Aihe: Kentänhoitajan näkökulmasta - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

Kentänhoitajan näkökulmasta

Etusivu Foorumit Yleistä Kentänhoitajan näkökulmasta

Esillä 13 viestiä, 26 - 38 (kaikkiaan 38)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • En ole lyönyt 17 v peliurani aikana kertaakaan saamatta lupaa kenttähenkilökunnalta – enkä tule lyömään, sillä en ole hölmö !!! Piste ja punkt, koska muutoin ei voi toimia !
    Solamiehelle kiitokset useista yrityksistä eri yhteyksissä pitää keskustelu asiassa.

    Uutta ajattelua toisten pelaajien huomioimiseen…
    Rinnakkaisilla väylillä, joilla yleensä pelataan vastakkaisiin suuntiin, toivoisin myös toisen väylän pelaajien (pallo harhautunut viereiselle väylälle ja vastaavat tilanteet) antavan ’lyöntiluvan’ eli vähintään katsomalla, pysähtymällä tai vaikka heilauttamalla kättä. Itse joudun yleensä merkein huudoin ym anelemaan edes vähän huomiota suoritukseeni – kysehän on tässäkin tapauksessa ko ryhmän turvallisuudesta.

    Millä kentällä X-master työskentelet ?

    Jokaikinen joka on kirjoituksiani lukenut, tietänee millä ’harjoituskentällä’ olen pelannut.

    Mutta viimekesältä, väylälle (tai sen vasempaan reunaan) oli parkkeerannut 361 Valmetti,oli kasaamassa metsänreunasta rankoja. oli noin sadanmetrin päässä, pojalleni annoin luvan lyödä,silloiset puu3 lyönnit noin 50metrisiä, itselläni ei tullut mieleenkään lyödä koska kone ja kuljettaja oli mielestäni ’vaaravyöhykkeellä’, en saanut traktori kuskilta merkkiä että voi lyödä, enkä oli lyönytkään. pidetiin noin vartin ’tupakkitauko’ että kone oli pois koko väylältä. Näin oma suoritus ei häiriintynyt eikä tullut vaaraa koneen kuljettajalle. kyseinen traktori oli kahteen otteeseen edessämme, ja odottelimme nuo kerrat.

    Minne helvettiin on kiire ’valmiissa maailmassa’, että pitäisi joku kentällä työskentelevä vaarantaa sen tähden että voittaa ajassa muutaman minuutin, meille tuo menetetty puolituntinen toi hyvän olon siitä, että ei vaarannettu konekuskia eikä koneen ’tielläolo’ häirinnyt lyöntejämme.

    Ai niin ei ole(ollut) GC:tä toiminkohan siis aivan väärin.

    Muistaisin että greencardkokeessa piti veikata tälläistä:

    Kummalla on etuajo-oikeus, ruohonleikkurilla vai pelaajalla?

    Kysymyksen asetteluhan on täysin typerä. Tai sitten vaihtoehtoisesti erittäin nerokas!

    Jamasa kirjoitti: (16.8.2007 21:32:13)

    champ kirjoitti: (16.8.2007 21:28:38)

    poa annua kirjoitti: (16.8.2007 18:24:33)
    kyllähän sitä ainakin griininleikkaajaa voi vähän varoa,nehän ajelee T-paita päällä, mutta näillä väyläkoneen kuskeilla on pakko olla vähintäinkin jääkiekkoilijan suojukset, koska ajelevat kesähelteilläkin pilkkihaaharit päällä. Eivät kehtaa näyttäytyä suojuksissa, vaan yrittävät hämätä meitä pelureita, joten eihän ’pikkuruinen’ osuma voi tehdä kipeetä. Toisekseen itsehän ovat valinneet ammattinsa ja ottavat tietoisen riskin, pallo voi joskus löytää kohteensa

    Tervetuloa vaan minun eteeni että kokeillaan miltä ’pikkuruinen’ osuma tuntuu,EI VARMASTI OTA KIPEETÄ.Ja kyllähän riski on tietoisesti otettu työpaikkaa valittaessa mutta mulla on hyvä ehdotus noille ’päällelyöjille’, kun kerran lupaa ei ole annettu niin kyllä tuollainen väyläleikkuri tekee aika selvää tuosta luvatta viereen tulleesta pallosta ja ehdotankin että leikkaajat jättävät pallon huomioimatta ja ajavat yli vaan niin kyllä alkaa itku kuulua pitkällee…… Niin ja raffileikkurin alle kun pro V joutuu niin ei siitä jää kun muisto jäljelle! Kentänhoitajat!!!kannattaa kokeilla

    Meinaakko ettei terät kärsi tuollaisesta operaatiosta?

    Väyläleikkurin edessä pallot yleensä ’siirtyvät’ pelialueen ulkopuolelle,kelaleikkurista kun on kyse,jokunen naarmu tulee palloon mutta raffileikkurin alla(siis vaakatasoleikkuri)tuollainen pallo ei kyllä tee pahempaa kun hyvän mielen kuskille loppupäiväksi.Kentänhoitajiahan on väitetty milloin tyhmiksi milloin miksi että turhaan kukaan kirjoittaa että työntekijässä on vikaa(täytyy muistaa mistä ketju alkoi!!!)Ilman lupaa lyömisestä

    KL

    poa annua kirjoitti: (16.8.2007 18:24:33)
    kyllähän sitä ainakin griininleikkaajaa voi vähän varoa,nehän ajelee T-paita päällä, mutta näillä väyläkoneen kuskeilla on pakko olla vähintäinkin jääkiekkoilijan suojukset, koska ajelevat kesähelteilläkin pilkkihaaharit päällä. Eivät kehtaa näyttäytyä suojuksissa, vaan yrittävät hämätä meitä pelureita, joten eihän ’pikkuruinen’ osuma voi tehdä kipeetä. Toisekseen itsehän ovat valinneet ammattinsa ja ottavat tietoisen riskin, pallo voi joskus löytää kohteensa

    Kaikille palstalaisille lienee jo tässä vaiheessa selvää, että sinä olet yksi niistä idiooteista, jotka tekevät kentänhoitajien työn riskialttiiksi. Onko ihan varmaa, ettei sinulla ole simpanssin aivot?

    Siirry pelaamaan jääkiekkoa, siellä ne muutkin idiootit mellastavat.

    Nimetön

    Kyllä se näin on. Kenttähenkilökunta luokitellaan irralliseksi haittatekijäksi. Jos pallo jää pahasti joko ruumiin viereen tai pahimmassa tapauksessa sen alle pelaamattomaan paikkaan, voidaan ruumis ilman rangaistusta siirtää ja peli voi jatkua.

    Nimetön

    KL kirjoitti: (17.8.2007 17:39:29)
    Kaikille palstalaisille lienee jo tässä vaiheessa selvää, että sinä olet yksi niistä idiooteista, jotka tekevät kentänhoitajien työn riskialttiiksi. Onko ihan varmaa, ettei sinulla ole simpanssin aivot?

    Siirry pelaamaan jääkiekkoa, siellä ne muutkin idiootit mellastavat.

    Ja täällähän se sama saatanan mikkihiiri taas vinkuu jostain asiasta. Simpanssin aivotkin on parempi kuin ettei aivoja ollenkaan.

    Sinäkö (idiootti) muka lätkänpelaaja.. anteeksi että kuolen tässä kohtaa nauruun. Mee kuule pureen tuppea vaihtoaitioon ja ole hyvin hiljaa. Mailasta ottaa tukea vaan munattomat, tissiposket ja kuraperseet. Saat ihan ite valita mikä edellisistä haluat olla.

    Tirehtööri kirjoitti: (17.8.2007 21:04:34)

    KL kirjoitti: (17.8.2007 17:39:29)
    Kaikille palstalaisille lienee jo tässä vaiheessa selvää, että sinä olet yksi niistä idiooteista, jotka tekevät kentänhoitajien työn riskialttiiksi. Onko ihan varmaa, ettei sinulla ole simpanssin aivot?

    Siirry pelaamaan jääkiekkoa, siellä ne muutkin idiootit mellastavat.

    Ja täällähän se sama saatanan mikkihiiri taas vinkuu jostain asiasta. Simpanssin aivotkin on parempi kuin ettei aivoja ollenkaan.

    Sinäkö (idiootti) muka lätkänpelaaja.. anteeksi että kuolen tässä kohtaa nauruun. Mee kuule pureen tuppea vaihtoaitioon ja ole hyvin hiljaa. Mailasta ottaa tukea vaan munattomat, tissiposket ja kuraperseet. Saat ihan ite valita mikä edellisistä haluat olla.

    Sinähän ’Tilpehööri’ sätit ja yrität nimitellä KL:ää paljon pahemmalla sävyllä kun minä aikanani, Lopeta helvatissa ajoissa iästäsi päätellen vaippakaan ei liene märkä, siis miksi äkäilet? Arvaa muuten minkä matkanpäässä pallisi tipuumaahan jos KL niitä rautakuutosella sipasee?.

    Nimetön

    Aplel kirjoitti: (17.8.2007 22:47:38)
    Sinähän ’Tilpehööri’ sätit ja yrität nimitellä KL:ää paljon pahemmalla sävyllä kun minä aikanani, Lopeta helvatissa ajoissa iästäsi päätellen vaippakaan ei liene märkä, siis miksi äkäilet? Arvaa muuten minkä matkanpäässä pallisi tipuumaahan jos KL niitä rautakuutosella sipasee?.

    Appelilla on vissiin ollu aika tuhdit simat?

    Totta kai minä sätin ja nimittelen jos vaan joku antaa siihen aihetta. Enkä voi sille mitään että sinun pientä päätäsi puristaa se, että joku vittuilee paremmin kuin sinä itse.

    Teräspallit eivät muuten tipu eivätkä vapise vaikka niitä kuinka raudalla kutittelisi. Pysyttelen kuitenkin kolmen metrin varoetäisyydellä rautakuutosista ettei lentele kipunat silmille – niistä kun voi sokeutua.

    Tirehtööri kirjoitti: (21.8.2007 22:21:38)

    Aplel kirjoitti: (17.8.2007 22:47:38)
    Sinähän ’Tilpehööri’ sätit ja yrität nimitellä KL:ää paljon pahemmalla sävyllä kun minä aikanani, Lopeta helvatissa ajoissa iästäsi päätellen vaippakaan ei liene märkä, siis miksi äkäilet? Arvaa muuten minkä matkanpäässä pallisi tipuumaahan jos KL niitä rautakuutosella sipasee?.

    Appelilla on vissiin ollu aika tuhdit simat?

    Totta kai minä sätin ja nimittelen jos vaan joku antaa siihen aihetta. Enkä voi sille mitään että sinun pientä päätäsi puristaa se, että joku vittuilee paremmin kuin sinä itse.

    Teräspallit eivät muuten tipu eivätkä vapise vaikka niitä kuinka raudalla kutittelisi. Pysyttelen kuitenkin kolmen metrin varoetäisyydellä rautakuutosista ettei lentele kipunat silmille – niistä kun voi sokeutua.

    Mutta elä noille muille V,,tuile vaikka olisit kuinka hyvä siinä, ja KYLLÄ oletkin, tule minun ketjuun niitä ’traumojasi purkamaan’ saa muut keskustella asiaa.

    Ymmärrän sinua kentänhoitaja oikein hyvin. Ympärillä sinkoilevat pallot eivät todellakaan ole kivoja ja joskus tuntuu siltä että pelaajista suurin osa on täysin vailla vastuuntuntoa ja aivoja.

    Oma tilanteeni on se, että satun omistamaan kesämökin jonka viereen rakennettiin kenttä. Ihan kiva juttu tietysti näin itsekin golfaavalle, paitsi ne sinkoilevat pallot joita löytyy ympäri pihaa. Ulkorakennuksen katossa on useita ja toisen auton kyljessä yksi, selkeästi golfpallon tekemä pyöreä painauma.

    Jokainen meistä pelaajista maksaa jäsenmaksussaan vastuuvakuutusmaksua, joka korvaa mm. aiheutetut vahingot. Ja jokaisen pelaajan tulisi kierroksen jälkeen ilmoittaa caddiemasterille MAHDOLLISESTI aiheuttamastaan vahingosta. Minun kannaltani jokainen pihaan tuleva pallo on myös mahdollinen vahinko, pelaajan kannalta ainakin ne joiden jälkeen kuluu rämähdys, risahdus, poksahdus tms. Arvatkaapa kuinka moni pelaaja on tehnyt ilmoituksen meidän pihaan lyömästään pallosta ja sen mahdollisesti aiheuttamasta vahingosta? Ja arvatkaapa saanko minä mistään korvausta? En saa, kun kukaan aiheuttaja ei tee vahinkoilmoitusta. Vakuutusyhtiölle minun tekemäni ilmoitus kun ei riitä. En tiedä riittääkö siinäkään tapauksessa jos minä, mieheni tai koiramme saa pallon otsaansa.

    Tiesitkö sinä että olet ilmoitusvelvollinen, jos lyöt pallosi naapurin asutulle tontille?

    KL kirjoitti: (17.8.2007 17:39:29)
    Kaikille palstalaisille lienee jo tässä vaiheessa selvää, että sinä olet yksi niistä idiooteista, jotka tekevät kentänhoitajien työn riskialttiiksi. Onko ihan varmaa, ettei sinulla ole simpanssin aivot?

    Siirry pelaamaan jääkiekkoa, siellä ne muutkin idiootit mellastavat.

    Jätähän KL se lätkän pelaaminen meille Miehille joilla on isot munat ja paljon lihaksia. Keskity sinä siihen kroketin neppaamiseen. Äläkä aina ja joka kerta ole vinkumassa tosiasioita vastaan.

    Perin rasittavaa tuollaiset mikkihiiri merihädässä – tyyliset kommentit joka aiheesta.

    KL

    Tilpehööri kirjoitti: (24.8.2007 21:03:33)

    KL kirjoitti: (17.8.2007 17:39:29)
    Kaikille palstalaisille lienee jo tässä vaiheessa selvää, että sinä olet yksi niistä idiooteista, jotka tekevät kentänhoitajien työn riskialttiiksi. Onko ihan varmaa, ettei sinulla ole simpanssin aivot?

    Siirry pelaamaan jääkiekkoa, siellä ne muutkin idiootit mellastavat.

    Jätähän KL se lätkän pelaaminen meille Miehille joilla on isot munat ja paljon lihaksia.

    Niinhän minä jätänkin, teille joilla ne munat ja lihakset ovat aivojen tilalla. Jätä sinä tämä golf meille mikkihiirille, niin kaikki ovat tyytyväisiä. Varsinkin kentänhoitajat.

Esillä 13 viestiä, 26 - 38 (kaikkiaan 38)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #474727 kohteessaKentänhoitajan näkökulmasta

Etusivu Foorumit Yleistä Kentänhoitajan näkökulmasta