Aihe: kenkäjuttu - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

kenkäjuttu

Etusivu Foorumit Välineet kenkäjuttu

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Heips! Olen kuullut että joku valmistaa ja jopa myy golfareille tarkoitettuja sandaaleja. Kuka tämä otus on? Tietääks joku? Asia pärähti mieleen just tänään kun olin eka kertaa sitten Suomen ’kesän’ täällä Tenerifellä raundilla ja varpaat meinas hautua potaskaks. Tai joksku muuks. Vastaa por favor osoitteeseen pepe.espa@gmail.com Kyselee nimim. ’armahtakaa mun varpaita’.

Onhan noita netti pullollaan (vinkki: google & ’golf sandals’), mutta muistan kerran Laukaalla kun pelasin ja kylan oma ’ilonen’ saapui tiille meidan kanssa pelaamaan. Paallansa oli varsin nuhjaantunutta kledjua ja jaloissa sukat ja sandaalit. Kya ma sanon!

Golfinn kirjoitti: (7.10.2008 19:45:01)
    … ja jaloissa sukat ja sandaalit. …

Kyllähän sandaalien kanssa on sukat oltava tai muute jalat hikoo ihan miälettömästi.

kebax kirjoitti: (7.10.2008 20:01:03)

Golfinn kirjoitti: (7.10.2008 19:45:01)
    … ja jaloissa sukat ja sandaalit. …

Kyllähän sandaalien kanssa on sukat oltava tai muute jalat hikoo ihan miälettömästi.

Golf Digestin amerikanversiossa pitää palstaa mr. Style joka vastailee lukijoitten vaatetusta ja muotiseikkoja koskeviin kysymyksiin. Tähän asiaan hän otti taannoin kantaa vapaasti suomennettuna suunnilleen näin: – Kukaan, siis todellakaan kukaan EI halua nähdä sinun varpaitasi!

Tama ’Mr Style’ eli Marty Hackel oli just tanaan The Golf Channelilla ja hanella oli paallansa sininen paita, raikeen keltanen kravaatti, sininen pikkutakki ja raikeen punaset housut. Kya sa sanon!

Oon kylla samaa mieltansa varpaista noin niin kun yleensa, mutta etta sukat ja sandaalit! Viela hirveempaa. Sillakin uhalla, etta varpaat nakyy, niin ei sandaalien kanssa pitais kayttaa sukkia. Kamalan nakosta.

Vaan mitas ma muodista ja varsinkaan golf-muodista mittaa tiedan…

Minä en ole ikinä edes suunnitellut sandaalien hankintaa kun epäilen niitten lyönnin aikana antamaa tukea. Ettei vaan klabbi nulju lyönnin aikana löysässä jalkineessa?

Kerran katselin alan liikkeessä Adidaksen tekemää hellegolfkenkää. Pohja oli tukeva kuten golfkengässä tulee ollakin mutta pääliosat olivat harvaan kudottua keinokuitua tms.

Ilmavan näköinen jalkine eikä pahan näköinenkään. Sellaiset minä hankisin jos joutuisin kuumiin paikkoihin palloa lyömään. Lisäksi haluan korostaa nestetankkauksen tärkeyttä.

Addulla on tosiaan nama ClimaCool kengat, jotka hengittavat hyvin. Lisaksi, ja tama on se mita itse teen, kannattaa satsata hyviin sukkiin, kuten esmes Niken DryFit sukkiin. Ne ei hikoa ja henkittaa hyvin. En ma muita sukkia enaa oikeen ees kayta…

Addu ClimaCool:

Ja Nikelta vastaavanlainen, Air Max Summer:

Mutta siis ne sukat, ne sukat…! 😉

espanpepe kirjoitti: (7.10.2008 19:30:51)
    Heips! Olen kuullut että joku valmistaa ja jopa myy golfareille tarkoitettuja sandaaleja. Kuka tämä otus on? Tietääks joku?

Bite on hyvä ”otus” tähän tarkoitukseen.
    Ainoastaan biitsillä hiukan hankalat, elikkäns sieltä tullessa kaipaa tyhjennystä.

Golfinn kirjoitti: (7.10.2008 22:01:31)
    … Oon kylla samaa mieltansa varpaista noin niin kun yleensa, mutta etta sukat ja sandaalit! Viela hirveempaa. Sillakin uhalla, etta varpaat nakyy, niin ei sandaalien kanssa pitais kayttaa sukkia. Kamalan nakosta. …

Minusta tää nyt on enämpi leidien asia pähkäillä mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Niljakas sandaalin pohja sen sijaan on kamalan tuntuinen tai sitten minkä tahansa jalkineen pohja.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311029 kohteessakenkäjuttu

Etusivu Foorumit Välineet kenkäjuttu