Aihe: Kausitavoite 2012 - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Kausitavoite 2012

Etusivu Foorumit Yleistä Kausitavoite 2012

Esillä 11 viestiä, 51 - 61 (kaikkiaan 61)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL

Lavantauti kirjoitti: (14.8.2012 17:08:07)

Lavantauti kirjoitti: (3.4.2012 15:42:39)
    Mä olen käynyt talven aikana 5 kertaa simussa ja kerran Malmin kuplassa.
    Lähden tähän kauteen samoilla tavoitteilla kuin viime vuonnakin, eli:

– kierros alle underiin
    – albatrossi.

Mulla on eka tavoite hoidettu, toisen kanssa on ollut vähän vaikeempaa.
    Lyhin eagleputti mihin tänä vuonna olen päässyt taitaa olla noin 2 metriä. Albatrossilyöntien tarkkuutta täytynee ensi talven harjoitusohjelmassa painottaa vieläkin enemmän.

Paljonko pääsit alle underin ja missä? Ja kuinka monta kertaa?

KL

KL kirjoitti: (7.4.2012 19:08:10)
    Omat tavoitteeni:
    1. pelata 1. kierros alle 90 lyönnin (jokakeväinen tavoite).
    2. pelata molemmat Talman isot kentät keltaiselta pariin ja bäkäriltä 75 tai paremmin
    3. pelata par3-kenttä pariin tai alle
    4. oppia vähän paremmin lyömään palloa, tai ainakin tasaisemmin
    5. kehittyä lähipelissä lisääntyneen harjoittelun myötä, jahka pääsee aloittamaan harjoittelun kotikentän auettua…

Katseltuani kirjoittamaani listaa tarkemmin, niin ehkä tavoitteita enemmän nuo ovatkin toiveita…

Tässä kun peräänkuuluttelen muiden saavutuksia, niin laitetaan nyt omatkin.

1. Tavoite alittui kirkkaasti pelattuani vapunaattona 81 lyöntiä eikä koko kautena ole tullut isompaa tulosta kuin 84.
    2. Pariin en ole vielä päässyt, mutta Laakson pelasin bäkäriltä tuon 75.
    3. Parkolmosta pelasin pari rundia ja ihan sinne parin pintaan, mutten ihan pariin.
    4. Pallon lyöminen on ollut SELVÄSTI tasaisempaa kuin ennen, tiedä sitten miksi..
    5. Lähipelissä on vielä rutkasti parantamisen varaa, siksi tuo pariin pelaaminen onkin jäänyt toistaiseksi vain tavoitteeksi…

Pelikierroksia on ollut aikaisempia lähivuosia selvästi vähemmän, mutta pelaaminen on edelleen ollut kivaa, ja siitähän tässä kaiketi on kyse!

Mulla tulee pelkästään tuloskorttiin kuuluvia reikiä kierroksilla, vaikka hassultahan se näyttää tupla-par jonon jatkona.

Kotimaisessa golfkesässä – kylmää ja kosteaa, en ole päässyt tavoitteeseeni pelata kisakierrosta huolellisen keskittyneesti. Aina jonkun syyn seurauksena ADD-pää karkaa paikkakunnalta ja tulee luudittua ylimääräisiä putteja lähietäisyydeltä huolimattomaan sävyyn.

Ehkä syyskuun puolella sitten, ellei peräti seuran mestiksissä pystyisi saavuttamaan vaatimattoman tavoitteensa.

KL

Pekka Pelimies kirjoitti: (14.8.2012 21:01:09)
    Mulla tulee pelkästään tuloskorttiin kuuluvia reikiä kierroksilla, vaikka hassultahan se näyttää tupla-par jonon jatkona.

Pekka pysyy tyylilleen uskollisen; puolet tekstistä on käsittämätöntä jorinaa ja toinen puoli muuten himmeää…

Mitä ovat tuloskorttiin kuuluvat reiät ja miksi ne ovat tai eivät ole ongelma ja miten ne liittyvät ylipäätään mihinkään? Eikö kierroksella juuri pidä pelata tuloskorttiin kuuluvia reikiä..?

Kyseleepi hän, jok’ ei jummarra…

KL kirjoitti: (14.8.2012 22:06:38)

Pekka Pelimies kirjoitti: (14.8.2012 21:01:09)

Pekka pysyy tyylilleen uskollisen; puolet tekstistä on käsittämätöntä jorinaa ja toinen puoli muuten himmeää…

Mitä ovat tuloskorttiin kuuluvat reiät ja miksi ne ovat tai eivät ole ongelma ja miten ne liittyvät ylipäätään mihinkään? Eikö kierroksella juuri pidä pelata tuloskorttiin kuuluvia reikiä..?

Kyseleepi hän, jok’ ei jummarra…

Et säkään sitten kaikkia viestejä lue…

Ihan oli vastauksena tähän tuo edellä ollut.

Poodri Hoo kirjoitti: (14.8.2012 9:23:02)

Nyt jo vaikuttaa, että tavoitteisiin ei päästä. Ykköskohdan kohdalta tilanne on auki eli eka alle 80 kierros (keltaisilta) ei ole vielä onnistunut. Aina mahtuu kierrokseen pari sellaista reikää, jotka eivät sinne kuulu. Tätä vielä haetaan… parin lyönnin päähän on toki päästy.

Amelia Earhart kirjoitti: (4.4.2012 8:57:16)
    Bunkkerit, puttaaminen ja GIR heikoimmat osa-alueet selkeästi. Tavoitteena saada näissä samalla tasoituksella pelaavat kaverit kiinni (bunkkeripelastukset pitäisi moninkertaistaa, puttauksissa 0.2 lyöntiä per reikä pois, GIR olen aika lähellä keskitasoa).

Aika hyvin mennyt. Aloitin 26 HCP, nyt 11.5. Kaikki osa-alueet parantuneet (GIR, putit, scramblet, sändit) paitsi väyläosumat huonontuneet. Toisaalta siitä ei osaa olla kovin surullinen kun pituutta on tullut draiviin semmoinen 30-50 m lisää.

Nyt kun vielä oppis käyttämään järkeään niin ei tulis niin usein yhtä tai kahta reikää jossa lähtee mopo täysin käsistä.

Siitä on nyt kymmenen vuotta kun aloitin hudiskelun. Tavoteasettelu on ollut aina vaikiaa ja usemmiten päin honkia. Vuosien varrella olen oppinut huomaamaan että ne tähelliset tavotteet vaatisivat aivan liian paljon ponnistuksia elleivät sitten ole mahottomia. Viime vuosina olen asettanut tavotteeksi sen että käyn jonkun kerran hudiskelemassa. Se saa luvan riittää.

Huomasin muuten tässä että olen PP’n kanssa tuosta tuloskortista aivan samaa mieltä. Sinnehän kirjataan ylös kuinka kullakin reijällä on käynyt ja jos kirja pitää niin sinne ne kuuluu. Onko sitten tuplapar erityisen hassu merkintä? Ei mua ainakaan naurata, uutuudenviehätys noista lukemista on aikaa sitten jo kadonnut. Vaikka saahan sitä toki hihitellä, en minä sitä.

kebax kirjoitti: (15.8.2012 13:42:52)
    Siitä on nyt kymmenen vuotta kun aloitin hudiskelun..

Sulla on tämän kunniaksi palindromi-luku viestien määränä, onneksi olkoon!

No mutta hupsis! Tuli taas vähän ot; ei tule toistumaan, sen vannon!

Johtaja XXL kirjoitti: (15.8.2012 13:52:17)

kebax kirjoitti: (15.8.2012 13:42:52)
    Siitä on nyt kymmenen vuotta kun aloitin hudiskelun..

Sulla on tämän kunniaksi palindromi-luku viestien määränä, onneksi olkoon!

No mutta hupsis! Tuli taas vähän ot; ei tule toistumaan, sen vannon!

Bittinikkarille bittijono, niinkuin kuuluu.
    Omat kännigolftavoitteeni menivät, eivät penkin, vaan pöydän alle. Kirjaimellisesti.
    Mutta ensi suvena uudestaan, uusin eväin.

KL kirjoitti: (14.8.2012 19:24:33)

Henkka kirjoitti: (14.8.2012 8:27:43)
    Keväällä oli ensisijainen tavoite saada kaksi vuotta sitkeästi vaivanneet driveongelmat kuriin. Laskeskelin viime kaudella että avauksissa meni kierroksilla hukkaan 6-8 lyöntiä. Se oli erittäin turhauttavaa ja alkoi painaa jo kiukkuhermoakin. Kaksi vuotta on pitkä aika. Jostakin syystä tavoite on toteutunut. On vähän epäselvää miksi, mutta nyttemmin drive on pysynyt kohtuuhyvin ladulla

Jaa kohtuullisen?!!?? Eikös se ollut viime viikolla, kun vetäisit 14/14 ?? Tuosta olisi kateellinen aivan kuka tahansa!

Niin olisi, Myös minä. Mutta valitettavasti tuo on tilastointivirhe. Minä kun käytän Golfarenaa ja pelikaverini Gamebookkia, niin sanoin että ei tarvitse minun tilastoja syöttää. Niinpä tilastot vaan syötettiin oletusarvoina läpi. Mutta kuten sanoin, ei edes niinkään osumien määrä, vaan epäonnistuneiden laatu ilahduttaa. Esim tänään missasin neljä latua ja niistä tuloksina kolmen putin bogi, pörö, par ja par. Se mikä on kammottavaa, kymmenestä väylästä osuin kolme kertaa greeniin 😮

Mutta tähän ketjuun edellisen viestini jatkoksi, tänään ysi ensimmästä kertaa paariin. Kalkkisen takaysi bäkäreiltä paariin ja kierroksella uusi pöröennätus (4), Ihan jees pöröt neljällä GIR:illä 🙂

Albatrossi kirjoitti: (4.4.2012 21:55:26)
    Tavoitteina on ne perusjutut, jotka joka kaudella toistuvat: oman pelin kehittäminen paremmaksi, siinä sivussa yritetään sitten mm. holaria ja albatrossia.

Tuohon voisi vielä lisätä sen tavoitteen, että pystyisi pelaamaan suht koht terveenä. Nyt on sekä akillesjänne että molemmat ranteet kaukana 100 % kunnosta.

Golfkausi paketissa.

Tavoitteet eivät onnistuneet minulta pelillisiltä osin, mutta tärkein onnistui eli pystyi pelaamaan terveenä koko kauden. Ei haitanneet ranteet tai akillesjänne.

Ei siis holari, albatrossia tai bogitonta kierrosta. Lisäksi lyöntikeskiarvo oli selvästi suurempi kuin viime vuonna ja tasoitus nousi myös roimasti. Liikaa rangaistuslyöntejä, (johtuen lähinnä huonoista avauslyönneistä), chipit eivät toimineet kisoissa (harkkakierroksella kylläkin). En sanoisi, että pelisi olisi tällä kaudella juurikaan kehittynyt, mutta hauskaa silti oli. 🙂

Kauden 2012 tilastot

Esillä 11 viestiä, 51 - 61 (kaikkiaan 61)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #427810 kohteessaKausitavoite 2012

Etusivu Foorumit Yleistä Kausitavoite 2012