-
JulkaisijaArtikkelit
-
KL kirjoitti: (1.7.2014 22:17:45)
Heh, Chip taitaa olla niitä, joiden mielestä asiat ovat oikein ainoastaan silloin, kun he itse saavat päättää ihan kaikesta. Lisäksi heidän ei tule tehdä mitään valintoja, vaan kaikki kuviteltavissa oleva sisältyy tuohon ’all inclusive’ -hintaan, jota Chip ei kuitenkaan suostu maksamaan, koska siihen sisältyy palvelu, jota Chip ei käytä..
Missä olen näin kertonut?
KL kirjoitti: (1.7.2014 22:17:45)[IHuh, ei ole helppoa Chipillä, pitää varakkaana henkilönä pihdata pysäköintimaksusta. Parempi vaihtoehto varmaan olisi nostaa green fee kahteensataan euroon käsittämään parkkipaikan, kärryn, kauniin kädin, kolme hukattua palloa (Molitor) ja kuusi tiitikkua. Ai mutta pahus, ei Chip siinäkään tapauksessa olisi tyytyväinen, koska a) myös lokit voisivat saada saman palvelun, ja b) Chip ei pihinä miehenä kuitenkaan maksaisi tuota hintaa, vaikka kuinka on varakas ja tottunut ’all inclusive’ -juttuihin….
Miksi pitäisi nostaa kahteensataan euroon. Pidä vaan itse ne Molitorisi. Missä ja milloin olen kertonut olevani pihi. Tapaan tarjota usein pelikavereille mm. pullakahvit, kyydit kentille jne. All inclusive-hintaan eli nolla euroa.
KL kirjoitti: (1.7.2014 22:17:45)[IP.S. Chipillä näyttävät olevan käsitteet vähän sekaisin. Huono palvelu on huonoa palvelua, maksoi siitä tai ei. Hyvää palvelua voi saada sekä maksusta että lisämaksusta (joskus jopa aivan ilmaiseksi), mutta palvelun laatua ei mitata rahassa, vaan laadussa.
Tämäkö ei olisi kaikille selvä asia? Parasta, henkilökohtaista ja aitoa palveluhalukkuutta tapaa kyllä usein halvoilla ja tuntemattomilla kentillä, joissa henkilökunnasta näkee heti, että he ovat oikealla alalla ollessaan ihmisiä palvelemassa. Korkea hinta harvoin korreloi korkean palvelutason ja -halukkuuden kanssa. Jossakin vaan toivotetaan vierailija aidosti tervetulleeksi, jossakin ei.
Ballmarker kirjoitti: (30.6.2014 21:34:27)
Putti-Possu kirjoitti: (30.6.2014 12:56:28)
Aika vähän ihmiset valittaa P-paikkamaksuista ostoskeskuksissa, vaikka useimmiten ne ovat ilmaisia, mutta esim. keskustan Stockalla hinta on melkosen suolainen.Stockan Q-Parkhan on aivan mahtava parkkipaikka Stadin ytimessä. Tunti ilmaista parkkiaikaa sisätiloissa (exclusive-kortilla)!
Jeps, ja First -loungessa lattet yms. juomat maksutta. Tai ovathan ne mamman vuosiostoksien kautta tulleet maksetuiksi.
Onko huomattu jo Palmisen huomiot kolumnissaan?
Parkkeerausjuttuun liittyy tietysti valvonta. Jos KK:an parkkipaikalle on tullut kyltit, että penalty 50 € luvattomasta pysäköinnistä yksityiselle rahanpesufirmalle, niin minua alkaisi välittömästi vituttaa olla asiakkaana ko. paikassa.
Mutta kukin yritys voi profiloitua haluamallaan tavalla.
-
JulkaisijaArtikkelit