Aihe: Kännykät - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Kännykät

Etusivu Foorumit Yleistä Kännykät

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mitä mieltä olet uusien golfiin liityvien ohjeiden ns. kännykkäpykälästä.Suomalaisethan ovat kännykkäkansaa.

Siis uus kännykkäpykälä, en oo ees kuullu siitä.

Ihmisillä pitäis olla kyl niin paljon maalaisjärkee, et ei haittaa kännykällä toisten peliä, joten kyseisen säännön pitäisi olla hyödytön

Kannattaa kyllä lukea uudet säännöt,siellä on esim. maininta,että bunkkeristakin pääsee ensi kesänä pois yhdellä rankulla.Siellä on paljon muitakin säännöksiä ja myös oleellisia muutoksia.

mistäs noi voi lukee ??

Golflehdestä 1.04 .jonka kannessa tiikerin kuva.Siellä on paljon muutoksia sääntöihin.Kautta aikojen suurin sääntöuudistus.

R&A:n kotisivuiltahan nuo löytyvät, ovat löytyneet julkaisemisestaan asti 😉

Lue lisää: http://www.RandA.org/index.cfm?cfid=1814272&cftoken=86721363&action=rules.rulessub.rulespage

Kännykkä on paholaisen keksintöä; joskus jopa kentän ulkopuolellakin.

ts

Älä nyt hyvä mies levitä noin yleistäen tota bunkkerisääntöä. Kohta kaikki pyrkii aina pahoista paikoista bunkkerista ruoholle yhellä rankulla.

Lue lisää: R&A sääntösivut

Minä hyväksyn kännykän kentällä vain erikoistapauksissa (lähinnä tarkoitan tilannetta, jossa on oltava tavoitettavissa jonkin hädän tullen). Sitä en ymmärrä, että lähdetään kentälle pelaamaan, vaikka samaan aikaan pitää hoitaa koko ajan pisneksiä puhelimessa. Siinä sekoaa sekä oma että etenkin jokaisen muun ryhmässä olevan pelaajan peli. Kännykkä kiinni ja viestit kuunteluun pelin jälkeen tai mahdollisella tauolla.

nimenomaan. kumma kun jotkut ei voi olla tavoittamattomissa vajaata neljää tuntia. itselle helpotus ettei tarvitse vastata puhelimeen. backswingiä vois sanoa hieman häiritsevän kun viereiseltä väylältä joku huutaa puhelimeen et hei mä oon golfkentäl et nyt ei oikeen voi puhuu mut oliks jotain asiaa.

jesh.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #382288 kohteessaKännykät

Etusivu Foorumit Yleistä Kännykät