Aihe: kärry vai kanto bägi? - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

kärry vai kanto bägi?

Etusivu Foorumit Välineet kärry vai kanto bägi?

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • mikä on suosituimpi kanot vai kärry bägi?ja mitkä ovat hyvät ja huonot puolet niistä.

Voi pyhä jysäys että tällaista pitää muilta kysellä. Etkö sä hyvä mies osaa itte päättää yhtään mitään???

Ballmarker kirjoitti: (7.10.2008 16:03:36)
    Voi pyhä jysäys että tällaista pitää muilta kysellä. Etkö sä hyvä mies osaa itte päättää yhtään mitään???

Eläpäs nyt iso mies mouhoa toiselle, callaway123 on (ensimmäisen viestinsä mukaan) 13-vuotias ja just aloittanut lajin. Lapsena saa vielä esittää aloittelijamaisia kysymyksiä eikä tarvitse osata oikeinkirjoitustakaan 100%:sti.

Callaway123 muuten, tietäähän huoltajasi että roikut täällä palstalla? Kts. golfpisteen käyttöehdot, kohta 3.1.: ’Henkilön, joka rekisteröityy Palvelun Asiakkaaksi, tulee olla vähintään 18-vuotias. Alle 18-vuotias ei saa rekisteröityä Palvelun Asiakkaaksi. Alaikäinen saa kuitenkin käyttää Palvelua, jos alaikäisen huoltaja on rekisteröitynyt Palvelun käyttäjäksi ja antanut käyttäjätunnuksensa ja salasanansa alaikäisen käyttöön.

Jos jaksat mailasi kantaa selässä, niin ota kantobägi. Saat koska tahansa kävellä suoraan sinne minne haluat ja bägi tulee mukana. Ja on myös kentän ulkopuolella näppärä, kun sitä on sielläkin helpompi kantaa mukana. Nykyaikaiset kantobägit on niin hyviä kantaa, jotta avot, menoks vaan.

Kantobägin saat, tarvitaessa, myös kiinni kärryihin jos tilapäisesti haluat niin toimia. Ainakin uudemmissa bägeissä on hihnat, joilla se pysyy hyvin kärryissä. Vanhemmat bägit ei oikein pysyneet kärryissä. Mä saatan 1-2 kertaa kaudessa käyttää kärryjä, jos on skabat ja kova sade. Rankkasateessa ei märkää ja painavaa bägiä viitsi koko aikaa sadevaatteiden yli nostella…

Ekan bägin aloittelijana hankin tavallisena, ’kun myyjä sellaisen minulle möi’. Siitä lähtien oon ostanut kantobägejä enkä ole katunut.

Jack Demon kirjoitti: (7.10.2008 17:15:25)
    Jos jaksat mailasi kantaa selässä, niin ota kantobägi. …

Junnulle piisaa varmasti vajaa setti kun ei tällee varttuneempikaan kentällä täysillä pistele. Että siis setin massa on silloin ikäänkuin pienempi jos ei tuo ihan heti auennut. Jaa ja niissä junnumailoissahan kevyemmät gripitki jotta varmasti seljässä kulkee. Ja swingissä on rentoa voimaa + askel on keveä. Jopa ilman kaurapuuroa. Ko junnut ei paljo kaurapuurosta tykkää. Ei kun siis niin mailat sassiin kassiin ja sitten selkään!!1 Siis se kassi.

Itse taisin kääntää takkini bägiaisan suhteen vuonna 2006 mikäli tätä juttua on uskominen.

#311039 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    tos

Selkä ja jalat selviää vähemmällä rasituksella kun käyttää kärrybägiä. Lisäksi uutta bägiä ei tartte hankkia joka vuosi.

Mun jalat ei kestä kantobägiä mutta monet käyttää sitä koska saavat siten enemmän liikuntaa, pulssi pysyy korkeampana.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311035 kohteessakärry vai kanto bägi?

Etusivu Foorumit Välineet kärry vai kanto bägi?