Aihe: Kauden alku - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Kauden alku

Etusivu Foorumit Yleistä Kauden alku

Esillä 8 viestiä, 101 - 108 (kaikkiaan 108)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • kebax kirjoitti: (25.3.2007 18:49:53)

AAH kirjoitti: (25.3.2007 18:35:10)

kebax kirjoitti: (25.3.2007 18:21:49)
    Jepjep. Vaikka tuossa eilen vähän muljahtikin lisää mittariin…

Kerro tää ny mulle sit, etkä eilen. Olisinhan sen böögipullollisen sun kurkkuus kaatanu vaikka puoliväkisin.

Broidi muistaakkeni ohimennen siinä parkkiksella asjasta mainihti… mut eihän sitä sillee. Olishan siä kait ollu mahis vallan aiheestakin juoda; puttaaminen ny vaan on persiistä.

Voi perseen suti.

Tämän keskustelun sisällöstä en valitettavasti ole ymmärtänyt pariin päivään yhtään mitään. Sentään foorumin luetuimpia aiheita, lukukertoja laskurissa lähes 11.000.

Dexal kirjoitti: (26.3.2007 13:49:17)
    Tämän keskustelun sisällöstä en valitettavasti ole ymmärtänyt pariin päivään yhtään mitään. Sentään foorumin luetuimpia aiheita, lukukertoja laskurissa lähes 11.000.

No jospa minä esitän oman tulkintani:

– Niin sanotulla Mustan Makkaran vyöhykkeellä on kausi päässyt alkamaan. Saman aikaisesti Kebax täytti vuosia ja sitä olisi tullut jotenkin juhlistaa (AAH) esim. nauttimalla väkijuomia. Kebax vähätteli merkkipäivää ja mainitsi putterinsa vikuroivan. Tähän AAH ilmaisi myötätuntonsa (voi perseensuti).

,Notta onnea Kebax’ille!

Johtaja XXL kirjoitti: (26.3.2007 14:05:18)

Dexal kirjoitti: (26.3.2007 13:49:17)

No jospa minä esitän oman tulkintani:

– Niin sanotulla Mustan Makkaran vyöhykkeellä on kausi päässyt alkamaan. Saman aikaisesti Kebax täytti vuosia ja sitä olisi tullut jotenkin juhlistaa (AAH) esim. nauttimalla väkijuomia. Kebax vähätteli merkkipäivää ja mainitsi putterinsa vikuroivan. Tähän AAH ilmaisi myötätuntonsa (voi perseensuti).

,Notta onnea Kebax’ille!

Kyse on tästä erään nimeltämainitsemattoman henkilön aivokapasiteetin pienuudesta. Ei muusta. Hänelle vaan täytyy vääntää piikkilangasta kaikki yksinkertaisimmatkin asiat, eikä ole ensinkään taattu viestin perillemeno silloinkaan.
    Toiset ne pärkkele hiffaa jutut pelkästä jalkaterän asennosta.

AAH kirjoitti: (26.3.2007 14:38:49)
    Kyse on tästä erään nimeltämainitsemattoman henkilön aivokapasiteetin pienuudesta.

Jaa mää vai? Gui?

kebax kirjoitti: (26.3.2007 14:41:33)

Kyse on tästä erään nimeltämainitsemattoman henkilön aivokapasiteetin pienuudesta.

Jaa mää vai? Gui?

Vinkvink mun roviili;)

AAH kirjoitti: (26.3.2007 14:46:21)

kebax kirjoitti: (26.3.2007 14:41:33)

Jaa mää vai? Gui?

Vinkvink mun roviili;)

Onkos ne kaudenalkuryyppyputken suurentamat?

Kiitos Johtajalle ystävällisestä tulkkauksesta ja AAH:lle varsin valaisevasta voimalatyöntekijöiden etuihin kuuluvasta läpivalaisukuvasta. Sitten jos pelataan tarkasti paikallissääntöjen mukaan, niin pallo on MUSTANMAKKARAN vyöhykkeellä. Tai sitten ollaan vieraspelaajia, kuten kaiketi tässä.

Esillä 8 viestiä, 101 - 108 (kaikkiaan 108)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #481300 kohteessaKauden alku

Etusivu Foorumit Yleistä Kauden alku