En koskaan väittänytkään saavani jokaista lyöntiäni kahden metrin ympyrään, johan olisin tälläkin hetkellä ihan jossain muualla kuin täällä pataa jauhamassa. Sen verran pitää sanoa, että jos minun pitää lyödä pallo greenille, niin sinnehän se menee eikä mihinkään muualle. Muiden puolesta en voi kommentoida mutta itseluottamuksesta se on kiinni mihin pallo pysähtyy.

goldencap kirjoitti:Itse kunnioitan kentänhoitajien työtä, vaikka välillä saatan kentän kunnosta valittaakin.

Kentänhoitajat tekevät kieltämättä hyvää työtä, mutta eivätkö he voisi aloittaa tunnin aikaisemmin tai myöhemmin ettei tarvitsisi aamunvirkkujen odotella. Sehän tässä minulla se perimmäinen pointti oli.

Nimetön

kupolaattori kirjoitti: (26.7.2007 22:37:37)
    Ei siinä mitään, mielelläni kyllä pelaisin Herra Tirehtöörin kanssa. Poa Annuakin mahtuisi samaan ryhmään oikein mukavasti. Mielellään ennen kuutta/kuudelta.

Kiitos kutsusta! 5:05-6:20 väliltä käy mikä vaan aika, jos myöhemmin lähdetään niin pelaan vain ekat 9 reikää, sit tarvii joutua. Pitää bongata joku kenttä jossa hoitsut ei pyöris jaloissa.

KL

Tirehtööri kirjoitti: (27.7.2007 20:22:57)

Sen verran pitää sanoa, että jos minun pitää lyödä pallo greenille, niin sinnehän se menee eikä mihinkään muualle. Muiden puolesta en voi kommentoida mutta itseluottamuksesta se on kiinni mihin pallo pysähtyy.

Vau! Tässä meillä on tosi tekijä! RESPECT!

Kauanko olet pelannut ammatiksesi?

KL

Tirehtööri kirjoitti: (27.7.2007 20:22:57)

Kentänhoitajat tekevät kieltämättä hyvää työtä, mutta eivätkö he voisi aloittaa tunnin aikaisemmin tai myöhemmin ettei tarvitsisi aamunvirkkujen odotella. Sehän tässä minulla se perimmäinen pointti oli.

Et ole tainnut ymmärtää tämän ketjun aiemmista kirjoituksista yhtään mitään, ethän?

Nimetön

KL kirjoitti: (27.7.2007 22:41:37)

Golf on ja pysyy pelkästään harrastuksena. On niin paljon muutakin elämää mihin pitäisi keskittyä.. Tarkoitus ei ole brassailla omilla taidoilla, mutta jos ei sadan metrin päästä osu useimmiten monen sadan neliömetrin viheralueelle niin olisko syytä mennä lähtöruutuun rangen kautta?

En vaan voi käsittää kuinka golffari, joka lyö saman verran sivuun kuin eteenpäin ylipäätään kehtaa tulla päivänvalossa kentälle. Eikö piruparoilla ole muka muuta tekemistä kuin raataa tuplamäärä lyöntejä par-tulokseen verrattuna? Oman puhelimeni golfpeli ainakin ilmoittaa 5 yli tuloksessa ’HUONO’ ja reikä päättyy siihen. Samaa voisi soveltaa kentälläkin, jos ei kerran peli kulje niin pallo taskuun ja katellaan seuraavalla väylällä uudestaan.

KL kirjoitti: Et ole tainnut ymmärtää tämän ketjun aiemmista kirjoituksista yhtään mitään, ethän?

En edes koita ymmärtää mitä minulle koitetaan joka tuutista kertoa, pataa jaksaa jokainen jauhaa eikä sellaisen kuunteleminen ainakaan minun oloani paranna ja/tai tee minusta sen parempaa ihmistä. Usein kuulen olevani vaikea ihminen ja olen siitä ylpeä. Tähän loppuun Kotiteollisuus-yhtyettä lainatakseni:

’Jos sanon, ett taivas on musta
    se on niin musta kun tahdon sen olevan ja
    jos sanon, ett maailma ei pyöri
    se ei silloin pyöri, jumalauta
    suustani syljen tätä totuutta
    saan sen maistumaan puulta ja suultani
    luetaan taas ihmisten historia ’

KL

Tirehtööri kirjoitti: (1.8.2007 21:14:38)

Tarkoitus ei ole brassailla omilla taidoilla, mutta jos ei sadan metrin päästä osu useimmiten monen sadan neliömetrin viheralueelle niin olisko syytä mennä lähtöruutuun rangen kautta?

En vaan voi käsittää kuinka golffari, joka lyö saman verran sivuun kuin eteenpäin ylipäätään kehtaa tulla päivänvalossa kentälle. Eikö piruparoilla ole muka muuta tekemistä kuin raataa tuplamäärä lyöntejä par-tulokseen verrattuna? Oman puhelimeni golfpeli ainakin ilmoittaa 5 yli tuloksessa ’HUONO’ ja reikä päättyy siihen. Samaa voisi soveltaa kentälläkin, jos ei kerran peli kulje niin pallo taskuun ja katellaan seuraavalla väylällä uudestaan.

Olet sinä kova jätkä! Nyt se ’aina’ muuttui sanaksi ’useimmiten’. Taidat olla sanasi mittainen ’mies’, ’useimmiten’…..

Nooo, älä ota tätä niin vakavasti. Kirjoituksesi sävystä selviää hyvin, että kirjoitat vain lämpimiksesi ja muita kiusataksesi, etkä itse ole koskaan edes lyönyt golfpalloa yli kolmeakymmentä metriä mihinkään suuntaan. Mikä toisaalta on hyvä, koska kotivakuutus ei kata ihan kaikkea…

Nimetön

KL kirjoitti: (1.8.2007 22:04:51)

Tarkoitus ei ole brassailla omilla taidoilla, mutta jos ei sadan metrin päästä osu useimmiten monen sadan neliömetrin viheralueelle niin olisko syytä mennä lähtöruutuun rangen kautta?

Olet sinä kova jätkä! Nyt se ’aina’ muuttui sanaksi ’useimmiten’. Taidat olla sanasi mittainen ’mies’, ’useimmiten’…..

Pieni tarkennus luetun ymmärtämiseen: Minä osun aina greenille, valitettavasti muut eivät edes useimmiten. Ja viimeksi housuihini katsoessani totesin olevani mies.. aina ja iankaiken.

KL kirjoitti: Nooo, älä ota tätä niin vakavasti. Kirjoituksesi sävystä selviää hyvin, että kirjoitat vain lämpimiksesi ja muita kiusataksesi, etkä itse ole koskaan edes lyönyt golfpalloa yli kolmeakymmentä metriä mihinkään suuntaan. Mikä toisaalta on hyvä, koska kotivakuutus ei kata ihan kaikkea…

Enhän minä mitään vakavasti ota, poislukien työn ja harrastukset. Muutenhan olisin kirjoitellut seuraavan trilogian taruun sormusten herrasta ja Harry Potterin toistaiseksi viimeistä edellisen kirjaleen.

Tänään viimeksi tuli lyötyä golfpalloa, tällä kertaa pesäpallomailalla noin 90 metriä ilmassa – takalaittomaksi meni. Joskus hyvänä hetkenä saattaa matka kolminkertaistua ihan oikealla golfmailalla ja pienellä myötätuulen avustuksella. Vieläpä melko suoraan – vahvistuksen voit kysyä vastarannan mökkinaapureilta tai satunnaisilta kalastajilta..

Huomenissa voisin kokeilla krokettimailaa, josko sillä jäisi vajaaksi tuo kolmenkympin maaginen virtsanpylväs ja samalla selvitän kotivakuutuksen korvausehdot. Kiitos ideasta!

Kauanko olet pelannut ammatiksesi?[/I]

Golf on ja pysyy pelkästään harrastuksena. On niin paljon muutakin elämää mihin pitäisi keskittyä.. Tarkoitus ei ole brassailla omilla taidoilla, mutta jos ei sadan metrin päästä osu useimmiten monen sadan neliömetrin viheralueelle niin olisko syytä mennä lähtöruutuun rangen kautta?

KL kirjoitti: Et ole tainnut ymmärtää tämän ketjun aiemmista kirjoituksista yhtään mitään, ethän?

En edes koita ymmärtää mitä minulle koitetaan joka tuutista kertoa, pataa jaksaa jokainen jauhaa eikä sellaisen kuunteleminen ainakaan minun oloani paranna ja/tai tee minusta sen parempaa ihmistä. Usein kuulen olevani vaikea ihminen ja olen siitä ylpeä. Tähän loppuun Kotiteollisuus-yhtyettä lainatakseni:

’Jos sanon, ett taivas on musta
    se on niin musta kun tahdon sen olevan ja
    jos sanon, ett maailma ei pyöri
    se ei silloin pyöri, jumalauta
    suustani syljen tätä totuutta
    saan sen maistumaan puulta ja suultani
    luetaan taas ihmisten historia ’

Tässä meillä minuakin kovempi,’ammattilainen’, hoh hoijaa.

Tosiasia on: ’Että taivas on sininen’

’Ja vesi on märkää’

’ Ja sadastametrista lyö ammattilainenkin ohi griinin’ ( joskus, jotkut useimmiten)

Hei Tirehtöörit sun muut sankarit. Mä keksin ratkasun tähänkin dilemmaan. Eiks ne kentänhoitajat vois kokonaan lopettaa nuo hommat, ni päästäis kaikki pelaamaan koko kauden läpi näkemättä yhtään tuon alan edustajaa golf-kenttiä tukkimassa. Mieti!!…pääsis heti aamutuimaan typö-tyhjälle baanalle.
    Ja siinä olisi sekin hyvä puoli, että kun tuossa heinäkuun tienoolla alkaís väyläruoho olemaan sellasta lantion-korkuista viljaa, niin saataisiin sinunkin 100 metrin lähestymisiin edes pikkusen haastetta. Vois olla, että sadasta yrityksestä et osuiskaan ku 97 kertaa!!

Tirehtööri, mieti…MIETI.

Turvallisuuteen, sekä pelaajien että kentänhoitajien, on kuitenkin syytä kiinnittää vakavaa huomiota. Kentällä törmää aina joskus pelaajiin, jotka eivät muiden turvallisuudesta piittaa, vaan katsovat oikeudekseen lyödä kohti. Verukkeita on jos jonkinlaisia, mutta en vielä ole hyväksyttävää selitystä kuullut. Johtuisiko siitä että sellaista tuskin on.

Muistin virksitykseksi, ja yllätysten välttämiseksi.

Turvallisuus

Keeper kirjoitti: (2.8.2007 11:55:00)
    Turvallisuuteen, sekä pelaajien että kentänhoitajien, on kuitenkin syytä kiinnittää vakavaa huomiota. Kentällä törmää aina joskus pelaajiin, jotka eivät muiden turvallisuudesta piittaa, vaan katsovat oikeudekseen lyödä kohti. Verukkeita on jos jonkinlaisia, mutta en vielä ole hyväksyttävää selitystä kuullut. Johtuisiko siitä että sellaista tuskin on.

Muistin virksitykseksi, ja yllätysten välttämiseksi.

Turvallisuus

Keeper on todellakin oikeassa! Helposti valitetaan, kun takana tuleva ryhmä lyö ns. kintuille ja tästä annetaan ’rakentavaa palautetta’ monesti ärräpäitä säästelemättä :o). Kentänhoitajat tekevät työtään, jotta me voisimme nauttia hyvin hoidetusta kentästä. Ja jokainen voi miettiä, että haluaisiko olla päivästä toiseen liikkuvana maalitauluna – varsinkin kun työkoneiden meteliltä ja kuulosuojaimilta ei sitä FORE-huutoa todellakaan kuule. Asiaan on näköjään kiinnitetty huomiota myös
    Kytäjällä.

Joten hieman malttia kaikille ja työrauha kentänhoitajille.

Kentänhoitajat tekevät työtään, ja he ovat joskus nopeampia, joskus hitaampia, joskus he ovat tiellä juuri silloin kun pitäisi itse pelata. Tämä on vain osattava hyväksyä, ja odottaa sen aikaa että he saavat työnsä tehtyä.

Siinä odotellessa voi vaikka suunnitella seuraavat pari väylää peliään eteenpäin, jotta kun pelilupa tulee, ei tarvitse suunnitella eikä tähtäillä sen enempää, muuta kuin laittaa menemään. Saadaan menetetyt minuutit takaisin.

Toista ihmistä kohti ei lyödä golfpalloa. Ei rangella, ei kentällä, eikä missään muuallakaan. Niin kiire ei voi olla. Jos kentänhoitajien työt aamusella hidastavat kierrosta niin paljon että tulee kiire töihin, niin jätä kierros väliin. Jää kotiin nukkumaan tunniksi lisää, mene aikaisemmin töihin. Lähde aikaisemmin kotiin ja mene vasta iltasella kentälle. Ja kiire loppui kuin seinään. Kaikki ovat tyytyväisiä.

Nimetön

Aplel kirjoitti: (2.8.2007 9:24:48)

Tosiasia on: ’Että taivas on sininen’]

Ei vaan niin musta kuin tahdon sen olevan

Aplel kirjoitti:’Ja vesi on märkää’

Eikä vesi ole märkää, korkeintaan kastelee

Aplel kirjoitti: Ja sadastametrista lyö ammattilainenkin ohi griinin’ ( joskus, jotkut useimmiten)

Mikä ammattilainen tuollainen sutija muka on? Ohilyönti ei kuulu allekirjoittaneen sanavarastoon.. onneksi.

Nimetön

Tulee mieleen eräs liikennemainos. Minä minä minä.

Ja kenttämiehille: Pitäkää vaan kentät kunnos jatkossakin *hatunnosto*

Tulkaapa joskus pelikierroksen sijaan muutamaksi tunniksikentänhoitohommiin, vaikka reiänvaihtokierrokselle mukaan. Näyttää muuten pelaajien käytös erilaiselta piipun suusta päin katsottuna.

😉

KL

Keeper kirjoitti: (4.8.2007 22:12:32)
    Tulkaapa joskus pelikierroksen sijaan muutamaksi tunniksikentänhoitohommiin, vaikka reiänvaihtokierrokselle mukaan. Näyttää muuten pelaajien käytös erilaiselta piipun suusta päin katsottuna.

😉

Tuossapa oiva idea kaikille uusille jäsenille joka seurassa Kapteeninkierroksen lisäksi! Tasoituskorttia ei tipu ennen kuin on käynyt kentänhoitajan kanssa vaihtamassa reikien paikkoja.

Todella hyvä viilinki jäi virpiniemessä; kentänhoitajajannu leikkaili nurtsia raffissa ja joka lyönnin ajaksi pysäytti koneen ja odotti avaukset metsän reunassa. Lyönnit meni tietysti ihan *tuiksi… Eli kiitos, mutta ei auttanut! 🙂

Tirehtööri kirjoitti: (3.8.2007 22:52:57)

Aplel kirjoitti: Ja sadastametrista lyö ammattilainenkin ohi griinin’ ( joskus, jotkut useimmiten)

Mikä ammattilainen tuollainen sutija muka on? Ohilyönti ei kuulu allekirjoittaneen sanavarastoon.. onneksi.

Esim: Tiger Woods ja sitten vielä.. eikö sinulla ole telkkaria? Mitähän noilla vastakkaisilla kommenteilla Tirehtööri haluaa?. AI väitellä, suututtaa, hämmästyttää kummastuttaa pientä lukiaa. Jos sitä yrität jäit jo tässä vaiheessa +10:neen ja pariin on sinulla matkaa.

Ja kun tuon mainitsit ensimmäinen ’huti tuli jo’.

KL

Lakistossa on väyläleikkureihin asennettu keltainen vilkkuvalo, jonka palaessa ko. väylälle lyöminen on kielletty pelaajan ja leikkurin välisestä etäisyydestä riippumatta. Kun valo sammuu, lyöntilupa on annettu.

Ei hassumpi systeemi, vai mitä?

KL kirjoitti: (6.8.2007 14:59:01)
    Lakistossa on väyläleikkureihin asennettu keltainen vilkkuvalo, jonka palaessa ko. väylälle lyöminen on kielletty pelaajan ja leikkurin välisestä etäisyydestä riippumatta. Kun valo sammuu, lyöntilupa on annettu.

Ei hassumpi systeemi, vai mitä?

Ei tuokaan systeemi nyt ihan järkevä ole. Jos väyläleikkuri on vaikka 250 metrin päässä ja tiipaikalla on lyömässä lyhytlyöntinen pelaaja, niin pitäisikö hänen odottaa vain sen takia, koska koneessa palaa keltainen vilkkuvalo?

Ihan hyvin olen itse pärjännyt normaalilla ’kone ’turvalliseen’ paikkaan ja kädellä osoitetaan lyöntilupa’-systeemillä. Yksi vaaratilanne on tänä kesänä ollut, kun eräs nainen löi pallon ylitseni, kun olin ajamassa väylää pelisuuntaan nähden vastakkaiseen suuntaan.

Nimetön

Aplel kirjoitti: (6.8.2007 7:19:13)

Esim: Tiger Woods ja sitten vielä.. eikö sinulla ole telkkaria? Mitähän noilla vastakkaisilla kommenteilla Tirehtööri haluaa?. AI väitellä, suututtaa, hämmästyttää kummastuttaa pientä lukiaa. Jos sitä yrität jäit jo tässä vaiheessa +10:neen ja pariin on sinulla matkaa.

No en sun älynlahjoille tarpeeksi isoa ja yksinkertaista fonttia löytänyt. Eikä täällä näköjään pysty rautalankamallia vähä-älyiselle vääntämään.

Opettele käyttään tuota erikoista lainaustomintoa niin ettei joka toinen lause olisi lihavoitu vaan hallitsisit edes viestiin vastaamisen alkeet

Eikä pysty järjellinen ihminen kokoomaan samaan lauseeseen Tigeriä, telkkaria, plus kymppiä paria, hutia ja lukihäiriöistä idioottia.

Pysy vaan siinä omassa ketjussas niin ei muiden tarvii kärsiä sun tyhjääjauhavasta idiotismista.

Juntti.

Tirehtööri kirjoitti: (17.8.2007 21:20:58)

Aplel kirjoitti: (6.8.2007 7:19:13)

No en sun älynlahjoille tarpeeksi isoa ja yksinkertaista fonttia löytänyt. Eikä täällä näköjään pysty rautalankamallia vähä-älyiselle vääntämään.

Opettele käyttään tuota erikoista lainaustomintoa niin ettei joka toinen lause olisi lihavoitu vaan hallitsisit edes viestiin vastaamisen alkeet

Eikä pysty järjellinen ihminen kokoomaan samaan lauseeseen Tigeriä, telkkaria, plus kymppiä paria, hutia ja lukihäiriöistä idioottia.

Pysy vaan siinä omassa ketjussas niin ei muiden tarvii kärsiä sun tyhjääjauhavasta idiotismista.

Juntti.

KIITOS, ’Tilpehööri’ etkö sinä jo ymmärrä että olet nyt jo tuloksessa +10 etkä ilmeisesti omista itse edes yhtä i9:siä jolla voisit tilannettasi jollain ’reiällä’ korjata.
    Ja golfista jos puhut ja lyömisestä niin tuo viimeinen ’Juntti’ tiputti sinut juuri +11 joten jos meinaat par tuloksen täällä saada yritä vaihtaa ’swingiäsi’, tai ainakin korjata sitä.

Esillä 22 viestiä, 26 - 47 (kaikkiaan 47)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #476068 kohteessakentänhoitajat

Etusivu Foorumit Yleistä kentänhoitajat