-
JulkaisijaArtikkelit
-
Debugga kirjoitti: (7.4.2010 22:50:48)
proto kirjoitti: (6.4.2010 21:14:35)
Näissä on tyylittely mennyt ehkä liian monimutkaiseksi…oliko samassa sarjassa kolmea eri lapatyyppiä? Yksittäisinä ihan tyylikkäät. Valkoinen tulppa on erilainen, mutta ei puhuttela ainakaan hyvällä tavalla.
Ei, kuvassa on kolme eri settiä.
Tuoltahan nuo namit löytyvät, valitettavasti vain oikeakätisinä…
Kansas City Golf ClubsNäissä on sitä jotain
pertsasep kirjoitti: (8.4.2010 11:13:50)
Näissä on sitä jotainMulla on noi, ja joo onhan ne stylet…..uutena. Nyt ne on vähemmän hienot, tai oikeastaan aika törkeät kun toi smoke kulunut pois pohjista ja lyöntipinnoista. Jos olisin nyt ostamassa ko. mailoja, silloin ottaisin kyllä noi ’smoukkaamattomat’ mielummin.
Tässä voittaja Titu on titu.
bambiino kirjoitti: (5.7.2009 22:59:59)

Kyllä Mizuno on tehnyt kauneimmat mailat. Katso ja ihmettele.

Mika Hekkanen kirjoitti: (5.4.2010 21:49:45)
Toisaalta… maila, joka on saatavilla vain oikeakätisenä on lähtökohtaisesti mielestäni ruma.Tämä on kaunis.

Kuka kasailee näitä ja missä päin Suomea?
Kun Mika Hekkanen näyttäisi olevan sapatilla tämän vuoden(ainakin meilivastauksesta/kotisivuista päätellen)
alfonso kirjoitti: (16.4.2010 18:06:58)
Mika Hekkanen kirjoitti: (5.4.2010 21:49:45)
Toisaalta… maila, joka on saatavilla vain oikeakätisenä on lähtökohtaisesti mielestäni ruma.Tämä on kaunis.

Kuka kasailee näitä ja missä päin Suomea?
Kun Mika Hekkanen näyttäisi olevan sapatilla tämän vuoden(ainakin meilivastauksesta/kotisivuista päätellen)
En ole ainakaan tietoinen siitä, värkkääkö kukaan SVG:n kanssa.
Pikemminkin olisin yllättynyt, positiivisesti toki, jos näin olisi.Voipi jopa olla, että nuo mailat jotka tänään löysivät taas omaan bägiini, ovat ainokaiset Suomessa. Omat mailani tulivat minulle suoraan SVG:n päämajalta.
Minulla ei ole mitään suosikkia. Kyllä omiakin mailoja ihan mielellään katselee (Golfsmith P2, kuvassa). Ketjussa esiintyneistä silmää miellyttää esim. Titleist, Ben Hogan ja Fg59.

GS:n P2:set kaunistuu entisestään kun nykäsee maalit tosta vaakunasta pois=)
Olperi kirjoitti: (18.4.2010 18:11:04)
GS:n P2:set kaunistuu entisestään kun nykäsee maalit tosta vaakunasta pois=)Älkää hullua yllyttäkö.
Nuo lavat ovat pitkään huudelleet varaston nurkasta mulle, mutta minä EN tarvi just nyt uusia mailoja 😀
Toistaiseksi kaunein mikä on löytynyt. Mailassa yhdistyy omalla tavallaan antiikki ja nykyaika.
Juuri tuli tämmöiset hankittua ja tottahan toki ne on silloin maailman kauneimmat? 🙂
http://www.golfwrx.com/forums/uploads/monthly_12_2009/post-94483-1262209208-3.jpg
Kasvihuoneilmiöstä voi löytyä vanhoja, kauniita mailoja. Itse tosin miellyin 1960-luvun Suomen Kuvalehtiin.
Ai ai ai… Eilen tuli myytyä ne kauneimmat, eli niken bladet 🙁 Vuoden olin niitä jo pantannut vaa kotona ku ei olis halunnu myydä mut nyt sai hyvän kodin…
-
JulkaisijaArtikkelit