Aihe: käyttäytymisestä - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

käyttäytymisestä

Etusivu Foorumit Yleistä käyttäytymisestä

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olisin kiinnostunut kuinka tavallista muilla klubeilla on epäkohtelias käytös mm. caddiemastereilta asiakkaille? Olen pelannut vasta pari vuotta vgh:ssa, ja yllätyksekseni olen joutunut kokemaan outoa kohtelua, esim. pelaajien yksityisasioita, joista ei tiedetä oikeasti mitään, kerrotaan ja ruoditaan hlökunnan kesken, samoin naispuoliset työntekijät eivät välttämättä vastaa tervehdykseen jne. Olen itse nainen, asiakkaiden kanssa tekemisissä työssäni ja saamastani kohtelusta lähinnä tyrmistynyt ja hämmentynyt. Ensi kesäksi joudun ilmeisesti vaihtamaan kenttää, joten jos kokemuksia normaaleista kentistä pääkaupunkiseudulla joilla osataan peruskäytöstavat, niin ilmoitelkaa!

jollain klubeilla on hieman vaikeaa saada ihmismäistä palvelua.. tiedä mistä se sitten johtuu, ehkäpä siitä että töihin otetaan liian nuoria kesäuunoja joilla elämä vain on niin kovin vaikeaa. ja jotkut muistavat ehkä tiskijukan..

itse tykkään kotojärvi golfista juuri sen takia, että siellä asiakaspalvelu pelaa. aina joitain mokia sattuu jokapaikassa, mutta kotojärvellä mielestäni aina tervehditään iloisesti ja ollaan muutenkin mukana asiakaspalvelukäsitteessä. kaikki tuttunikin jotka ovat kotojärvellä käyneet, ovat sanoneet samaa.

tässä yksi mielipide..

Tänä kesänä takana noin 40 kierrosta ja on tullut ’vierailtua’ jo 26 eri kentällä, enkä mistään ole saanut epäystävällistä palvelua – päinvastoin :o).

Erityiskiitokset menevät Vihtiin, Porvooseen, Nurmijärvelle, Lohjalle ja Virvik’iin, joissa ystävällisyys on ollut aina huippuluokkaa ja hymy kuuluu jo äänestä puhelimessa :D.

Kiinnitän yleensä jo työnikin puolesta huomiota palvelun ystävällisyyteen ja palveluhalukkuuteen – osittain ammattitauti ;). Siksi painotankin monesti sitä, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan…

ihmisiähän ne on caddiemasteritkin, ei se palvelu ole sen kummempaa/huonompaa/parempaa kuin millään muullakaan alalla

Voittopuolisesti vain hyvää sanottavaa – erityismaininta Vierumäen caddiemasterille – napakymppi. Sitten taas pohjanoteeraus VGH:stä – ei caddiemastereilta, osaavat mielestäni käyttäytyä ihan OK – ei huippua muttei huonoakaan. Toista on kenttähenkilökunnan laita, ja nimenomaan sieltä johtavasta päästä. Olisi jokin käytös- & hermojenhallintakurssi paikallaan – välillä käytös aivan ala-arvoista. Tai jos ei hermo pidä niin voisi pysyä siellä taka-alalla ohjeita antamassa, eikä tulisi ainakaan hyppimään asiakkaiden silmille.

yllättynyttä kutsuu siis ystavällinen Kotojärvi Golf.

Siellä todella on suuria ihmisiä jokaisessa tehtävässä.

2005

+++ (plussat)

St. Laurence

Talma

Pickala

Kurk

Rönnäs

Meri-Teijo

Hillside

Nordcenter

—-(miiinukset)

Vihti